Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Bliss Gepost door Bliss op donderdag 06-12-2001 om 13:54:26
Hey... wat vinden jullie van de nieuwe lay out van de OP pagina ?
Ik vind er geen fuck aan ! En lelijk ook.
McBouncer Gepost door McBouncer op donderdag 06-12-2001 om 15:30:11
Afgezien van dat ik je mening deel dat het er niet bepaald mooi uitziet vind ik het ook nog eens heel erg onhandig. Als ik naar de pagina van de OP ga wil ik ook meteen nieuws van de OP zien en niet eerst een link aanklikken waarna er via een irritante popup eindelijk de echte pagina opent. (Het lijkt me ook niet echt vriendelijk tegen mensen met popup-killers die op deze manier heel moeilijk moeten gaan doen om toch op de oude voorpagina uit te komen)

Verder heb ik grote twijfels over het nut van deze pagina. De link naar de eigenlijke voorpagina is overbodig als je gewoon meteen deze pagina laat openen. De link naar de Belgie-meeting kan ook onder het kopje OIP en de link naar de Blind Justice pagina hoort thuis bij de links en zeker niet op de voorpagina. (Waarom eigenlijk die link naar BJ, de kans dat mensen eigenlijk op zoek waren naar de BJ-pagina maar per ongeluk het adres van de OP-site intoetsten lijkt me vrij klein en ik zie verder ook geen links naar andere RAMP-acts op de voorpagina. Wordt het niet eens tijd dat BJ de leidende hand van de OP een keer los laat en probeert op eigen kracht iets te bereiken?)
Blijft over de info over de Belgie-meeting als je een eindje omlaag scrollt; dit lijkt mij veel geschikter voor op de OIP-pagina, met andere woorden, gewoon afschaffen die nieuwe voorpagina en direct naar een pagina die WEL over de OP gaat.
----------------------------------------
Is it coz I is black?
dap
038
Gepost door dap op donderdag 06-12-2001 om 18:29:51
Nieuw?? Dit is gewoon tijdelijk om op de Belgie meeting te wijzen... toch wel vaker gebeurd bij meetings.

Vind het niet storend.
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op donderdag 06-12-2001 om 19:20:25
onzinnig en overbodig. Daarnaast ook nog eens onoverzichtelijk.

Ben beter gewend van de makers......
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 06-12-2001 om 21:04:05
* SpadeAce vraagt zich af waarom bij elke meeting de link door naar de gewone pagina steeds minder duidelijk wordt. *

Dat is echt iets waar ik van baal. De eerste paar keer dat ik op deze index kwam heb ik 'm maar weg geklikt. Geen zin gehad links te proberen.

Het eea. mag wel duidelijker. En als er zo'n pagina is kan ie beter ff door linken naar bv framenieuws.html

Heb je tenminste niet 2 voorpagina's

but that are just my 2 Eurocents
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
limon
Gepost door limon (Oldschool) op vrijdag 07-12-2001 om 09:22:50
Tja, de officiele OP pagina wordt kennelijk ook nog steeds als OIP/IPI MUU pagina gebruikt. Meetings info e.d. kunnen toch gewoon linea recta naar osdorpinternetposse.nl? Plaats dan gewoon een bericht: meeting bla bla en een link naar OF de OIP pagina OF de IPI MUU pagina. Dat ligt eraan of Kirsten nog met jullie (spade en dapozza) overweg kan, want ik weet dat er in het begin wat problemen waren, toch? Anyway, dat weet ik ook allemaal niet, maar ik denk niet dat veel mensen die 'gewoon' de Osdorp Posse pagina bekijken opeens meegaan naar een meeting in Belgie, laat staan dat ze behoefte hebben aan zo`n melding.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 07-12-2001 om 12:02:52
ach .. ik heb er geen problemen mee dat het zo op de OP pagina komt.
spam
do not enter
Gepost door spam op woensdag 12-12-2001 om 21:24:16
Ik vind het wel vervelend dat je twee keer moet klikken voordat je ff de OP site kan bekijken, jaja vermoeiend!! Daarbij komt dat ik het ook raar vind dat het hele OIPmeeting gedoe wel belangrijker lijkt dan de OP zelf... Het blijft een Officiele Osdorp Posse Pagina en geen officiele Osdorp Meeting pagina...
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
Daewonnepon Gepost door Daewonnepon op donderdag 13-12-2001 om 00:19:12
Alsof de OP site elke dag weer nieuwe dingen bevat?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-12-2001 @ 00:19:56 ]
GrieP Gepost door GrieP op donderdag 13-12-2001 om 07:39:54
Jongens, waar maken jullie je in hemelsnaam druk over. Overmorgen (15e) is de meeting, waar op deze manier reclame voor wordt gemaakt, dus daarna is deze frontpage weer weg. 1 keer extra klikken is echt niet zo vreselijk als jullie het nu allemaal brengen.
creech
Limited Edition
Gepost door creech op donderdag 13-12-2001 om 12:20:20
GrieP schreef:
> 1 keer extra klikken is echt niet zo vreselijk als jullie het nu allemaal brengen.

Alleen waar je moest klikken had wel iets groter aangegeven mogen worden imo.

shirt

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
GrieP Gepost door GrieP op donderdag 13-12-2001 om 13:34:48
Erm, Het eerste wat je ziet, is het plaatje van de OP links bovenin, daaronder staat duidelijk een link... niet zeuren dus
spam
do not enter
Gepost door spam op vrijdag 14-12-2001 om 17:45:21
Ik maak me niet druk hoor, ik geef gewoon mijn mening. Je moet trouwens twee keer klikken, want dat irri pop up schermpje moet ook nog weg.
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0089 sec.