Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Mip
Gepost door Mip op maandag 29-11-2004 om 14:20:10
http://www.iduna.nu/new/index.php?iduna=agenda&id=319

wil daar graag bij zijn...maar...drachten
dap
038
Gepost door dap op maandag 29-11-2004 om 14:22:55
niet zo ver... Iduna leuke zaal alleen vaak kut publiek.
Salmiak
Talkin Shit
Gepost door Salmiak op maandag 29-11-2004 om 17:25:28
Hoezo wat voor soort publiek dan?
dap
038
Gepost door dap op maandag 29-11-2004 om 17:29:21
publiek dat vaak erg aanwezig is en weinig interesse toont voor de act ... misschien dat ze t wel leuk vinden maar ze laten het niet echt merken
Mip
Gepost door Mip op maandag 29-11-2004 om 18:16:47
hm tja maar met deze act komen mensen uit andere streken van t land neem k aan
dap
038
Gepost door dap op maandag 29-11-2004 om 18:29:26
hij komt toch ook in adam.
Mip
Gepost door Mip op maandag 29-11-2004 om 18:36:27
hm ja maar als mensen verstandig zijn wetn ze dat de sound daar fucked is

maargoed ik wist niet datie daar ook kwam
hadden ze em niet in de melkweg kunnen douwen
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 30-11-2004 om 09:12:45
hehe, iduna.... daar ga ik dus nooit meer heen

mip: zelfs toen wu-tang in iduna was waren er echt geen mensen van elders (behalve ik) en waren er allemaal lompe boeren....

nee, ga niet naar iduna!
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
dap
038
Gepost door dap op donderdag 27-01-2005 om 12:26:58
Slick Rick concert in Poppodium Iduna (Drachten) AFGELAST!


Poppodium Iduna en Straight A’s Entertainment delen hierbij mee dat het geplande optreden van Slick Rick op a.s. zaterdag 29 januari is afgelast. De reden hiervoor is dat het huidige paspoort van Slick Rick geldig is tot 29 januari en hij het niet bij de Amerikaanse autoriteiten voor elkaar gekregen heeft deze op tijd te verlengen.
Waarschijnlijk zal het concert van a.s. vrijdag 28 januari in Paradiso wel plaatsvinden, maar zal hij na deze show het vliegtuig naar huis moet nemen om op tijd weer terug te zijn in Amerika, hierdoor kan het concert in Drachten niet door gaan. Het concert in Drachten, waar Slick Rick contractueel wel aan gebonden is, zal op een nader bekend te maken datum plaatsvinden.

Helaas is dit nieuws niet eerder dan afgelopen dinsdag aan de organisaties gemeld en niet eerder dan gisteravond bevestigd. Wij hebben geen kans gehad om dit slechte nieuws, nadat we alle mogelijke oplossingen voor dit probleem onderzocht hebben, eerder aan jullie te melden.
Wel is ons door Roger Brouwn van Fresh Force 19/Missing Link (de Nederlandse tour manager) een vervangende act in de vorm van Nice en Smooth aan geboden. Aangezien de organisatie van mening is dat deze act niet te vergelijken is met het niveau en de doelgroep van Slick Rick, heeft de organisatie besloten om het hele feest af te lassen. Wetend dat het publiek van Iduna per definitie moet reizen en er dus dan voor zal kiezen om dan niet te komen.

Jammer is dat een goed georganiseerd feest/concert met steun en inzet van voorprogramma’s, DJ’s, Grafitti artiesten, standhouders, en de reputatie van Poppodium Iduna en Straight A’s Entertainment kan worden aangetast door onduidelijkheden in juridische zaken die normailtair geen rol zouden moeten spelen.

Poppodium Iduna en Straight A’s Entertainment zijn van mening dat zij er alles aan gedaan hebben om er een geslaagd feest van te maken en dat zij geen enkele blaam treft.

Wij stellen het zeer op prijs wanneer jullie dit negatieve nieuws aan zo veel mogelijk mensen willen doorgeven. Dus zeg het voort.

Met vriendelijke groet,

Daniel Huitema
Straight A’s Entertainment

Michiel Stavast
Poppodium Iduna
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op donderdag 27-01-2005 om 13:28:12
ik ga morgen naar paradiso!
nu maar hopen dat t geluid ene beetje te doen is!!!
----------------------------------------
www.serife.nl
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op donderdag 27-01-2005 om 13:41:14
Thanks for the info dap, zou vandaag net kaartjes gaan halen maar dat laten we dan maar weer zitten.. Paradiso is me weer net iets te ver weg..

Opzich wel een bullshitverhaal over dat paspoort maja. Zo hoorde ik ook dat verhaal over Coolio die in Drachten zou komen. Had ie contractueel opgenomen dat ie op elk tijdstip zou mogen afzeggen "by the will of god" Zo kan ik t ook
----------------------------------------
Days to come
dap
038
Gepost door dap op donderdag 27-01-2005 om 13:43:16
miz... hopen voor je dat ie dr is
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op donderdag 27-01-2005 om 13:45:49
Kan er trouwens op de site van iduna en op de site van straight A entertainment niks over vinden

HIJS is het wel te vinden vaag
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-01-2005 @ 13:47:37 ]

----------------------------------------
Days to come
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op donderdag 27-01-2005 om 13:59:56
uhm dat ik had je bovenstaande bericht niet gelezen maar dat is slecht nieuws! als t in drachten niet doorgaat lijkt t me t zeer waarschijnlijk dat t in para ook niet door gaat!
klote zooi altijd weer t zelfde gezeik met rappers uit amerika en paspoorten
----------------------------------------
www.serife.nl
dap
038
Gepost door dap op donderdag 27-01-2005 om 18:45:12
Van: Roger (---.dsl.speedlinq.nl)
Datum: 27-01-2005 16:52

Voor alle fans...

Tis natuurlijk erg jammer en je hebt altijd te maken met dit soort dingen die bv zoals gezegd niet zo snel gebeuren met een act als David Bowie of Lenny. Maar dit hoort ook bij dit hele vak en vaak zijn de FANS hiervan de dupe.

Wij reageren nooit op de boards en ik zal nu voor een x uitleggen dat wij naast Mojo al dik 4 de meeste hip-hop concerten boeken in NL en een groot gedeelte Europa wat voor 90% gewoon goed gaat.
Tot nu hou je nog altijd je hart vast of men nu wel of niet op het vliegveld staat en een grote zaal als de paradiso neemt dingen wat reeëler op dan een kleinere zaal in Drachten.

Ik wil nu niet komen met die zegt dat en die wil dit ( betreffende persberichten etc ), maar begrijp ook dat Slick Rick in een grote kutsituatie zit en de kans groot is dat hij weer in immirgratie detentie kan komen.

Anyway Nice & Smooth is aangeboden aan ook Iduna en hun zagen dat niet zitten, wij doen ons best om alsnog een passende act neer te zetten en in overleg met de Paradiso is dat dus ook gebeurd.

Nice&Smooth met dj Teddy Ted van de Awesome Two komen SLICK RICK dus vervangen en nu ook maar hopen dat hun morgen op Schiphol staan ....

( p.s. direct oordelen op iets wat te te lezen krijgt en niet geheel klopt is ook niet altijd goed en helemaal niet als bepaalde feiten dan een beetje worden verdraaid )..

---

Dus wat ik begrijp gaat Paradiso ook niet door... naja shit happens als die gast niet op t vliegtuig zit kan je dr niks aan doen.
dap
038
Gepost door dap op donderdag 27-01-2005 om 18:49:26
PARADISO PERSBERICHT
Slick Rick Afgelast

Paradiso, donderdag 27 januari 2005

Zojuist is bekend geworden dat het concert van Slick Rick, vrijdag 28 januari in Paradiso afgelast is wegens problemen omtrent het paspoort van de artiest.

Direct is het duo Nice & Smooth, eveneens old skool legendes uit New York, bereid gevonden de opengevallen plaats in te nemen.

Het optreden van Nice & Smooth is onderdeel van het Double Talk festival en vindt plaats tijden Bassline Old Skool Speciaal, ofwel BOSS, vrijdagnacht rond de klok van één uur.

Meer informatie over Double Talk is te vinden op www.doubletalk.nl
Mip
Gepost door Mip op donderdag 27-01-2005 om 22:23:23
wacke shit, maar daar kunnen Para en Iduna niks aan doen
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op donderdag 27-01-2005 om 23:06:09
fuck!
ben benieuwd hoe t nu gaat worden met nice & smooth..
----------------------------------------
www.serife.nl
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zondag 30-01-2005 om 14:48:56
ik ben alsnog naar paradiso gedaan..en t was al met al een best wel dope avond..Foreign ExProject, little bro rockte die shit hard!!! ben blij dat ik die nu is live gezien heb..
nice & smooth begonnen goed t was allemaal vet hype maar na een tijdje vond ik t een beetje afgezaagd worden..

t blijft jammer dat slick rick er niet was!


----------------------------------------
www.serife.nl
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op woensdag 02-02-2005 om 16:06:36
ik kan me geen nummer van slick rick bedenken om eerlijk te zijn...
ik ken hem alleen van def yam FFNY
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op woensdag 02-02-2005 om 16:33:10
wel erg ver vanuit zuidwestnl ...
dap
038
Gepost door dap op woensdag 02-02-2005 om 16:48:11
januari....
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op woensdag 02-02-2005 om 16:52:53
ja en drachten is erg ver
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0087 sec.