Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Jonathan
The HumanBeatbox
Gepost door Jonathan op zondag 15-08-2004 om 14:18:01
Hey jongens er was eerst al een topic over maar die kan ik nietmeer vinden haha dus dan maar even zo
Ik ben na 4 jr weer begonnen met produceren van beats etc
En wil graag weten wat jullie ervan vinden


link:
http://www.soundclick.com/bands/writePage.cfm?myType=music&bandid=206657&bandnamesave=bcreations


Speciaal even letten op:
Jazzy Jimma.mp3
Crazy Jona .mp3

Mod's
Don't blame on me

Other ppl:
Ben pas weer begonnen dus moet weer ff inkomen haha

Thanks 4 jullie comments + reacties
Jonathan.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-08-2004 @ 14:22:16 ]

----------------------------------------
The HumanBeatbox
Face/Style
Face Is Back With Heavy laced Metals So Potect ya
Gepost door Face/Style op zondag 15-08-2004 om 16:45:09
Dope dope dope

Ik vind die Lovely Jazz wel goed iig beter dan de andere 3,
Niet dat die slecht zijn ofzo.

Ga zo door.
JFproject 2 Gepost door JFproject 2 op zondag 15-08-2004 om 17:06:59
Leuke beats,
Ik hoor dat je een muzikale achtergrond heb? Het is wel het probleem dat het te snel een track/muziekstuk wordt in plaats van een echte rapbeat. Ik zou tevens proberen wat minder standaard "midi-achtige" geluiden te gebruiken (probleem wat ik ook heb) en misschien wat meer kloten met samples. Maar voorderest vind ik het leuke beats.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-08-2004 @ 17:07:53 ]
SmrildA Gepost door SmrildA op zondag 15-08-2004 om 17:48:15
Ik heb de eerste twee gehoord en vraag me af: "Is dit HipHop?". Conclusie: nee.

Technisch best vet, maar muziekaal
(bijd e eerste zit trouwens ook een valse noot, maar soms is dat oopzet he, en heu, dinges wordt dat dan genoemd )
Jonathan
The HumanBeatbox
Gepost door Jonathan op zondag 15-08-2004 om 23:31:05
Quote:
JFproject 2 schreef op 15-08-2004 @ 17:06:59
Leuke beats,
Ik hoor dat je een muzikale achtergrond heb? Het is wel het probleem dat het te snel een track/muziekstuk wordt in plaats van een echte rapbeat. Ik zou tevens proberen wat minder standaard "midi-achtige" geluiden te gebruiken (probleem wat ik ook heb) en misschien wat meer kloten met samples. Maar voorderest vind ik het leuke beats.


Ja Heb het vroeger wel gedaan dan beats maken etc ...
let trouwens wel dit zijn gewoon concepten dus ik heb gewoon wat gemaakt om te kijken of je erop kan flowen het zal uiteindelijk wat anders klinken (dit in de zin van volgorde)

Naast beats maken doe ik ook aan HumanBeatbox maar dat ter zijde haha..


'hiphop' de 1e 2 zijn idd niet echt hiphop meer beetje jazzy 8ig ... het grootste gedeelte wat je hoort is: Couplet ondersteuning en daarna gelijk de melodie dit omdat soundclick niet zoveel ruimte sponsort en ik wel veel beats wil neerzetten hahaha
----------------------------------------
The HumanBeatbox
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0094 sec.