Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 03-10-2001 om 20:03:09
Na een tijdje met de nodige probs gezeten te hebben, zowel thuis als op het werk (nah ik had geen werk en dat was eigenlijk het probleem). Gaat het eindelijk weer beter met SpadeAce

Het gaat weer goed tussen Blissje en Spade EN! jaja SpadeAce heeft werk, en niet zomaar werk, nee ik heb ook nog eens werk dat mij koel gaat lijken . Want kut werk had ik de afgelopen 2 weken toch al

Nog sterker behalve dat SpadeAce aangenomen is bij het ene bedrijf, heeft er eigenlijk nog een bedrijf wel interesse. Goed he

OEOEOEOE Eindelijk van het uitzendwerk af en een vast inkomen om uit te geven. *zucht* in me hoofd heb ik al me loon voor de komende 6 maand uitgegeven. Maar het zijn wel leuke uitgaven hoor
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op woensdag 03-10-2001 om 21:03:51
Gefeliciteerd Sven! Je kon het wel gebruiken na die klotetijd. Good luck in the time to come!
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op donderdag 04-10-2001 om 09:01:42
beterz spade, gefeliciteerd
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
[]InTeR[]
wie?
Gepost door []InTeR[] op vrijdag 05-10-2001 om 14:53:39
Great!



Hoe dieper de dalen, des te hoger de bergen......

ps: kan ook andersom.
----------------------------------------
shit doesn't happen by it self, it's made by a asshole.
the killer Gepost door the killer op dinsdag 16-03-2004 om 16:41:48
jo ik heet killer en ben nieuw hier
ik lus heel graag bier
dus pas maar op stomme idioot
als ik met jou klaar ben ben je dood
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0114 sec.