Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
[]InTeR[]
wie?
Gepost door []InTeR[] op donderdag 18-10-2001 om 18:37:58
Foutje toen ik recente opvroeg.

Database error: Invalid SQL: SELECT cle,unixdate,userid,subject,childs,newest,icon,closed FROM oipphp WHERE (cle=thread) ORDER BY newest DESC LIMIT 50
Error was: 1055 (Unknown column 'userid' in 'field list')
Session halted.
----------------------------------------
shit doesn't happen by it self, it's made by a asshole.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 18-10-2001 om 18:59:05
Was eenmalig die error? Vreemd dat deze eroor zich voordeed, er is al weken niks veranders aan de database of aan die file of files die gebruikt worden door active.php

Zal wel een 'oopsje' zijn en niet weer voor komen (I hope)
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
teigetje Gepost door teigetje op donderdag 25-10-2001 om 08:01:12
Hm, oplossing voor een probleem is niet het weghalen van een link hoor

Maar goed, wegens tijdgebrek is t altijd wel een oplossing.

Verder krijg ik een fout bij het zoeken naar 'laatste posts' van een user (ziet er naar uit dat de tabelnaam vergeten is ) :

Database error: Invalid SQL: SELECT cle,unixdate,userid,subject,childs,newest,icon,closed FROM WHERE userid LIKE '%SpadeAce%' ORDER BY newest DESC LIMIT 50
Error was: 1064 (You have an error in your SQL syntax near 'WHERE userid LIKE '%SpadeAce%' ORDER BY newest DESC LIMIT 50' at line 1)
Session halted.
----------------------------------------
Code #404: User not found
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 25-10-2001 om 18:00:30
Hmmmz ik zie het ja, de hele search is kapot overigens komt door dat er een forum update is geweest die minderleuke dingen met de database heeft gedaan.

Ik zal er zo snel mogelijk naar gaan kijken, heb op het moment alleen prioriteiten ergens anders liggen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 02-11-2001 om 23:06:43
Zucht probleem met de recente topic's en zoekmachientjes zijn opgelost. Men was vergeten dat na de venandering van een van de database tabellen een extra WHERE nodig was in een MySQL query. Aangezien de zoekmachiene en de recente topic's beide gebruik maken van dit zelfde systeem lagen beide er tijdelijk uit.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0104 sec.