Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Bliss Gepost door Bliss op zondag 02-12-2001 om 16:07:40
Pim Fortuyn en Leefbaar Nederland... Krijgt Nederland zijn eigen softere versie van het Vlaams Blok ?
Zullen mensen hierop stemmen ?
dap
038
Gepost door dap op zondag 02-12-2001 om 17:14:06
Ik niet, Pim is een dikke eikel met zijn 'nette' racistische uitspraken. VOL=VOL wordt ineens DRUK.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 02-12-2001 om 18:08:48
Ik weet nog niet wat ik ga stemmen, maar het zal iig geen LN zijn. PF heeft me toch veelste veel foute ideeen, ook al brengt ie het nog zo populair.

Nee de heer PF is een zeer fout figuur met z'n saluut bij z'n benoeming alslijst trekker. Iets wat hem waarschijnlijk meer stemmen heeft gekost dan opgeleverd (gelukkig).
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
K03K Gepost door K03K op zondag 02-12-2001 om 18:54:31
Ik ben het niet eens met de ideeen van fortyn maar... hij durft zijn mening wel te zeggen (al heb ik soms het gevoel dat hij alleen maar aandachtsgeil is !)
En hij brengt wel leven in de brouwerij. Ik zou niet op hem stemmen (als ik dat mocht ben nog niet meerderjarig )
----------------------------------------
Geen alcohol just thetra-hydrocanabinol :P ....
McBouncer Gepost door McBouncer op zondag 02-12-2001 om 19:57:43
Ik heb sowieso geen vertrouwen in mensen die als enige doel hebben premier worden, zonder dat het uitmaakt bij welke partij, met welke ideeen enz.
----------------------------------------
Is it coz I is black?
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op maandag 03-12-2001 om 09:01:20
Politiek is een vaag spelletje dat gespeelt wordt door mensen die niet om hun heen kijken en dan een mening vormen over wat er gebeurt moet worden, maar zichzelf een mening aanmeten en maar aannemen dat de bevolking die zij vertegenwoordigen dezelfde mening heeft.

PF is een goed voorbeeld hiervan, de "rassenhaat" in nederland is de laatste paar jaar flink afgenomen. De recente ontwikkelingen in amerika/afganistan hebben helaas tot een nieuwe vorm van rassenhaat geleidt en PF denkt met zijn mening en de steun van LN de nederlandse bevolking te kunnen "redden" van "dit soort mensen".

Naar mijn mening behoort PF in een zwaar bewaakte bajes waar hij tijdens het douchen vaak wordt gesommeerd zijn zeep te laten vallen

LN heeft iig NIET mijn stem.........
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op woensdag 05-12-2001 om 19:10:26
Leefbaar Nederland en met name Pim Fortuyn hebben mij ook iets te racistische uitspraken, al worden ze mooi verpakt. Tot nu toe heb ik er alleen maar negatieve reacties over gehoord, maar toch heb ik het gevoel dat ze heel veel stemmen gaan krijgen, al is er geen een van mij bij.
Momenteel leeft de angst voor alles wat buitenlands is weer op door afghanistan enzo. Dus veel mensen die je normaal nooit hoort en waarchijnlijk ook niet tot het intelectuelere deel van Nederland hoort zal zich waarschijnlijk dus wel kunnen vinden met uitspraken als: "het is wel erg druk hier."
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0076 sec.