Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
Susan Gepost door Susan op woensdag 05-01-2005 om 13:46:33
Kun jij omschrijven hoe je een Akka of een Prosje maakt? Heb je zélf een tric bedacht die jouw naam draagt? Maak dan kans om in een boek vereeuwigd te worden!

Voor Evenementenbureau Sportservice ben ik bezig met het maken van een boekje "Tips & Trics voor Panna Knock Out". Hiervoor zoek ik coole trics en stoere moves. Weet jij één of meer trics, heb je een tip voor bijv. het poorten van iemand of een andere move, mail me dan!! susan@evenementenbureau.org

Leg in je mail uit hoe je de truc of move uitvoert. Je mag foto's meesturen om je tric te illustreren.

Komt jou tip, tric of move in het boekje, dan stuur ik je er één op.


Kijk ook ff op: www.pannaknockout.org voor meer info over Panna, toernooien, foto’s en meer!
rana Gepost door rana op woensdag 05-01-2005 om 13:51:50
loop gewoon naar een veldje in je buurt en vraag daar wat tips... via de computer is het een beetje moeilijk uitleggen togh
----------------------------------------
Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op woensdag 05-01-2005 om 13:55:21
omschrijven is moeilijk, dan lijkt het effect minder, kom maar keer in echt kijken op 'ons' pleintje
Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op woensdag 05-01-2005 om 13:55:22
mee eens kom maar eens naar ons trapvelde in tilburg bij het odulphus dan leg ik je wel een panna
----------------------------------------
Kiphop baby!
Susan Gepost door Susan op woensdag 05-01-2005 om 14:23:12
Het gaat mij er niet om dat ik zelf Panna wil leren spelen, ik ga een boekje maken voor mensen die dat willen leren, of al kunnen maar nieuwe dingen willen leren... Dus als jullie wat weten aan tips, trics en moves... Hoor ik het toch graag!!

Helaas weet ik hier in de buurt geen veldjes waar mensen bezig zijn met Panna.. en is Tilburg een beetje ver uit de richting.
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op woensdag 05-01-2005 om 18:12:08
ga naar Amsterdam of Rotterdam (daar zijn de meeste en beste staatvoetballers van Nederland) vraag aan die lui om info, want over de computer zijn die tricks gewoon onmogelijk om uit te leggen

kijk ook eens op:
- www.voetbaltruc.nl
- www.motgonline.net
----------------------------------------
beng!
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op vrijdag 07-01-2005 om 00:14:51
idd.. check de nationaal bekende beelden van Soufiane Touzani en Ruud Bos..al hoewel die filmpjes meer trucies zijn ipv pannas..zitte er zo af en toe wel tussen maar toch
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0136 sec.