Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Safire
Gepost door Safire op donderdag 05-08-2004 om 23:41:30
De opnamen daar waren mislukt, dus ik zoek mensen die daar waren en toevallig met hun mp3 speler oid dingen hebben getaped.

Ik heb alleen de battle van Ravage vs. Paradize
en video fragmenten van Para vs. Turrie.

Wie heeft meer ?
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 06-08-2004 om 01:11:16
uhm, kun je die 2 van jou mss op een één of andere manier delen?

ben erg benieuwd namelijk....msn ofzo? (schaduw@killamail.com
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op vrijdag 06-08-2004 om 01:13:40
ja ik ook ben benieuwd wat daar gebeurt is en shit.
Safire
Gepost door Safire op vrijdag 06-08-2004 om 01:17:48
Ik check even of ik dingen op mn soundclick kan zetten

http://www.soundclick.com/safiremusic.htm

Ik vermoed dat de filmpjes (het zijn er dus 2 van de battle tussen Paradize en Turrie) te groot zijn, maar add me maar op msn (sa4e@hotmail.com en dan stuur ik ze wel.
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op vrijdag 06-08-2004 om 01:18:45
nee ik heb die niet, moet ik die dan hebben?
Safire
Gepost door Safire op vrijdag 06-08-2004 om 01:21:26
Ja. Nu stel je me teleur
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Safire
Gepost door Safire op vrijdag 06-08-2004 om 01:23:32
Aight, de audio van RVG vs. Para staat er in ieder geval op.

Ik ben nu bezig met de video

Edit: Video wil niet op soundclick. Als iemand webspace heeft waar ik t kan uploaden, geef maar een gil. Je kan me sowieso adden op MSN, dan stuur ik t.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-08-2004 @ 01:26:12 ]

----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Mip
Gepost door Mip op vrijdag 06-08-2004 om 11:02:45
wat moet je ermee........
Safire
Gepost door Safire op vrijdag 06-08-2004 om 14:47:59
Wat ik er mee moet ? Ik was daar bij en vind het leuk om terug te luisteren. Was een hele dope avond ..
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0145 sec.