Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
creative
Fresh
Gepost door creative op dinsdag 23-11-2004 om 09:36:06
Quote:

Young Buck geeft zich over

maandag 22 november 2004

Onderhandelingen tussen de politie van Santa Monica en Young Buck hebben geleid tot diens overgave. De rapper, die in het echt David Darnell Brown heet, zou na betaling van zijn borg van $500.000 weer op vrije voeten zijn. Young Buck wordt verdacht van het neersteken van een bezoeker van de VIBE Awards. Het slachtoffer zou Dr. Dre in zijn gezicht hebben geslagen. Buck wordt aangeklaagd voor poging tot moord en het gebruiken van een dodelijk wapen. Hij moet op 20 december voorkomen.

Familieleden en vrienden denken dat de politie op het verkeerde spoor zit. "Ja, hij is een gangstarapper, maar dat maakt hem geen crimineel," aldus zijn moeder. Volgens zijn moeder wordt hij nu vanwege zijn image onterecht zwart gemaakt. De moeder van de 23-jarige G-Unit rapper is het zelf ook niet eens met zijn rapteksten, maar twijfelt niet aan de onschuld van haar zoon. "Ik heb al vaker gezegd dat hij zijn teksten clean moet houden, zoals Will Smith enzo, maar dit is de weg die hij heeft gekozen en dat respecteer ik. Hij is echter een goed en lief persoon die nooit iemand zou neersteken." Ook vrienden uit Tenessee geloven niet dat Buck de man is die de politie zoekt. Volgens hen ziet de man op de video er niet zo uit als hun vriend en kiest de politie gewoon voor de makkelijkste weg. Buck is niet helemaal zo onschuldig als dat zijn familie en vrienden willen doen geloven. Hij heeft een verleden als drugsdealer, is op zijn negentiende in zijn arm en dijbeen geschoten en werd al eerder opgepakt voor drugsbezit, huiselijk geweld en roekeloos rijden. Hij werd overigens alleen schuldig verklaard voor drugsbezit en is dus nog nooit veroordeeld voor een geweldsdelict.

bron
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 23-11-2004 om 11:39:22
En dat past heel mooi in het al lopende topic. Is iig geen nieuw topic waardig.

[topci=5596]
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0086 sec.