Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
SpooK!
Gepost door SpooK! op maandag 20-09-2004 om 22:15:41
Wie van jullie heeft deze vage film gezien en wat vonden jullie ervan? Ik was er een paar weken geleden mee begonnen en heb hem gisteren pas afgezien. ik denk dat je hem beter van begin tot eind kan kijken.

Ik vond wel dat de film erg mooie muziek had, toevallig is de soundtrack net gepost in nieuwsgroepen, dus die komt momenteel binnen.

Post hier je mening en/of interpretatie van de film.

En hebben jullie ook wel eens dat je de muziek van een film echt mooi vind? (en niet alleen achtergrond bij de film)
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op maandag 20-09-2004 om 22:46:43
Donnie is de shit ja, een beetje te lang geleden om echt mn visies te geven. Binnenkort nog maar eens een keer kijken dan. Muziek heb/had (grrrr) ik op mijn pc.

En ja andere filmmuziek die echt mooi is? Ben nooit zon filmmuziek fan, tenminste ik zou t meestal nooit zomaar draaien. Maar wat ik wel mooi vind is de requiem for a dream theme, en jesus christ superstar (en t kan me lekker geen reet van schelen wat jullie daarvan vinden) o ja once upon a time ook heel cool!
----------------------------------------
clonebabybeats baby
opgezwolledevolle
jatog?
Gepost door opgezwolledevolle op maandag 20-09-2004 om 23:47:27

De cd van Pulp Fiction draai ik nog regelmatig

Vette soundtrack



----------------------------------------
maar in de winter heb ik nix aan mn slippers
bijdehandje Gepost door bijdehandje op dinsdag 21-09-2004 om 00:18:33
jaaaaa die film is zo vet !!!!!!!!!!!!!!!












teminste hoorde ik !!

ik heb hem namelijk nog niet gezien
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op dinsdag 21-09-2004 om 16:04:02
Ik heb 'm al 3 of 4 keer gezien... (Pulp Fiction)

Echt een goeie film, maar ik vind alle films van Tarantino goed...


*Sorry Spook*
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-09-2004 @ 08:59:12 ]
SpooK!
Gepost door SpooK! op dinsdag 21-09-2004 om 20:37:35
niet teveel uitweiden over pulp fiction aub
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 23-09-2004 om 10:59:22
donnie darko is echt superfilm, echt heel triest einde enzo... vooral icm muziek: "the dreams in which i'm dying are the best i ever had".
Maar moet je zeker in 1 keer kijken.

dat nummer stond tijdje terug ergens in de "hitlijsten" van Gary Jules - Mad world als ik me niet vergis.
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 23-09-2004 om 11:00:58
overigens, over muziek, dat heb ik bij donnie darko ook. Echt damn, daar kan ik gewoon sip van worden.
En over interpretatie, die zin wat ik net poste "The dreams..." die is echt blijven hangen. Ja film heeft echt indruk gemaakt.
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0111 sec.