Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
McBouncer Gepost door McBouncer op vrijdag 19-10-2001 om 10:30:45
Quote:

NOS-TT 120 vr 19 okt
Kort binnenlands nieuws
HILVERSUM Radiopresentator Giel Beelen is op staande voet ontslagen door de VARA.Beelen had in de ochtenduitzending luisteraars gevraagd brieven met poeder naar de KRO te sturen,omdat hij nog geld van de KRO krijgt.De VARA noemt de actie misplaatst en onverantwoord.



Overdreven reactie van de VARA of ging hij echt te ver?
----------------------------------------
Is it coz I is black?
Bliss Gepost door Bliss op maandag 22-10-2001 om 12:01:27
Ik heb Giel maar een paar keer op mp3tjes gehoord en hij ging altijd net niet te ver. Ik vindt het echt een irritante verwaande idioot die denkt dat ie heel grappig is, maar ok de redenen die ik gehoord heb waarvoor ie ontslagen is (mein kampf indrukwekkend en poeder in een envelop opgestuurd) zijn misschien niet echt gegrond.
araphor Gepost door araphor op maandag 22-10-2001 om 17:14:14
Ik zag eergister een interview met Giel op tv waarbij hij vertelde dat de redactie van de VARA van te voren op de hoogte was van zijn grap. Pas na contact van de KRO met de VARA is Giel ontslagen.

Ik snap dus niet dat hij achteraf opeens wel ontslagen wordt..
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op zaterdag 27-10-2001 om 03:40:23
gast uit rotterdam kreeg voor hetzelfde geintje 2 maanden cel waarvan 1 voorwaardelijk, dus dat hij ontslagen wordt boeit eigenlijk niet.. waarom krijgt hij die straf niet ?
----------------------------------------
Signature
McBouncer Gepost door McBouncer op zaterdag 27-10-2001 om 12:40:19
Die gast uit Rotterdam kreeg celstraf wegens het sturen ervan, Giel heeft zelf niets gestuurd.
----------------------------------------
Is it coz I is black?
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 27-10-2001 om 16:41:06
GIEL RULEZ!!
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0091 sec.