Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Timmie.
The real timmie
Gepost door Timmie. op woensdag 22-09-2004 om 22:23:52
hoe denk jij over zwervers?
----------------------------------------
denk buiten de doos
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 22-09-2004 om 22:27:03
meestal met een gevoel van medelijden, maar vaak ook (half onbewust) met afkeer

als ik er een zie zet t me wel vaak aan t denken over hoe dat nou kan in Nederland enzo
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Timmie.
The real timmie
Gepost door Timmie. op woensdag 22-09-2004 om 22:28:12
afkeer omdat ze stinken?
----------------------------------------
denk buiten de doos
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 22-09-2004 om 22:50:41
ook denk ik, maar ook een beetje omdat ehm... ja eigelijk lastig te zeggen

ik bedoel met afkeer ook eigelijk niet dat ik ze haat ofzo, maar meer dat ze je ongemakkelijk laten voelen zegmaar, dat je er het liefste met een boog omheen loopt terwijl je hte toch wel zielig vind. Ken jij dat niet?
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op woensdag 22-09-2004 om 22:51:01
Maar welke zwervers.
Die verslaafde (stelende) junkies of mensen die financieel aan lager wal zijn geraakt.
Dat is nog al een verschil vind ik.
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op woensdag 22-09-2004 om 22:52:08
Vin et wel zonde voor ze.. Maar sommige doen fett vervelend enzo en die zijn fok op.. Gaan ze rondhangen in wijken enzo, dan is et fok op omdat er kleine kinderen zijn en je weet maar nooit..
Timmie.
The real timmie
Gepost door Timmie. op woensdag 22-09-2004 om 23:02:09
ja ik deel het gevoel van medelijden maar ik loop er niet met een boog omheen, ik praat ook wel eens met ze, zijn geen verkeerde mensen, sommige zijn idd ver weg en dat vind ik erg om te zien. Maar er is ook altijd wel een rede voor geweest en ze zijn zo geworden door wat ze meegemaakt hebben.
----------------------------------------
denk buiten de doos
ROK Gepost door ROK op woensdag 22-09-2004 om 23:05:30
ik niks tegen zwervers, ook niet als ze je rustig vragen of ze wat geld mogen ...maar als ze er dan bier voor gaan kopen vind ik dat weer wat minder
----------------------------------------
WHAT !!!
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 22-09-2004 om 23:19:29
ik weet het niet... medelijden kan ik niet met ze hebben, omdat in 95% van de gevallen het puur aan de persoon zelf te wijten is. Ik geef ze wel vaak een paar pieken.
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op woensdag 22-09-2004 om 23:19:56
Bij ons hangen ze 's avonds rond bij een soort kanaaltje/meertje, waar je langs moet als je naar ee nandere wijk wilt.. das niet fijn te om te fietsen daar 's nachts.. ze vallen je egt gewoon lastig dan.. of bedreigen je voor mss de €2,- die je bij hebt.. maarjahh die zwervers zijn ook weer van die erge junks.. Dus voor sommige heb ik wel een soort van respect maar voor dat schorem wat daar s avonds/ s nachts rondhangt/slaapt niet egt..
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op donderdag 23-09-2004 om 01:07:05
Quote:
BattleCat schreef op 22-09-2004 @ 22:51:01
Maar welke zwervers.
Die verslaafde (stelende) junkies of mensen die financieel aan lager wal zijn geraakt.
Dat is nog al een verschil vind ik.


ja wOrd! maar t gaat over beide..zwervers..
sommige zijn wel chill andere minder ik geef ze ook wel is geld vooral als ze muziek maken!
in eindhoven heb je ook een hele chille..ik ben ff zn naam kwijt maaruh die childe gewoon altijd met ons als we daar gingen skaten de local skaters van e-town waren allemaal down met die gast..maar nu heb ik al een tijdje niks meer van die gast gehoord.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-09-2004 @ 01:08:54 ]

----------------------------------------
www.serife.nl
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op donderdag 23-09-2004 om 08:28:37
Quote:
ROK schreef op 22-09-2004 @ 23:05:30
ik niks tegen zwervers, ook niet als ze je rustig vragen of ze wat geld mogen ...maar als ze er dan bier voor gaan kopen vind ik dat weer wat minder


Ja idd, je kan beter eten voor ze kopen dan geld geven...
Als je niet wil dat ze er drugs of drank van kopen....
juan d
<respect is everything>
Gepost door juan d op donderdag 23-09-2004 om 10:47:53
heb geen hekel aan zwervers, veel kunnen er niets aan doen dat ze nu zo zijn. ze hebben vervelende dingen meegemaakt en zijn door een hel gegaan, het is gewoon pech. maar je hebt er ook die het er zelf naar hebben gemaakt en kijk daar heb ik dan minder respect voor! en geld geven jah dat kan, geef ok liever eten of iets anders dan want je wete nooit wat ze met t geld gaan doen, ga geen geld geven voor hun drugs, betaal alleen mn eigen drugs hahaha

dus geen problemen met zwervers, zolang ze geen andere mensen lastig vallen

Timmie.
The real timmie
Gepost door Timmie. op donderdag 23-09-2004 om 15:35:17
wat zou je voor een zwerver willen betekenen?
Aan gezien je ze niet graag op straat ziet!
----------------------------------------
denk buiten de doos
MISTER X Gepost door MISTER X op donderdag 23-09-2004 om 16:22:11
een zwerver kiest er zelf voor om te zwerven.
iedereen kan een uitkering krijgen.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 23-09-2004 om 16:26:02
hehe... ja zucht hier kan ik niet eens serieus op in gaan.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Verantwoord Gepost door Verantwoord op donderdag 23-09-2004 om 22:00:50
laatst kwam ereen naar me toe op het perron, at ie te vertellen die ie hiv had en allemaal problemen. vroeg ie of ie wat geld mocht, dan konnie een warme douche nemen en overnachten. had egt medelijden, dus had ik um wat geld gegeven waardoor ik verdomme geen sigaretten meer kon kopen, maar had wel iets goeds gedaan. hahaha
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0106 sec.