Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
dap
038
Gepost door dap op woensdag 15-09-2004 om 18:54:12
Ai ai blijkbaar loopt de URBAN scene niet echt goed...

Quote:
De Dutch Mobo Awards in de Music Hall op 2 oktober gaan niet door. BNN heeft ervoor gekozen om de Nederlandse editie onder te brengen bij de uitreiking van de Britse Mobo Awards op 30 september in de Royal Albert Hall. Het is BNN niet gelukt om op tijd een goede line-up samen te stellen.

Maandag bracht BNN de eerste namen voor het evenement in de Music Hall naar buiten. Naast Nederlandse artiesten als Ali B, Lange Frans & Baas B, Brace, ADHD en K-Liber zouden Christina Milian en Lisa Maffia acte de présence geven. Terwijl in Engeland twee dagen eerder Pharrel, Brandy, Nas en Jamelia zullen optreden. Het is BNN niet gelukt om die grote namen ook naar Amsterdam te krijgen. “Misschien was het allemaal wat kortdag. Omdat de Britse line-up beter is, hebben we de awards verplaatst”, aldus een woordvoerder van BNN.

BNN ziet de verplaatsing niet als een afgang. In het persbericht staat: “Mobo en BNN zijn er van overtuigd dat het laten samenvallen van zowel de Engelse als de Nederlandse activiteiten, de beste manier is om de Mobo Awards in Nederland te lanceren. Om de eerste Nederlandse editie van Mobo compleet te maken leveren ook Nederlandse artiesten hun bijdrage in Engeland.”

Naar verluid zijn het niet alleen de supersterren die geen belangstelling hebben voor het Nederlandse evenement. De teller van de kaartverkoop zou op enkele tientallen zijn blijven steken. De Music Hall wil dat niet bevestigen en verwijst naar de informatie op haar website. Daar staat overigens dat de uitreiking in Nederland gewoon door zal gaan.

BNN wil op dit moment geen verdere reactie geven.
Mip
Gepost door Mip op woensdag 15-09-2004 om 19:05:49
Quote:
Ali B, Lange Frans & Baas B, Brace, ADHD en K-Liber

dap
038
Gepost door dap op woensdag 15-09-2004 om 19:13:15
ach, het is dat het in een urban jasje zit.. maar ali b is ok, lange en baas b ook wel alleen verschilt per nummer.
Angel-eyez
Kanye West is the best!
Gepost door Angel-eyez op woensdag 15-09-2004 om 22:15:05
Wordt die uitrekeiking ook live uitgezondenop tv dan?
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 15-09-2004 om 22:23:35
ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat dit zo goed als een afzegging is. Denk maar niet dat iedereen met z'n allen naar londen gaat verhuizen.

wel lullig geregeld op deze manier, eerst mensen lekker maken, en dan het niet door laten gaan.
dap
038
Gepost door dap op woensdag 15-09-2004 om 22:26:47
als ze mijn ticket betalen wil ik daar wel live verslag van doen vanuit londen
DopeR
Gepost door DopeR op woensdag 15-09-2004 om 22:34:41
gaan die afleveringen wel door dan op TV?
met die spittbattles enz.?

snap het nl. niet helemaal meer.
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
dap
038
Gepost door dap op woensdag 15-09-2004 om 22:43:53
ja want die zijn al opgenomen en dat heet 'the road to mobo...' . Dat verslag van de alle wedstrijden staat op de site
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 16-09-2004 om 08:29:52
Vanavond weer een
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op donderdag 16-09-2004 om 23:16:15
Komt die shit nog vanavond ?
----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
DopeR
Gepost door DopeR op donderdag 16-09-2004 om 23:25:11
ja, nu om 23.52 ivm die wedstrijd van Utrecht en journaal.
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
DopeR
Gepost door DopeR op donderdag 16-09-2004 om 23:54:40
nu dus!
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
DopeR
Gepost door DopeR op vrijdag 17-09-2004 om 00:27:45
Volgende week Kimo - Rowdy
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
juan d
<respect is everything>
Gepost door juan d op vrijdag 17-09-2004 om 00:46:54
was wel relax net!!
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op vrijdag 17-09-2004 om 08:42:50
Mwaa vond ze allebei niet egt dope
----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 17-09-2004 om 08:46:02
kvond T-Slash wel grappig, maar zijn hoofd is zo irritant,
Whuahahaha Robian was echt NEP
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
DopeR
Gepost door DopeR op vrijdag 17-09-2004 om 09:06:14
Van Robian weet je zeker datie alles freestyled , je zag hem echt denken enz. T-Slash kwam wel harder , maar ja volgens mij wel een paar geschreven bars.
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
SpooK!
Gepost door SpooK! op vrijdag 17-09-2004 om 11:15:06
ik vond dat t-/ wel met leuke punches kwam enzo. Ik vond wel dat hij een irritante stem heeft om naar de luisteren, maar misschien kwam dat door de emoties ofzo.

Maar hij had wel duidelijk gewonnen.
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 17-09-2004 om 15:37:18
Nope tslash klinkt altijd zo, ik vind um ook beetje irritant overkomen... en dat handtastelijke he ...
juan d
<respect is everything>
Gepost door juan d op vrijdag 17-09-2004 om 15:38:09
irritante stem vond ik meevallen, wel moeilijk verstaanbaar misschien daardoor irritant, vond hem trouwens wel beter
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op vrijdag 17-09-2004 om 15:41:45
Robian was illll!!!, maar hij spitte ver onder zijn niveau..t-slash.....wel leuk, maar iedereen kan schrijven. Er was geen 1 zin in de eerste verse dat sloeg op robian. En in zn 2e verse 1 zin, dus fuck dat. Maja
juan d
<respect is everything>
Gepost door juan d op vrijdag 17-09-2004 om 15:44:38
klopt je zag wel dat R echt freestyle deed!! idd wel dope beter als geschreven lines
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 17-09-2004 om 16:00:06
Quote:
Robian was illll!!!, maar hij spitte ver onder zijn niveau.


nou zo ill vond ik hem niet, zwaar slecht zelfs. Elke keer zwaar nadenken en lang wachten en zulke standaard dingen... nope was niet goed.
DopeR
Gepost door DopeR op vrijdag 17-09-2004 om 16:14:44
hij freestyled wel echt.
bij t-slash had ik het gevoel datie het meerendeel geschreven kwam.
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op vrijdag 17-09-2004 om 17:12:40
Haha die robian is gewoon droge gast volges mij
----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op vrijdag 17-09-2004 om 17:18:10
Hij heeft wel tim geript.
DopeR
Gepost door DopeR op vrijdag 17-09-2004 om 17:22:04
ja die Schreeuwlelijk track was echt dope
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op vrijdag 17-09-2004 om 17:25:13
Zeg ook niet dat ie niet dope is maar gewoon hoe die staat enzo en ze stem ik vind dat nummer van mattie ook gruwlijk

ik bedoel kijk hoe die het brengt eerst zo als jij me mattie was dit dat en dan opeens Maar je bent me mattie niet Motherfucker
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-09-2004 @ 18:13:49 ]

----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
TSP
The Solitude Poet
Gepost door TSP op vrijdag 17-09-2004 om 19:10:38
Haha t-slash heeft wel goede tracks, maar hij komt veel jonger over dan hij eruit ziet. En heeft een stem en flink wat kapsones.

Robian, komt veel serieuzer. Wist niet hoe hij eruit zag, tot aan nu. Ik had hem heel anders voorgesteld. Op tv lijkt hij echt alsof hij net uit bed komt man.

Ik vond T-slash beter..
----------------------------------------
Battleschedule;
Won; 4
Lost; 2
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 17-09-2004 om 21:43:21
Tslash zijn stem vind ik echt ill
Kappot grappig maar past echt nietbij zijn kop
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op zaterdag 18-09-2004 om 19:12:36
Quote:
BattleCat schreef op 17-09-2004 @ 17:18:10
Hij heeft wel tim geript.



omdat het publiek hier niet ziet dat je uitstraling mist
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
dap
038
Gepost door dap op maandag 27-09-2004 om 18:39:10
Haha ouch!

Quote:
THE MOBOs are in crisis with big name after big name deciding to snub the awards.

And with just days to go to the glitzy ceremony at London’s Royal Albert Hall, organisers are now struggling to find a co-host to work with N*E*R*D frontman PHARRELL WILLIAMS. They were desperate for MIS-TEEQ singer ALESHA DIXON to do the job but she will be on stage for a gig in Dubai.

A MOBO insider told me: “The organisation has been shambolic. There are hardly any big names going and the whole thing looks like being a damp squib.”

CHRISTINA MILIAN is the latest star to pull out of performing and presenting an award.

Nearly all the big name nominations are snubbing Thursday’s bash.

The no-show list includes MIKE SKINNER aka THE STREETS, DIZZEE RASCAL, US rapper KANYE WEST, who is up for a record seven gongs, BEYONCE, USHER, OUTKAST, ALICIA KEYS, JAY Z and BEVERLEY KNIGHT.

The awards, which celebrate Music Of Black Origin, are due to be screened by the BBC but the event is in chaos until a co-anchor can be found to work with picky Pharrell.

“Pharrell isn’t keen to work with someone he doesn’t know and there are no suitable replacements.

“Unless they can do something pretty amazing at the last minute it’s almost not going to be worth it.”

The insider added: “It looks like the whole thing is going to be a disaster unless some fingers are pulled out pretty sharpish.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op maandag 27-09-2004 om 19:30:05
Ja dat is wel raar. Maar dit is toch helemaal niet de eerste keer dat dit wordt georganiseerd.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 27-09-2004 om 19:42:29
is het eigelijk ook duidelijk wáárom al die grote namen niet gaan?

want het is idd wel erg hoeveel er wel niet afzeggen
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0096 sec.