Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
creative
Fresh
Gepost door creative op zaterdag 24-07-2004 om 23:28:21
Nou ja dit is dan het einde als mc op nlhiphop (voorlopig) want ik wil er ff tussen uit, weg van het battle! Dit heb ik besloten door de sfeer die op Nlhophip heerst! Iedereen loop de hele tijd maar op elkaar te schelden en te doen, dus vind ik het niet meer leuk om met 'Sommige van jullie' te battle. Toen ik hier op het begin kwan was het nog 'bloemetje en bijtjes' , Maar naar mate er mee leden kwam werd het ongezelliger....Ik zal nog wel terug komen maar pas als de sfeer wat beter is!
DopeR
Gepost door DopeR op zaterdag 24-07-2004 om 23:32:30
Ja, je hebt wel gelijk, er zijn een paar newbie's die de hele battlecorner verneuken, dat is wel jammer ja.
Maar ja ik hoop dat je wel weer terugkomt, want ik vond dat je goede battles dropte.
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op zaterdag 24-07-2004 om 23:38:45
zwaai
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 24-07-2004 om 23:47:25
Het ligt niet aan de newbee's alleen, nog sterker op 3 a 4 man na is BTL alleen maar newbee's hier binnen NLHH iig. De 'ik kom hier langer als 3 weken' gebruikers beginnen allemaal gelijk op een newbee af te zeiken als deze iets niet volgens de policy doet, terwijl ze zelf dezelfde fout nog geen maand terug ook maakten vaak. Wijs nieuwe mensen is op een vriendelijke manier op de 'standaard' fouten. Ipv gelijk af te zeiken. Behandel je mede-gebruikers met het respect dat je zelf ook wilt ontvangen. Is niet zo veel mis mee, en maakt het voor iedereen prettiger.

Overigens gaat de crew hier vanaf nu een stuk meer op letten. Ik persoonlijk kom nooit in BTL omdat ik er niks mee heb. Maar dit soort berichten zorgen er dus voor dat ik me er wel weer zelf ook mee ga bezig houden. Zeker nu de mod daar op vakantie is.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
DopeR
Gepost door DopeR op zaterdag 24-07-2004 om 23:53:14
Daar heb je wel gelijk in Spade, maar ik vind dat er momenteel opeens irritante newbee's komen (ik zal geen namen noemen.
En daar doel ik dus op , niet op newbee's in het algemeen, daar is niks mis mee vind ik, maar de meeste newbee's hier (ik bedoel in dit geval de mensen die hier net 2 dagen zijn en dan al tof lopen doen) doen irritant.
BTW Ik behandel newbee's wel met respect hoor Spade.
Als je me niet geloofd check hier dan maar.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-07-2004 @ 23:57:03 ]

----------------------------------------
Wii will brainwash you.
dap
038
Gepost door dap op zondag 25-07-2004 om 00:08:50
jep helaas zo gaat het als er meer mensen bij komen, dan heb je altijd wat 'rotte appels'. Helaas niks aan te doen, strenger modden of gewoon battle forum open gooien voor 'bewezen members only' oid.
rana Gepost door rana op zondag 25-07-2004 om 10:48:32
moetje kijken hoeveel topic''s mc money heeft geopent die nu alweer weer zijn gesloten
----------------------------------------
Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn
dap
038
Gepost door dap op zondag 25-07-2004 om 10:58:19
ja hij liep gewoon te klooien.
rana Gepost door rana op zondag 25-07-2004 om 11:01:34
je heb van die mensen.....
----------------------------------------
Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn
dap
038
Gepost door dap op zondag 25-07-2004 om 11:28:02
jep dat is het punt, als iemand loopt te klooien moet men gewoon mij een pm sturen.
SchizoMania Gepost door SchizoMania op zondag 25-07-2004 om 11:50:30
ik zal me vanaf nu ook wat 'vriendelijker' opstellen tegen de 'newbies'. maar het is vaak wel irritant..

en de nieuwelingen (klinkt vriendelijker ) die nu voor de grootste frustraties zorgen onder de anderen zijn allemaal vrienden van elkaar (hier doel ik dus op skiller, mc money, DWA)

maar ik zal nu eerst tot tien tellen als ik iemand naar het juiste topic verwijs (bijvoorbeeld utdagingen...) en ja het is een logische fout die je kan maken
MAAR wat IK meestal doe als ik op een nieuw forum post is enkele topics door lezen..
en gezien er nu al een stuk of 7 uitdagingen topics zijn bijgekomen waar ook iedere keer de boodschap word gegeven dat er hier een speciaal uitdagingen topic voor is en nog steeds de mensen meer van zulke topics aanmaken, werd mijn geduld wat kleiner zeg maar..

maar ik zal erop letten om aardig te zijn tegen 'nieuwe gebruikers' (wow dat klinkt nog vriendelijker..)
zeker omdat ik een voorbeeld functie heb (proest) als modder eter zal ik er meer op gaan letten bij mijzelf en het voortaan in PM's vertellen
maar als mensen niet willen leren in de corner dan mogen ze daarna best voelen in de vorm van een dissje hier of daar, toch????
----------------------------------------
chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben//
Mip
Gepost door Mip op zondag 25-07-2004 om 11:52:44
Gaan we on-topic blijven MIP.
Geldt ook voor jou.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-07-2004 @ 17:24:54 ]
SchizoMania Gepost door SchizoMania op zondag 25-07-2004 om 12:04:04
enigste front waar ik mij ooit mee inliet was het F.A.G in een ver ver verleden..

maar heb het niet meer zo op fronten
en ik eet in de corner geregeld wat modder
dus hoe graag ik mip ook als mijn leider zou willen doe ik helaas niet mee aan je front..

----------------------------------------
chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben//
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zondag 25-07-2004 om 17:01:26
Creative, kun je niet blijven?
Ik snap wat je bedoelt maar ik denk dat juist voor dat probleem de mensen die hier wat langer zijn orde op zaken kunnen stellen. Ik vond je een goede mc en zou het jammer vinden als je weggaat.


(ff over die niewelingen: ik heb niks tegen nieuwen, hoe meer hoe beter zelfs, alleen kan ik er niet tegen als ze heel stoer aan t doen zijn of niet lezen waar ze wel en niet mogen posten. Maar zolang ze vriendelijk blijven wil ik ze t best uitleggen, ik ben tenslotte zelf hier ook nog maar 1 1/2 maand.
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 25-07-2004 om 17:28:31
Quote:
SchizoMania schreef op 25-07-2004 @ 11:50:30
[..]
maar ik zal erop letten om aardig te zijn tegen 'nieuwe gebruikers' (wow dat klinkt nog vriendelijker..)
zeker omdat ik een voorbeeld functie heb (proest) als modder eter zal ik er meer op gaan letten bij mijzelf en het voortaan in PM's vertellen
[..]

Doe juist maar in een edit / post. En dan het topic eventueel dicht. Weten niet alleen degene die de fout in is gegaan waar die dat gegaan is. Maar kunnen eventueel andere die die zelfde fout zouden kunnen maken ook zien waar deze persoon de fout in ging. En kunnen anderen zien dat er al door een mod op gereageerd is en zij dat niet ook nog is hoeven te doen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op zondag 25-07-2004 om 18:43:39
make love no war!
SchizoMania Gepost door SchizoMania op zondag 25-07-2004 om 18:45:33
Quote:
spade schreef op 25-07-2004 @ 17:28:31
[...]
Doe juist maar in een edit / post. En dan het topic eventueel dicht. Weten niet alleen degene die de fout in is gegaan waar die dat gegaan is. Maar kunnen eventueel andere die die zelfde fout zouden kunnen maken ook zien waar deze persoon de fout in ging. En kunnen anderen zien dat er al door een mod op gereageerd is en zij dat niet ook nog is hoeven te doen.


als ik mod rechten heb in de normale corner (wat met de afwezigheid van prow geen slecht idee is) dan kan ik dat mogelijk maken, in de gevorderden corner gaat alles tot nu toe prima
maar zou ook moeilijk zijn om met het aantal gebruikers dat daar post de boerl onoverzichtelijk te maken, toch?
----------------------------------------
chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben//
Lumi-Fizzle
Forum Junk Met Woorden Teveel
Gepost door Lumi-Fizzle op zondag 25-07-2004 om 19:24:27
ik kan t wel proberen als j wil
----------------------------------------
Cur tu me vexas?
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op zondag 25-07-2004 om 20:31:07
Quote:
Lumi-Fizzle schreef op 25-07-2004 @ 19:24:27
ik kan t wel proberen als j wil


lukt je toch niet
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op zondag 25-07-2004 om 20:56:46
Quote:
SchizoMania schreef op 25-07-2004 @ 18:45:33
[...]

als ik mod rechten heb in de normale corner (wat met de afwezigheid van prow geen slecht idee is) dan kan ik dat mogelijk maken, in de gevorderden corner gaat alles tot nu toe prima
maar zou ook moeilijk zijn om met het aantal gebruikers dat daar post de boerl onoverzichtelijk te maken, toch?


deze wordt ook zoveel gebruikt

kan je het niet al eerder afsnijden, aantal voorwaarden stellen voordat er uberhaupt gepost kan worden.
kost wellicht wat moeite en of scripting, maar dan heb je wat.

----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
creative
Fresh
Gepost door creative op zondag 25-07-2004 om 21:22:48
Ke dan jullie hebben me over gehaald...ik blijf..
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zondag 25-07-2004 om 22:02:19


Ik wist wel dat je verstandig was
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
©hance
Siem = 11
Gepost door ©hance op dinsdag 27-07-2004 om 23:56:55
weet je hoe dat komt? weet je hoe dat komt?

komt door mij

ik bene r weer n meteen is iedereen weer happy
----------------------------------------
Respect voor siem!`
Onthoud: Siem is 11
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0142 sec.