Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Reijn
BoB
Gepost door Reijn op zondag 17-10-2004 om 11:52:54
yo pappies nieuwe clip van lange frans en baas b gezien ?? lijkt ie niet heel toevalig op de clip van opgezwolle - rustug ?? ze hebben het gewoon van opgezwolle gejat net zo al heel veel beats van lange frans en baas b de meeste zijn allemaal gejat

laterzzz
Schaduw Gepost door Schaduw op zondag 17-10-2004 om 11:54:54
tja, dat noem je remixes he? bestaande beats gebruiken en daar iets anders op maken... straatremixes heten die. Ga niet praten als je nog niet eens de helft weet. En die clip lijkt voor geen meter op die van rustug. Alleen die teksten die door het beeld zweven mss.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zondag 17-10-2004 om 12:12:37
zinloos lijkt echt totaal niet op rustug, enigste kleine overeenkomst die ze hebben is dat er letters door 't beeld zweven. Ga eerst nog maar eens goed kijken voordat je meteen zegt dat ze jatten
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
MowiE Konnect
Zuiver!
Gepost door MowiE Konnect op zondag 17-10-2004 om 12:45:20
pff kijk eens beter man, die clip lijkt echt niet op die van rustug en wat betreft die beats snap ik je niet helemaal want ik hoor echte geen overeenkomst..

----------------------------------------
Jij = Poep
TiM-Ow
uhuh..
Gepost door TiM-Ow op zondag 17-10-2004 om 14:12:19
die beats doen ze expres.. uhuh.. dat heb beul al uitgelegd, en ik snap niet wat je hiermee wilt zeggen
----------------------------------------
fuck yu
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 17-10-2004 om 18:56:27
eh, maar die clip is geen straatremix... en lijkt niet op iets wat al bestaat.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 17-10-2004 om 23:59:18
en al zou die lijken op rustug, ik digg Baas en de Lange niet echt. Maar zinloos vind ik zeker een dope track, misschien meer door de boodschap dan door de rest. Maar respect hier voor, 't zegt toch redelijk waar het op staat. Moet je niet op bitchen, tis iets goeds weet je.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op maandag 18-10-2004 om 01:28:24
Maar heb je er ook wel eens aangedacht dat lange en baas die clip helemaal niet zelf maken.
Maar misschien zijn de clips van rustug en zinloos wel door hetzelfde bedrijf gemaakt.
Lau Gepost door Lau op maandag 18-10-2004 om 10:00:49
Gaap.....
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
Angel-eyez
Kanye West is the best!
Gepost door Angel-eyez op maandag 18-10-2004 om 13:09:02
Kan dit topic niet gesloten worden? De een vind het wel een goede clip de ander niet. Dit is een ZINLOOS topic!
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 18-10-2004 om 17:05:42
je zou er een track over moeten maken
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.009 sec.