Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 29-10-2004 om 22:49:47
DUBAI - De Arabische nieuwszender al-Jazeera heeft vrijdagavond een videoboodschap uitgezonden van terroristenleider Osama bin Laden. De topman van al-Qaeda richtte zich tot het Amerikaanse volk en dreigde met nieuwe aanslagen, vergelijkbaar met die van 11 september 2001 in New York en Washington.

Bin Laden zei dat de veiligheid van de Amerikanen niet afhangt van de vraag of George Bush of John Kerry president is, maar van het Amerikaanse beleid. Wel zei hij dat de aanslagen op 11 september minder ernstig waren geweest als Bush beter had opgelet. Ook zei hij dat de redenen die hij destijds had om de Verenigde Staten aan te vallen, nog altijd bestaan.

Misleid

De Saudische terroristenleider beschuldigde Bush ervan dat die zijn eigen volk heeft misleid. De corruptie in de Amerikaanse politiek lijkt volgens hem veel op die van Arabische regeringen.

Al-Jazeera zei de videoboodschap vrijdag te hebben ontvangen, maar weigerde zijn bron prijs te geven. Bin Laden verscheen in september 2003 in een video samen met zijn rechterhand Ayman al-Zawahiri. Toen prees hij de kapers van 11 september 2001 en riep hij op tot een heilige oorlog (jihad) tegen de Verenigde Staten.

Deadline

In april van dit jaar, niet lang na de bomaanslagen in de Spaanse hoofdstad Madrid van 11 maart, bood Bin Laden in een geluidsopname Europese landen vrede aan, als zij hun troepen zouden terugtrekken uit Irak. De deadline van drie maanden verstreek zonder dat Europa daaraan gehoor gaf. Bin Laden liet echter niets meer van zich horen.

Amerikaanse inlichtingendiensten vermoeden dat Bin Laden zich nog altijd schuilhoudt in het afgelegen, bergachtige grensgebied tussen Afghanistan en Pakistan.
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op vrijdag 29-10-2004 om 23:15:42
Wanneer pakken ze die tjap en zn 40 rovers nou es....
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 29-10-2004 om 23:18:24
ik denk niet dat snel gebeurt, zeker nu alle aandacht van de VS op hun eigen verkiezingen is gericht
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
MowiE Konnect
Zuiver!
Gepost door MowiE Konnect op zaterdag 30-10-2004 om 00:52:14
onderschat die bergen niet daar vind je echt niemand
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-10-2004 @ 00:52:35 ]

----------------------------------------
Jij = Poep
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 30-10-2004 om 11:10:18
Bommen op die bergen.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
creative
Fresh
Gepost door creative op zaterdag 30-10-2004 om 11:38:57
you can read my mind L2n...
Huussuh Gepost door Huussuh op zaterdag 30-10-2004 om 12:43:00
Die vent is onderhand ongeveer de Che Guevara van de Arabische wereld
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op zaterdag 30-10-2004 om 13:02:11
Vette word @ Huussuh
Laat die gast nog maar ff doen, zolang hij niet té veel doden maakt (of beter geen) mag hij van mijn part de VS nog wat schrik aanjagen
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Huussuh Gepost door Huussuh op zaterdag 30-10-2004 om 13:37:28
Ik vind echt niet dat 'Europa' automatisch de kant van de VS moet kiezen in die zogenaamde 'war against terrorism'. Die Amerikanen zijn net zo goed fout bezig geweest de laatste 10, 15 jaar in het midden-oosten en nu krijgen ze t op hun bord. Natuurlijk heel erg voor al die onschuldige slachtoffers, maar kvind toch 'eigen schuld dikke bult'. Wel jammer dat het nu net moest losbarsten op het moment dat er zo'n oetlul als Bush aan de macht was. Hij is echt wel de laatste die begrijpt dat je de Islam en de Arabische wereld gewoon als volwaardige mensen moet behandelen. Dus beter komt er nu iemand anders aan het roer daar, want als Bush een tweede termijn krijgt, wordt het pas echt menens!
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Mip
Gepost door Mip op zaterdag 30-10-2004 om 15:26:34
slechte zaak dat die man nog vrij rondloopt
creative
Fresh
Gepost door creative op zaterdag 30-10-2004 om 15:33:26
Ik vraag me af wat voor straf Osama wacht 'als' die ooit wordt gepakt?
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 30-10-2004 om 18:35:19
het lijkt wel of osama campagne voert voor kerry
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 30-10-2004 om 18:47:16
of bush... en dat dit een ding van bush is en dat ie ineens nu gepakt wordt en bush de held is.

complot
Rem
Tourist
Gepost door Rem op zaterdag 30-10-2004 om 18:50:04
ja idd, dat zou wel een slimme zet van m zijn..
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 30-10-2004 om 18:51:52
dan moet hij die osama als de sodemieter gaan vangen....
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0118 sec.