Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
StreamZ
Het is de 026!
Gepost door StreamZ op donderdag 02-09-2004 om 11:30:13
gister naar 50 cent geweest. Ali b stond in het voorprogramma en was heel vet (ookal vind ik zijn teksten te makkelijk). Kwam beatboxer op podium die ongelooflijk goed was adni of adri heette hij (misschien kent iemand hem?). Met veel humor tussendoor was het heel vermakelijk.
Daarna kwam 50 cent. DJ whoo kid werd als eerste gepresenteerd, daarna lloyd banks en toen fifty cent. Nu denken jullie vast waar zijn de anderen? Dat dacht ik ook maar dat dacht ik nog steeds toen het concert was afgelopen. en dat concert was na een goede 1.15-1.30 al afgelopen van mr. curtis jackson. ik voelde me ondanks toch wel heeeel vette show echt behoorlijk genaaid. er stond zelfs op het kaartje wat ik kocht: 50 cent + g unit. het kwam zelfs niet in me op dat de rest niet zou komen vantevoren. echt klote dus. ik denk dat ik maar die grote concerten laten zitten en gewoon lekker 1 x in de maand de willemeen voor een goede 3 euri ga bezoeken waar echte LIEFHEBBERS komen. Het is ook behoorlijk frustrerend om bij zo'n concert te komen waar mensen van 45 staan of mensen van 30 die geen enkele keer hun handen in de lucht gooien als iedereen dat doet en degenen die optreden dat duidelijk vragen. dus: ALS JE GEEN LIEFHEBBER BENT OF NORMAAL MEEDOET GA LEKKER RUSTIG OP DE TRIBUNE ZITTEN WAAR IK GEEN LAST VAN JE HEB! en als iemand uit de rotterdamse gemeenteraad dit leest: zouden jullie misschien bordjes wat dichter dan 1 km van ahoy afzetten waar ahoy ligt? ik kom uit arnhem en kom hem niet vinden (pas na 1 uur).
Mijn hart is gelucht!
----------------------------------------
Ik snatch Heineken als Cor van Hout
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 02-09-2004 om 12:05:31
Dit lezen de mensen die het concert hebben georganiseerd niet he, dat weet je toch?
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
creative
Fresh
Gepost door creative op donderdag 02-09-2004 om 12:49:29
Ik ben ook geweest, en die beatboxer heette Mc Aldrie, van Ali B - Unit En ik heb wel gebounced hoor
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-09-2004 @ 12:50:51 ]
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op donderdag 02-09-2004 om 13:17:02
samen met de 1000 groepies in een te strakke witte broek?
en 500 eminems die door mama werden opgehaald
een kleine 200 50cents nigga
en een paar jermaine durpi's

ik heb me lopen irriteren gister en ik was dr nie eens geweest, was gewoon de uitloop
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op donderdag 02-09-2004 om 13:29:07
Maar kon dit niet beter hier.
ROK Gepost door ROK op donderdag 02-09-2004 om 14:38:16
hmm das wel een beetje zonde van het geld ja ...en de ahoy is toch vrij groot ? dus dat is toch niet zo moeilijk te vinden ?
----------------------------------------
WHAT !!!
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op donderdag 02-09-2004 om 15:09:15
Poes is right, hier verder
----------------------------------------
clonebabybeats baby
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0087 sec.