Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 29-01-2005 om 00:15:44
Wat de regering kan met een gemeentelijke herindeling, kunnen wij met fora. Een stuk sneller en goedkoper

BE is over en uit, topics zijn naar MZK en SLP gegaan.
N&M is ook dicht, topics zijn naar ALG gegaan.

Dat je het even weet...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 29-01-2005 om 00:16:22
Owja, en we hebben tegenwoordig een plek voor je eigen audio ding.... dat je dat ook ff weet eenzo
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 30-01-2005 om 04:23:37
En we hebben nu ook een nieuw forum met een nieuwe moderator. Chester gaat het nieuwe 'Drop je eigen audio' forum moderaten.

En tevens heeft Schitzo aangegeven te stoppen met het modereren op de Gevorderden Battle Corner. Wat er met de Gevorderden hoek gaat gebeuren is nog niet zeker. Hierover gaan we nog even na denken.

Bij deze willen wij schitzo bedanken voor de tijd die hij in NLhiphop heeft gestoken.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0113 sec.