Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
juan d
<respect is everything>
Gepost door juan d op zaterdag 11-09-2004 om 11:22:52
Schwarzenegger verbiedt seks met lijken

11 september 2004 09:14

SAN FRANCISCO - Seks met lijken is in Californië nu officieel verboden. Gouverneur Arnold Schwarzenegger van de Amerikaanse staat heeft een wet ondertekend, die necrofilie strafbaar stelt. Dat heeft een woordvoerster vrijdag gemeld.

Tyler Ochoa, een rechtsgeleerde die een aantal beschuldigingen van necrofilie in Californië heeft onderzocht, zei dat dringend behoefte was aan de nieuwe wet. Aanklagers konden plegers van seks met lijken niets anders ten laste leggen dan inbraak. Als de daders werkten in een mortuarium, ging zelfs dat niet op.


Parlementsleden probeerden het verbod erdoor te krijgen nadat onlangs een dronken man bewusteloos was gevonden bovenop een dode vrouw in een lijkenhuis in San Francisco. Volgens de nieuwe wet is seks met een lijk een misdrijf waarop maximaal acht jaar gevangenisstraf staat.

tja wat moet ik hier verder over zeggen...
creative
Fresh
Gepost door creative op zaterdag 11-09-2004 om 11:26:54
Dat hij goed bezig is..
juan d
<respect is everything>
Gepost door juan d op zaterdag 11-09-2004 om 11:31:40
Schwarzenegger is goed bezig

maar dit wil dus zeggen dat voordat die aanklacht is geweest en hij naar deze wet keek, daar werd gedacht van: "seks met lijken, hoezo raar? leuk toch"

creative
Fresh
Gepost door creative op zaterdag 11-09-2004 om 11:34:34
ja zoiets ja!
Mip
Gepost door Mip op zaterdag 11-09-2004 om 12:07:41
hm ja ik vindt het goed datie het doet

ik bedoel ik zou t ook niet waarderen dat als een naaste van mij is overleden een of andere halve gare zn dick efkes erin rost

het idee alleen al *kots*
juan d
<respect is everything>
Gepost door juan d op zaterdag 11-09-2004 om 12:17:04
echt he! sick shit zeg......

daarom dat ik het postte, wou het graag met jullie delen haha
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 11-09-2004 om 18:19:26
tsja... volgens mij kan ie dan nog veeeel meer wazige wetten maken om alle zieke shit af te vangen wat nu niet in de wet staat.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0137 sec.