Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Safire
Gepost door Safire op dinsdag 04-01-2005 om 19:04:04
Vrijdag 14, Zaterdag 15 en Zondag 16 Januari kan je weer naar het jaarlijks terugkerende festival Noorderslag in Groningen...

Ook dit jaar spelen er op Noorderslag weer een aantal hiphopacts. Artiesten die optreden op Noorderslag zijn:

Ali B + band / Beef / Climax / K-Liber / Lange Frans & Baas B feat. D-Men / THC / Brayce / Relax

Alle hiphopacts [behalve Relax] zijn op zaterdag. Relax is te tjekken op vrijdag.

Damage:

do 13/1, EuroSonic: € 12 - bestel
vr 14/1, EuroSonic: € 17 - bestel
za 15/1, Noorderslag: € 32 - bestel
Passepartout: € 48 - bestel

Meer informatie kan je vinden op de: Noorderslag 2005 Website: http://www.noorderslag.nl/


----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 04-01-2005 om 19:12:19
jup ook al oud nieuws saf, vond er zelf weinig boeiends tussne zitten verder.

https://www.nlhiphop.nl/news.php?id=880
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-01-2005 @ 19:12:38 ]
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op dinsdag 04-01-2005 om 19:17:07
De complete lineup: Apesjit / Asrai / Alain Clark & Band / Autumn / Beef / Benny Rodrigues / Blues Brother Castro / Brace / Climax / David Gilmour Girls / DJ Dana / DJ Gomes ft Mc Vin-e / DJ Melon / DJ Nuno Dos Santos / DJ Promo / Drillem / Electro Coco / Face Tomorrow / Gem / Intersection / Kasba / K-liber / Lange Frans & Baas B / Mala Vita / Malkovich / Mondo Leone / Mr Z / Seymour Bits / The Sheer / Solo / The Strikes / Textures / THC / Vladimir.


nee tegen de rest
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Mip
Gepost door Mip op dinsdag 04-01-2005 om 20:55:30
het gebruikelijk urban rijtje is natuurlijk weer present!

jammer dat er geen buitenlandse hiphop acts komen
Angel-eyez
Kanye West is the best!
Gepost door Angel-eyez op woensdag 05-01-2005 om 09:24:06
Quote:
Mip schreef op 04-01-2005 @ 20:55:30
het gebruikelijk urban rijtje is natuurlijk weer present!

jammer dat er geen buitenlandse hiphop acts komen



Ehmm het heet ook noorderslag duhhh! het is een festival voor BINNENLANDSE bands.
Safire
Gepost door Safire op vrijdag 07-01-2005 om 15:04:02
Ik kan hier aan toevoegen dat er een blokje met freestylers is waaronder Kimo en Paradize.
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op woensdag 12-01-2005 om 18:31:48
komen jullie allemaal uit het noorden zojaw waar ga je altijd uit en waar zit je op sgool enzow?????

owjah als opgezwolle er nou was i.p.v. al die andere mensen dan was ik gegaan
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
Rem
Tourist
Gepost door Rem op donderdag 13-01-2005 om 12:26:16
Op de luisterpaal ( www.luisterpaal.nl ) voor de onwetenden staat nu een promo-cd met artiesten die op Noorderslag zullen optreden. Oa tracks van Beef! - Memory Fast Forward en Climax- 25 Jaar.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0097 sec.