Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle corner /
Markies
Goed of slecht, reageer met respect
Gepost door Markies op zaterdag 24-07-2004 om 18:10:45
Wie durft het tege mij !!!!!

Aannemer begint.

Nederlands!
16 - 20 Lines!
Deadline is 24 uur na aanname
8x4
paste picture here
Gepost door 8x4 op zaterdag 24-07-2004 om 18:36:26
ik zou wel willen
maar heb geen zin...kan niets bedenken...te moe.................slapen..ik......ga...
----------------------------------------
Ik Van De Nul-Dertig (030)-Utrecht-AtAQ
-:::030 Recording:::s-
SchizoMania Gepost door SchizoMania op zaterdag 24-07-2004 om 18:42:39
gebruik het UITDAGINGEN TOPIC hiervoor alsjeblieft, die is sticky en houd het overzichtel;ijker om 1 centraal topic aan te houden voor alle uitdagingen...

kunnen jullie beide alsjeblieft de bovenste 4 topics door lezen, dan snap je misschien iets beter hoe het allemaal in zijn werk gaat hier in de battle corner en krijg je minder gezeik over je heen van andere gebruikers als je je ding doet
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-07-2004 @ 11:55:44 ]

----------------------------------------
chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben//
creative
Fresh
Gepost door creative op zaterdag 24-07-2004 om 23:10:20
Exactly...
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 24-07-2004 om 23:40:42
8x4 als je toch niet op zo'n uit daging in gaat, zeg dan gewoon niets ipv bovenstaande...

@ TS: Verder hebben we een centraal uitdagingen topic. Daar kan je je uitdagingen plaatsen. Dit topic gaat op slot.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / [arch] Battle corner /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0069 sec.