Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
araphor Gepost door araphor op vrijdag 21-09-2001 om 20:39:20
Ah, het begint net weer te regenen. Heerlijk. Ik krijg altijd meteen zin om naar buiten te gaan en in de regen te gaan staan. Lekker.

Hebben meer mensen dat?
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op vrijdag 21-09-2001 om 21:53:31
Ga je gang
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
[]InTeR[]
wie?
Gepost door []InTeR[] op zaterdag 22-09-2001 om 11:46:42
Na regel komt zonneschein....
----------------------------------------
shit doesn't happen by it self, it's made by a asshole.
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op zaterdag 22-09-2001 om 14:12:01
Ik hou niet van regen, het is mij te nat.
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
spam
do not enter
Gepost door spam op zaterdag 22-09-2001 om 14:16:47
Ik HAAT regen... GRRRRRRR
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
[]InTeR[]
wie?
Gepost door []InTeR[] op zaterdag 22-09-2001 om 17:40:29
Laten we gaan verhuizen met z'n alluh naar een land waar het nooit regent.
----------------------------------------
shit doesn't happen by it self, it's made by a asshole.
limon
Gepost door limon (Oldschool) op zaterdag 22-09-2001 om 20:48:38
Wonen in de Sahara vind ik nou ook weer niks. Laten we een grote paraplu gaan uitvinden die je boven een stad kan hangen....
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
teigetje Gepost door teigetje op zaterdag 22-09-2001 om 21:53:08
Ik heb ook wel zin om naar buiten te springen, maar helaas kan mn computer niet zo tegen buiten staan.
----------------------------------------
Code #404: User not found
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op zaterdag 22-09-2001 om 21:57:52
eej, tis nu ff droog, maar ik zie alweer wat spettertjes naar beneden komen, dus ik ben weer naar buiten
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
bustamove Gepost door bustamove op woensdag 26-09-2001 om 22:31:40
laten we een dak maken op nederland eentje die open en dicht kan. Net zoals op de arena. Dan hebben we meteen ook geen last meer van gras dat spontaan gaat groeien . dus dan ook geen koeien meer dus de prijs stijgt van vlees dus gaat mensen maar vis kopen dus raakt de ze leeg dus is de ecologische balans verstoort dus zullen er ook andere wezens sterven en zo de hele dieren soort uit eindelijk uitgeroeit worden zo dat de mense n wat te vreten hebben tot dat er geen dieren meer zijn dus worden we allemaal vegetarier maar het dak boven nederland houd de groei van planten en zooi tegen dus vreten we de rest maar op wat wel beschikbaar is dus blijven er geen planten meer over om het weg waaien van de aarden tegen te gaan dus houden we alleen zand over waar niet meer op kan groeien dus door dat er geen planten meer zijn stijgt de temperatuur en hierdoor ook het zee water en dus dan wonen we uit eindelijk in een sahara waar geen zuurstof geproduceert wordt door planten dus we sterven van het gebrek aan zuurstof of we worden levent verbrand door de verschikkelijke hitten en droogte die we zelf hebben gekreert. DUS van een beetje regen ga je niet dood. maarre alles voor de rest ok hoor
araphor Gepost door araphor op woensdag 26-09-2001 om 22:37:14
Quote:
dus worden we allemaal vegetarier


je vergeet de canibalistische fase..
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0104 sec.