Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
GekkeMip182 Gepost door GekkeMip182 op woensdag 21-11-2001 om 14:26:02
Bekijk de Onzin Hoek nouw es.... volgens mij werd die gemaakt om onzin te lullen maar volgens mij heeft dat niet zo'n suc6, waarom laten we het onzin forum nog bestaan alsie niet word gebruikt waarie voor bedoeld is?
dap
038
Gepost door dap op woensdag 21-11-2001 om 14:26:35
ik vind jou anders best onzinnig...
GekkeMip182 Gepost door GekkeMip182 op woensdag 21-11-2001 om 14:27:20
zou je denke?
GekkeMip182 Gepost door GekkeMip182 op woensdag 21-11-2001 om 14:34:56
misschien kan ik best wel onzinnig zijn, maar dat boeit niet, het ging over de onzin hoek en daar staat geen onzinnigheid van mij (ok ok, een berichie dan) maar verder gaat het daar ech niet onnig aan toe hoor....

[McB]
Als je iets toe wil voegen aan je vorige bericht kun je dat bericht beter editen (3e knopje rechtsboven je bericht) dan een nieuwe reactie te plaatsen.
[/McB]
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-11-2001 @ 16:01:05 ]
creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 21-11-2001 om 15:37:10
Dus jij vindt dingen als wie doet de weet ik veel watste post van de dag zinnig ?

shirt
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-11-2001 @ 15:37:40 ]

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
McBouncer Gepost door McBouncer op woensdag 21-11-2001 om 15:58:27
GekkeMip182 schreef:
>maar volgens mij heeft dat niet zo'n suc6

Als ik zie dat 3 van de 6 topics waar vandaag tot nu toe op gereageerd is in de Onzin Hoek zijn, kun je volgens mij niet zeggen dat het niet zo'n succes is.
Voor zover ik me kan herinneren is de Onzin Hoek ook niet zo zeer toegevoegd met als doel zoveel mogelijk onzin topics te krijgen, maar meer om bepaalde berichten kwijt te kunnen die niet zo zeer in andere fora thuis horen en daar als off-topic of storend opgevat zouden kunnen worden.

[edit]
ff een hele kromme zin verbeterd
[/edit]
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-11-2001 @ 21:18:06 ]

----------------------------------------
Is it coz I is black?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 21-11-2001 om 21:02:30
McBouncer schreef:
> GekkeMip182 schreef:
> >maar volgens mij heeft dat niet zo'n suc6
>
> Als ik zie dat 3 van de 6 in de Onzin Hoek zijn, kun je volgens mij niet zeggen dat het niet zo'n succes is.
> Voor zover ik me kan herinneren is de Onzin Hoek ook niet zo zeer toegevoegd met als doel zoveel mogelijk onzin topics te krijgen, maar meer om bepaalde berichten kwijt te kunnen die niet zo zeer in andere fora thuis horen en daar als off-topic of storend opgevat zouden kunnen worden.


Hier komt het wel redelijk opneer ja... Dit forum onderdeel is oa. begonnen omdat er op het forum steeds meer 'onzin' tussen de topic's door kwam. Of er steeds vaker 'grappig' bedoelde dingen in een serieuser forum onderdeel kwamen. Een oplossing was, een forum onderdeel te maken, waar men vanalles kwijt kan. Van de grootst mogelijke onzin, tot moppen parades, en van 'Kijk mijn gister gekregen fietsie' tot 'Ik ben er vandaag al mee op me bek gepleurt' topic's.

Het is dus zeer zeker niet alleen maar bedoeld voor 100% Onzin. Ik moet zeggen dat zoals dit forum onderdeel nu verloopt er weinig mis mee is eigenlijk... Zeker niet als je ziet hoeveel topic's daar neergezet zijn in de 2 maanden en 1 dag dat dit forum onderdeel bestaat.

[edit by mezelf]
Overigens vat ik niet wrom dit in OIP forum staat dus move ik het ff naar Onzin toe. Aan gezien het om dat forum gaat...

Overigens als je het er niet onzinnig aan toe vind gaan, zou je dan een paar 'zinnige' topic's aldaar kunnen noemen?
[/edit]
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-11-2001 @ 21:27:01 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0112 sec.