Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
[]InTeR[]
wie?
Gepost door []InTeR[] op dinsdag 18-09-2001 om 16:15:51
Nee, niet WEER!

Laat me toch met rust (man).


Jep.... dat zijn de zinnen die SpadeAce nu denk

Maruh, ik denk weer wat gevonden te hebbuh.
Als ik bijvoorbeeld een bericht post, in een topic. En deze vervolgens edit, dan wordt het 1e bericht van de topic ook mijn bericht. En dat terwijl ik niet de topic begonnen ben.

Denk dat hij mijn key meepakt als index, terwijl hij een ander moet hebbuh.

Zie:
http://www.osdorpinternetposse.nl/forum/view.php3?key=1000809260&bn=oipforum_muziek&site=oipforum
----------------------------------------
shit doesn't happen by it self, it's made by a asshole.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 18-09-2001 om 17:04:50
[]InTeR[] schreef:
> Nee, niet WEER!
>
> Laat me toch met rust (man).
>
>
> Jep.... dat zijn de zinnen die SpadeAce nu denk
>
> Maruh, ik denk weer wat gevonden te hebbuh.
> Als ik bijvoorbeeld een bericht post, in een topic. En deze vervolgens edit, dan wordt het 1e bericht van de topic ook mijn bericht. En dat terwijl ik niet de topic begonnen ben.
>
> Denk dat hij mijn key meepakt als index, terwijl hij een ander moet hebbuh.
>
> Zie:
> http://www.osdorpinternetposse.nl/forum/view.php3?key=1000809260&bn=oipforum_muziek&site=oipforum

Als w-agora gebruiker zou je moeten weten dat dat w-agora eigen is . De key die grbeuikt wordt om alle berichten weer te gaan weer geven is de key van het bericht en niet die van het topic. Dit lijkt mij wel makelijk op te lossen te wezen, maar dan moet ik eerst een moment hebben waarop ik ff helder kan denken.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
[]InTeR[]
wie?
Gepost door []InTeR[] op woensdag 19-09-2001 om 15:01:33
Geef (als je gaat edditen) ook de topic code mee.
En als je ge'edit heb moet je met deze code weer terug gaan.

Done. (denk ik )
----------------------------------------
shit doesn't happen by it self, it's made by a asshole.
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0139 sec.