Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 19-11-2001 om 18:35:06
Komenend weekend 23, 24 en 25 november zijn de HCC dagen weer in Utrecht. Wie gaan er ? En waarvoor ga jij ?

Ik zit er over te denken Bliss zaterdag te vervelen met een middagje HCC, om onderdelen voor haar PC te scoren. Nog een CD-ROM speler nodig. Evt. dat ik voor mezelf nog ga kijken voor nieuwe proc. + mamaplank.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
araphor Gepost door araphor op maandag 19-11-2001 om 18:51:16
Ik was wel van plan te gaan, maar ik vrees dat ik geen tijd heb dit weekend. Als ik ga is dat iig om op zoek te gaan naar een ATX kast+mobo voor m'n pa, en... er was nog iets...
O! Ik hoor net van teig (die zit naast me) dat ik dit misschien wel waarschijnlijk van hem kan overnemen...

Mooi, dat ook weer geregeld..

Misschien wat geheugen ofzo...

Hmmm, teig zegt dat ik dat misschien ook geheugen van hem kan overnemen.

Eigenlijk hoef ik helemaal niet meer naar de HCC dagen. Al is 't wel gezellig natuurlijk

<< HEE << een nieuw icoontje!!!! (meteen maar ff gebruiken dan)
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op maandag 19-11-2001 om 18:56:09
eey, ik ga vrijdag met school.. doen we daar nog IETS nuttig's blijkbaar...
----------------------------------------
Signature
OnyX Gepost door OnyX op donderdag 22-11-2001 om 12:02:03
Ik ga ook naar HCC. FF wat inkopen doen
----------------------------------------
sh*t iemand m'n naam ingepikt...LIMON!!!
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0084 sec.