Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
dap
038
Gepost door dap op donderdag 18-11-2004 om 12:41:04
TOKIO - Een Japans echtpaar heeft 46 jaar lang de verkeerde zoon opgevoed. In april 1958 kreeg het tweetal het kind van een ander mee uit een kraamkliniek in Tokio. Pas nadat er in mei dit jaar DNA-testen werden uitgevoerd op de drie kwam de verwisseling aan het licht, meldde een Japanse krant donderdag.

De ouders hebben een proces aangespannen tegen de lokale autoriteiten die verantwoordelijk zouden zijn voor de kraamkliniek. Ze eisen een schadevergoeding van 300 miljoen yen (2,35 miljoen euro). De DNA-testen werden op aandrang van de zoon des huizes uitgevoerd. Hij had zich lange tijd afgevraagd waarom hij op geen van zijn beide ouders leek.
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 18-11-2004 om 12:41:53
lastig haahahahahaha
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Verantwoord Gepost door Verantwoord op donderdag 18-11-2004 om 13:06:07
jah ik hoorde het net op de radio...
freaky shit...
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op vrijdag 17-12-2004 om 16:34:58
Quote:
46 jaar lang de verkeerde zoon opgevoed


mijn moeder word ook nog steeds opgevoed door me opa en oma
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
TimSProet
"Schiedamse Funk"
Gepost door TimSProet op vrijdag 31-12-2004 om 14:42:51
volgens mij is er ook zo`n fout gebeurt bij me zus
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op vrijdag 31-12-2004 om 14:53:40
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.008 sec.