Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
Bliss Gepost door Bliss op dinsdag 13-11-2001 om 12:54:09
Smerig bloederige film met een redelijk stoopid verhaal ! He Spade ? Nah Spade vond em wel humor ik vond er weinig humor aan, het enige coole zijn de echte ehmz vechtscenes die Jet Li doet, hij is zo fokking snel, bijna niet te volgen.
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op dinsdag 13-11-2001 om 18:37:17
film nog niet gezien, lijkt me ook niet echt super ofzo maar ik wil hem wel zien want de fight scene's met jet li lijken me zeer strak enneh, voor meer jet li check lethal weapon 4 (was afgelopen vrijdag nog op yorin (dacht ik))
----------------------------------------
Signature
araphor Gepost door araphor op dinsdag 13-11-2001 om 19:00:18
Hij is heel geloofwaardig iig, want Yet Li mept in z'n eentje zo'n 50 man tegen de vlakte (in 3 minuten) (zonder wapens)

Maar verder is het een leuke actiefilm, veel humor.. Beetje afgekeken van Jackie Chan..
zkills
Ken je dat gevoel dat je......
Gepost door zkills op dinsdag 13-11-2001 om 23:25:38
'BEETJE' afgekeken van Jackie Chan...???
----------------------------------------
A wise man speaks when he has something to say, the not so wise when he has to say something - Plato
teigetje Gepost door teigetje op woensdag 14-11-2001 om 07:56:43
Ik vond t wel grappig dat nu ook de tegenstanders van de vechtkampioen gebruik maakten van attributen, in Jackie Chanfilms is hij volgens mij de enige.

/edit
pf taalfoutje.. KOFFIETIJD
/edit
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-11-2001 @ 07:57:23 ]

----------------------------------------
Code #404: User not found
lordv
iedereen zijn camoflage
Gepost door lordv op donderdag 15-11-2001 om 18:39:52
kiss of the dragon roeeeels zwaar hard
en jackie chan is een mietje vergeleken met jet li

ze gaan samen btw een film maken : the one
die moet helemaal aaars gaan trappen

maar zal wel komen omdat ik zelf ook half oosters ben dat ik op dit soort films geil
----------------------------------------
wat is image als jij jezelf voor doet als een ander?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 17-11-2001 om 13:08:16
Ik von 'm best wel humor, met machine geweren door het Ritz rennen (en de rest van parijs). Bootjes doorzeven met kogels op de Seine. En veel semi snelle acties.

Yup, erg realistisch Nog realistischer als alle andere actie films zelf.

Maar wel humor
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0135 sec.