Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op zaterdag 04-09-2004 om 13:25:16
Balkenende wil tv-programma normen en waarden

Uitgegeven: 4 september 2004 09:33
Laatst gewijzigd: 4 september 2004 09:58
DEN HAAG - Premier Balkenende gaat kijken of omroepen of tv-makers geïnteresseerd zijn in het maken van een programma dat de discussie over normen en waarden combineert met amusement. Dat antwoordt hij in het Algemeen Dagblad van zaterdag op een lezersvraag. De minister-president benadrukt dat de overheid zelf zo'n programma niet kan maken. "We zenden alleen Postbus 51-spotjes uit."

In het begeleidend interview schaart hij zich achter de stelling dat leerlingen weer u moeten zeggen tegen hun docenten. "Er is een tijd geweest van 'zeg maar Jan of Piet'. Ik denk dat er een zekere afstand moet zijn tussen de leerkracht, die een andere rol heeft, en de leerling."

(bron: nu.nl)

Dus allemaal kijken kinders
----------------------------------------
clonebabybeats baby
DopeR
Gepost door DopeR op zaterdag 04-09-2004 om 13:28:18
fok balkenende , vind die gast zo'n kneus
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op zaterdag 04-09-2004 om 13:29:54
En gelijk heeft ie.....





(grapje)
Schaduw Gepost door Schaduw op zaterdag 04-09-2004 om 15:05:32
Quote:
En het begeleidend interview schaart hij zich achter de stelling dat leerlingen weer "U" moeten zeggen tegen hun docenten. "Er is een tijd geweest van 'zeg maar Jan of Piet'. Ik denk dat er een zekere afstand moet zijn tussen de leerkracht, die een andere rol heeft, en de leerling."


Ligt het aan mij of is dat nooit anders geweest?
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zaterdag 04-09-2004 om 15:06:36
Ligt aan jou.
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op zaterdag 04-09-2004 om 16:14:48
Quote:
mc De Beul schreef op 04-09-2004 @ 15:05:32
[...]

Ligt het aan mij of is dat nooit anders geweest?


Ligt idd aan jou, maar als een leraar zegt: ''Zeg maar gewoon Henk'' bijv. dan wil hij dat toch zelf, dan snap ik het probleem niet........
Schaduw Gepost door Schaduw op zaterdag 04-09-2004 om 16:21:15
Ja, als ze het zelf aangeven doe ik het ook wel.

Maar ik denk dat balkenende, maar dat "U" gedoe had ik het over dat al veel leerlingen "Je" zeggen terwijl die leraar het nooit heeft gezegt dat het mocht. Waarvan ik zoiets had van: "zoiets doe je toch altijd al, U zeggen tenzij anders is verteld door de leraar". Als je er effe over nadenkt merk ik wel dat veel leerlingen al "Je" zeggen tegen een 60-er.
Safire
Gepost door Safire op zaterdag 04-09-2004 om 16:22:51
Ik zeg uit mezelf in eerste instantie u tegen leraren. Maar als de sfeer gemoedelijk is, het een jonge leraar is of hij/zij zelf zegt dat hij/zij met je/jij aangesproken wenst te worden dan doe ik dat zeker.
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op zaterdag 04-09-2004 om 16:24:26
Ja idd, maar eigenlijk als een leraar zegt: 'Zeg maar jij' dan blijf ik toch U zeggen....
Kan ik niks aan doen haha
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 04-09-2004 om 22:52:40
ik zeg altijd U eigelijk

Leraren hebben meestal zo'n angstaanjagend aura dat je wat afstandelijk wilt blijven
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
ROK Gepost door ROK op zaterdag 04-09-2004 om 23:18:06
ik zeg vaak gewoon ' je '' en als ze dat niet aanstaat hoor ik dan dan wel ...

en als ik U zeg , is dat meestal om te slijmen ofzo ...aardig doen enzo
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-09-2004 @ 23:18:40 ]

----------------------------------------
WHAT !!!
DopeR
Gepost door DopeR op zaterdag 04-09-2004 om 23:32:08
ik zeg altijd u , doet iedereen bij me op school.
is een standaard regel geloof ik hier.
maja vind balkenende wel een zeikerd om hier aandacht aan te besteden.s.
ik dacht trouwens net als Schaduw ook dat het u zeggen tegen je docent/leraar altijd al zo was
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0065 sec.