Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
[]InTeR[]
wie?
Gepost door []InTeR[] op dinsdag 02-10-2001 om 12:52:38
Hey spade, nogmaals ik loop niet dingen aftezeiken omdat ik het beter kan

Maar ik heb een idee'tje, je hebt bij veel delen van de site de mogenlijkheid gegeven om te reageren.....

Is dit ook mogenlijk bij de ramp-mail?
Deze vraagt soms nogal om ee reactie.
----------------------------------------
shit doesn't happen by it self, it's made by a asshole.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 06-10-2001 om 19:59:16
Euhmz.... Ik zal het op me lijstje zetten. Misschien dat het wel er wel komt, hoewel ik er in het verleden bewust voor heb gekozen dit niet mogelijk te maken, en er over denk om over de gehele frontpage rreacties niet tot de opties te laten behoren, er wordt toch zelden gebruik gemaakt van deze optie.

Verder ga ik eerst ff aan de slag met een verbouwing aan de backend. Ik ga het nu gebruikte script er helemaal uitslopen. En inruilen voor een eigen script dat wellicht beter gaat werken
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
[]InTeR[]
wie?
Gepost door []InTeR[] op zaterdag 06-10-2001 om 23:59:46
ik hoor het wel weer als je weer hulp nodig heb
----------------------------------------
shit doesn't happen by it self, it's made by a asshole.
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0094 sec.