Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op dinsdag 23-10-2001 om 20:10:54
Ik heb een klacht over de poll die de vraag behandeld: "waar koop jij je meeste RAMP-cd's"
Ik kan namelijk niet antwoorden aangezien er niet als mogelijk antwoord tussen staat: "bij de leverancier van mijn cd-winkel"
Aangezien ik ze niet via meelorder koop en zelf een cd-winkel heb, bestel ik ze gewoon bij mijn leverancier en hou er dan 1 voor mezelf.
Graag zou ik zien dat hier iets aan gedaan werd.
Bij voorbaat dank

Loki
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 23-10-2001 om 20:26:46
Zeik niet Je dacht toch niet dat ik voor iedereen een apart antwoordje maak he ? Ik deel mensen graag in in groepjes!
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op dinsdag 23-10-2001 om 20:28:26
uhm....
welk antwoord moet ik dan kiezen?
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 28-10-2001 om 23:47:58
Scrummetje schreef:
Quote:
goed idee voor poll's vind ik dat er altijd een optie: anders.. moet zijn, je hebt namelijk altijd wel van die zeikerds als wife



So let it be... er komt voortaan een optie Anders...

WiFe: jij mag aan klikken wat je deed voor je je shop had
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op woensdag 31-10-2001 om 15:39:55
hehehe, er wordt nog geluisterd naar "scrummetje" ook haha, cool
----------------------------------------
Signature
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 09-11-2001 om 00:06:13
Nieuwe poll gezien ? Voor de zeikerds is er een optie anders... Goed he. Maarja nu heb je zeker weer niks te zeiken he WiFe ?
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op vrijdag 09-11-2001 om 00:58:11
Jawel: de provincie heet nameleijk Noord-Brabant, niet Brabant, Brabant ligt in België, en volgens mij bedoelde jij die niet. Of ik heb het mis, maar dan vind ik het schandalig dat mijn provincie wordt overgeslagen en maar op het hoopje anders wordt gegooid, terwijl het samen met Gelderland tot de twee de grootste provincies van Nederland behoort.
Als ik wil zeiken, dan kan ik het hoor
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 09-11-2001 om 18:02:50
Ik ben vooruit kijkend Het rijk heeft namelijk bepaald dat Noord Brabant binnenkort gewoon Brabant gaat heten
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op dinsdag 13-11-2001 om 01:00:11
Om een vriend van mij te kwoten:
Quote:
ik ben tegen



----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0051 sec.