Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zondag 28-11-2004 om 01:24:26
Gister was dusZMHC feest, van zown tering hockey club bij mij in de buurt.

Ik schijn daar dus op de zwarte lijst te staan omdat ene tering jurgen mij daar op heeft gezet omdat ik niet van ''stand'' genoeg ben om in zown dooie tent glaasje van 4 milliliter bier te drinken en net doen alsof je dronken bent naar 5 van die glaasjes.

tis gewoon een grote tering bende met allemaal potten en poten die elkaar met hockey sticks in de reet nemen, en er tot zo ver in de kakker reet van hun zitten dat ze het kunne proefen.

Echt die buren van ons, met jhun mooie jaguars en golfsetjes en strakke gezichten , stomme accentjes, en dan eindeloos golf oefenen in hun tuin terwijl ze het noit zullen kunnen, maar als ze der maar bij horen bij hun schijt clickje. Golfsticks zijn om op je buren de huis te gooien en jaguars zijn om 300 in te rijden. en stomme accentjes daar heb ik het niet eens over.

Tis gewoon een vieze tering bende, die lui hebben met ze alles iets tegen ons, omdat wij ons niet kunnen gedraagen volgens hun normen en waarden.

en voor dap, kheb al mooi met die tering herrie van me brommer door de buurt gereden. Kheb de 1ste 2 klachten al ontvangen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-11-2004 @ 12:26:54 ]

----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
dap
038
Gepost door dap op zondag 28-11-2004 om 11:07:36
bedankt voor deze bijdrage van nationaal belang.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zondag 28-11-2004 om 11:37:45
jah sorry, gooi der maar een slotje op.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
dap
038
Gepost door dap op zondag 28-11-2004 om 11:58:12
haha watje, snel wissen he. Laat hem dan gewoon staan.
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 28-11-2004 om 12:02:29
wat stond daar?
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zondag 28-11-2004 om 12:18:45
maakt me niet uit, kwil het nog wel een keer hertypen als er veel vraag naar is.
aleen tis een beetje onzinnig, kwas er nogal kwaad over gister
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Verantwoord Gepost door Verantwoord op zondag 28-11-2004 om 19:44:53
ik zie die mensen maar weinig... ik denk dat het meer jou leefomgeving is (als alleen jou buren van dat soort mensen zijn)

zowiezo kakkers zijn ieri, verwend en verwaand als de tering...

Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zondag 28-11-2004 om 20:03:15
jah daarom, en daar woon ik tussen.
ik bedoel ik verder geen probleem met ons huis hebben, en hoe we het hebbe. Maar onse woonomgeving is echt te erg kwa mensen.
Quote:

zowiezo kakkers zijn ieri, verwend en verwaand als de tering...

word naar dat. stomme accentjes alleen al
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 28-11-2004 om 22:39:40
Quote:

zowiezo kakkers zijn ieri, verwend en verwaand als de tering...


Ik draag lekker ralph lauren, tommy hilfiger, scapa, draag jasjes, pakken en brogues. Ik heb 12 jaar gehokeyd, inmiddels golf ik zelfs. Mijn mamma heeft een saab cabrio. Mijn pappa is directeur, en ik zit zelfs op een particuliere school! Ik ben een ontzettende kakker. Ik ben ontzettend verwend, maar verwaand absoluut niet. Maar wat boeit jou het? wat is je punt?

enne, angelix als je het zulk teringvolk vind, waarom wil je dan naar dat hockeyfeest?
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 28-11-2004 om 22:40:05
enne accentjes? heel het westland praat zo...
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zondag 28-11-2004 om 23:43:30
ik wil er niet heen, maar het id dat ik er niet toegelaten ben.
en ik bedoel nu trouwens de ''kakkers'' bij mij uit de buurt.
en het hele westland praat niet zo zoals je ze hier praten.

IIk heb zelf ook genoeg polo's trouwens, en ik ben als kind ook verwend(ik moet het nu zelf betalen).
Maar ik bedoel het feit dat ik volgens de normen en waarden uiit een buurt, niet ergens toegelaten ben is discriminatie.

Livio ik vind jouw pas een sukkel, als je mensen niet toe laat op een feest die voor iedereen bedoelt is omdat ie niet genoeg op jzelf lijkt. en niet bij het clickje hoort.

Ik haat dus de lui die me dit al 4 jaar flikken.
En dat dit nou net allemaal kakkers zijn, is gedeeltelijk toeval.
Want de meeste mensen in de zogezegde '''Villa/Kakker'' buurten die hebben liever geen in hun oogpunt asociale mensen in hun buurt. Maar het komt gewoon omdat mijn pa heeft uit niets zonder opleiding, iets op kunnen richten en heeft er geld mee verdiend, hij is geboren in de jordaan. (ik ook btw maar niet zo lang gewoond) en is dus een ras amsterdammer, en heeft ze zeggetje overal klaar staan, en ook wel een redelijk grote bek, en mijn moeder komt vant platte land af uit een gehucht, en is ook niet de tuttig heid. Nouw wij zijn dus niet als nette jongetjes opgevoed, mensen wouden mij geeen snoep geven met sint maarten vroeger omdat ik toen ik nog kleiner was uit baldadig heid een eikel tegen hun ruit had gegooit.

maarjah ok ik maak me ook druk om niks, ik weet wel dat ik nooit meer van me leven bij dit zoort eikels in de buurt wil wonen
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zondag 28-11-2004 om 23:47:51
wij zijn dus eigenlijk de flodders of de tokkies uit onse buurt.
Terwijl we helemaal niks vekeerd doen.
De enige lui die normaal zijn, zijn een gezin met nog jonge kinderen.
De 2 buren aan de linker kant, en aan de rechter kant.
Dan is er nog een groep zo oud, dat ze een schijt hekel hebben aan alles dat nog levendig is. En dan nog de groep van mijn leeftijd die een hekel aan me heeft omdat ik geen gymnasium doe, en niet schaak, en niet naar hun stomme gala's ga. etc etc
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Mip
Gepost door Mip op maandag 29-11-2004 om 08:33:08
livio zit je ook bij een studentenvereniging waar ze allemaal dezelfde roze polo's dragen?
dap
038
Gepost door dap op maandag 29-11-2004 om 09:10:26
boeien wat andere denken?
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op maandag 29-11-2004 om 09:16:16
SOMMIGE (neej nie allemaal) voelen zich ook VAAK te goed voor dingen die andere mensen altijd moeten doen... en ze voelen zich altijd beter... maar niet allemaal hoor...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-11-2004 @ 09:16:59 ]

----------------------------------------
onderschrift
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op maandag 29-11-2004 om 11:22:54
Quote:
wij zijn dus eigenlijk de flodders of de tokkies uit onse buurt.

Meer de flodders geloof ik aangezien de grootte van jullie huis...
----------------------------------------
clonebabybeats baby
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 29-11-2004 om 12:06:10
Polo's zijn voor iedereen. Je bent heus geen kakker als je dat draagt.
Enne Golf is dope
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
creative
Fresh
Gepost door creative op maandag 29-11-2004 om 14:59:56
Precies, ik heb helemaal geen hekel aan kakers, ook niet omdat al m'n vrienden dat (grotendeels) zijn, want als je geen kakker bent, hoef je ze nog niet te haten, .

Haat toch geen vrienden van mij die van hardcore houden!

Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 29-11-2004 om 15:18:27
Ik richt me dan ook op de groep die zich aangsproken hoort te voelen.

Trouwens het maakt mij niet uit als je zwaar skater bent en dan klasiek luisterd Bv.
Je muziek smaak hoeft niet bij je kleding stijl te horen.
Ik draag alles door elkaar van polo's blousjes naar wijde truien en wijde broeken. En ik luister hiphop en hardcore, ook een grote tegenstelling....
maarja ik draaf door
En ik heb btw ook gegolfd maar de sfeer op die club is echt kut enneh ik kon der niks van
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Verantwoord Gepost door Verantwoord op maandag 29-11-2004 om 15:35:37
merk wat je draagt maakt geen flikker uit. ik vind het meer de manier waarop je draagt, dat je kan zien dat het een kakker is. kijk, ik heb ook wel een paar dingetjes van tommy hilfiger.

en kijk, ik maak mij verder niet druk om kakkers. scheer ze ook niet allemaal over 1 kam, maar de gene die ik tot nu gezien heb vind ik ieritant jah. laatst nog:

gast van school zei dat hij wel een redelijk huisje had. zegt hij; jah, mn vader wil een porsche als 3e auto (voor erbij) kopen. maar dat vond hij niet leuk, nee... wat wat dat verwende k*t jong; een ferarri!!! toen hebben ze er ruzie over gemaakt en (gelukkig) heb zn pa toen helemaal geen auto gekocht.

ik heb gewoon een hekel aan dat verwende, ondankbare, verwaande gedrag.

daarbij heb ik het niet gelijk over kakkers, maar gewoon in het algemeen.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 29-11-2004 om 15:52:30
jah precies. mijn bij mij is het echt een onberschrijvelijk wereldje van kontelikkers die allemaal zo zijn als jij het berschrijftt.

Een jonge uit me buurt: je moet niet opscheppen over je spulle ensow.

En wie is de gene die bij ons in huis komt en zegt: O ja wij hebben ook een B&O set, alleen onse is duurder, heeft meer boxen en we kunne alle lampen ensow regelen in het hujis met onse afstand bedieining ensow, maar maakt niet uit,tis dat je er 1 hebt toch?.

Me pa: wij hebben een zwembad dat uit de grond op hoog komt, en als we dan nog een keer op de knop drukken, bouwd automatisch onse prive jet landings zich zelf.

maarja die lui kan ik gewoon niet tegen.
Ik kan er ook niet tegen als mensen zeggen dat ik verwend ben enso. Ik schaam me er zelfs tot een cker niveau voor als mensen gaan zeuren over me geld enso, ik praat er liever helemaal niet over. Ik ben geen verwaand tering jonk als die lui uit me buurt
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 29-11-2004 om 16:12:13
Quote:
Angelix schreef op 29-11-2004 @ 15:52:30
jah precies. mijn bij mij is het echt een onbreschrijvelijk wereldje van kontelikkers die allemaal zo zijn als jij het beschrijft.

Een jonge uit me buurt: je moet niet opscheppen over je spulle ensow.

En wie is de gene die bij ons in huis komt en zegt: O ja wij hebben ook een B&O set, alleen onse is duurder, heeft meer boxen en we kunne alle lampen ensow regelen in het hujis met onse afstand bedieining ensow, maar maakt niet uit,tis dat je er 1 hebt toch?.

Me pa: wij hebben een zwembad dat uit de grond op hoog komt, en als we dan nog een keer op de knop drukken, bouwd automatisch onse prive jet landings zich zelf.

maarja die lui kan ik gewoon niet tegen.
Ik kan er ook niet tegen als mensen zeggen dat ik verwend ben enso. Ik schaam me er zelfs tot een cker niveau voor als mensen gaan zeuren over me geld enso, ik praat er liever helemaal niet over. Ik ben geen verwaand tering jonk als die lui uit me buurt


hehe
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 29-11-2004 om 16:19:05
agjah, tgaat op het id
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-11-2004 @ 16:19:51 ]

----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 30-11-2004 om 00:42:56
Quote:
Mip schreef op 29-11-2004 @ 08:33:08
livio zit je ook bij een studentenvereniging waar ze allemaal dezelfde roze polo's dragen?


neen pim. ik schijt op studentenverenigingen. ik zoek mijn eigen vriendjes wel.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op woensdag 01-12-2004 om 23:36:41
Quote:
Angelix schreef op 29-11-2004 @ 15:52:30
wij hebben een zwembad dat uit de grond op hoog komt, en als we dan nog een keer op de knop drukken, bouwd automatisch onse prive jet landings zich zelf.


Echt?

Maar serieus ga verhuizen ofzo.
Of dreig dat jullie de tokkies woonruimte in de buurt gaan aanbieden.
En zolang je er nog woont gewoon skijt aan die mensen hebben en ze gewoon vervelen.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op woensdag 01-12-2004 om 23:55:42
neeh niet echt uhuh, maar om die jonge te op te fokke,
hij kwam altijd opscheppen bij ons .
Maar we hebben al plannen om te verhuizen,
maar het komt er steeds niet van,
huis net verkocht, plek niet mooi genoeg, de keuken is te klein blabla.
gewoon gemiereneuk eigenlijk.
Maarja, ik vind alles best zolang het maar niet buiten zwolle is,
en me kamer niet kleiner word, want hij is al te klein ...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-12-2004 @ 23:56:12 ]

----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0091 sec.