Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Safire
Gepost door Safire op woensdag 08-12-2004 om 19:34:16
Ol’ Dirty Bastard komt postuum met een nieuw album. Dat hebben zijn moeder Cherry Jones en zijn manager Jarred Weisfeld gisteren bekend gemaakt. Het album zal vijftien nieuwe tracks bevatten en heeft als titel ‘Osirus’, refererend aan één van de bijnamen van ODB.

De rapper overleed vorige maand in een opnamestudio in New York, twee dagen voor zijn 36e verjaardag. Hij was net ontslagen uit een drugskliniek en bezig met het opnemen van een nieuw album.

“Dirty’s nalatenschap blijft eeuwig voortbestaan met dit album, zijn muziek, zijn dvd’s en zijn kledinglijn”, aldus Weisfeld. ‘Osirus’ ligt op 4 januari in de platenwinkels.

[bron: Novum]
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
dap
038
Gepost door dap op woensdag 08-12-2004 om 19:38:20
je zou de hele dag maar novum moeten lezen .. maar leuk dit wel als ze het hier bij laten en niet 100 albums ala 2pac gaan doen.
Safire
Gepost door Safire op woensdag 08-12-2004 om 19:46:12
Haha het valt mee hoor
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 08-12-2004 om 20:02:30
Dope
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Vent
Gepost door Vent op woensdag 08-12-2004 om 21:43:51
Idd, zeker benieuwd naar. En agreed @ Dap, beter laten ze het bij dit album, een mooie afsluiter.
Mip
Gepost door Mip op woensdag 08-12-2004 om 22:38:38
ik weet niet of ik het ga checken, ik bedoel alsie nog leefde hattik dat ook niet gedaan waarschijnlijk
Dopemelder
T.I.P.B
Gepost door Dopemelder op vrijdag 10-12-2004 om 23:56:30
ODB dope!!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-12-2004 @ 23:58:06 ]

----------------------------------------
www.myspace.com/TIPBheerlen
Vent
Gepost door Vent op zondag 19-12-2004 om 18:30:09
Heet dit album toevallig
Quote:
ODB - In Loving Memory of Russell Jones 2CD
?
Dan ben ik hem nu namelijk aan 't downloaden.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0074 sec.