Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zaterdag 06-11-2004 om 21:37:18
yowww
ik vertek maandag naar berlijn..
iemand nog tips waar ik echt heen moet?

----------------------------------------
www.serife.nl
ROK Gepost door ROK op zaterdag 06-11-2004 om 22:03:57
jazeker wel, ik weet alleen niet precies waar meer... maar dat is een kerk die aan het einde van de 2e wereld oorlog kapot geschoten is, die kerk heeft dus geen punt e.d. Rond die kerk is een vet groot plein met heel veel cafe's en dan moet je naar cafe the king gaan, is super leuk daar.. verder MOET je natuurlijk naar checkpoint Charlie en het concentratie kamp net buiten berlijn.. zeer intressant en indrukwekkend!

en de club naast het politie bureau! met strippers ná 0.00 uur~

o ja

ook nog het laatste stukje van de berlijnse muur die nog overeind staat met graffity erop

[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-11-2004 @ 22:17:34 ]

----------------------------------------
WHAT !!!
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zondag 07-11-2004 om 12:52:59
oe strippers na 12 uur...hehehe jeuj!

ik wil die muur iig wel checken..verder weet ik ook al t 1 en ander van andere mensen..gaat wel lukken daar!

tenks voor de tips!
----------------------------------------
www.serife.nl
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zondag 14-11-2004 om 17:59:28
berlijn is de fucking shit!
ben nog nooit in zo n dope stad geweest..ik heb nu al vet heimwee!
amsterdam is vergeleke met berlijn maar een klein kut dorp!

ik ben daar naar "Planet Asia" geweest super vet!
in Knaack << das een hiphop cafe met een zaaltje echt te dope!
verder nog naar een hiphop expo geweest..
en ik ben ergens in een ghetto terecht gekomen bij een breakdance training waar de beste breakers van berlijn en omstreken waren (thailand enzo) 1 gast heeft t wereld record headspinnen op zn naam staan en de ander speelde weer in een film die in berlijn in de bios draaide...damn wat waren al die gasten goed!
verder nog wel dat stukje van de muur gezien...
checkpoint charlie niet..wel langs gelopen maar niet heen gegaan...geen tijd! helaas volgende keer beter want zeker dat ik terug ga..waarschijnlijk volgende maand al!
ik ben ook nog bij een 1 of ander kraak gebeuren terecht gekomen..Tacheles heette t.
heel groot braak liggend terrein met allemaal zooi..halve trein waar iemand in woont stukken vliegtuig en andere vage shit..veel graff overal damn mn bek viel steeds weer open..
op dat braak liggende terrein stond een pand wat gekraakt is..nu zijn er alleen nog maar ateliers van kunstenaars, je kunt er dag en nacht in om te kijken of te kopen.
s nachts is er op de bovenste verdieping een soort bar open..heel vet. tegenover t pand staat een ander groot pand met een mega blinde muur..daar word iedere avond met een beamer op geprojecteerd...hele vette shit (30 bij 30 meter projectie ofzo)

beter gaan jullie ook naar berlijn..er is echt zoveel hiphop shit..en andere shit natuurlijk..

vrijdag toen ik helaas weer terug moest was rjd2 en dj hype
gisteren was jeru er en 2 dec living legends...pfff je zou iederedag naar een dope feest kunnen als je wil!

ik wil echt NU terug! BERLIJN!

[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-11-2004 @ 18:02:49 ]

----------------------------------------
www.serife.nl
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0123 sec.