Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 11-12-2001 om 22:01:10
Het zat er al ff aan te komen maar met drome over 2,5 maand gaat hey nu toch echt gebeuren. * SpadeAce gaat z'n case binnenkort modden *

De bedoeling is eerst
* De floppy drive verwijderen (O jee groot karwei
* De case helemaal zwart te spuiten
* De drive cooler bay's (bovenste 2 5¼ drives) zwart spuiten (rooster afwijkende kleur eventueel) en voorzien van verlichting. (Blauw/Paars achtig iets)
* CD-ROM op 3e 5¼ zwartspuiten.
* 4e 5¼ voorzien van (kleine) knopjes om verschijnende fans in en uit te schakelen met een led per knopje als on/off indicator.
* Bovenste raster werk voorzien van verlichting. (Blauw/Paars achtig iets)
* Kast voorzien van extra fans aan de achterkant voor betere afvoer warme lucht (boel wordt ATM nog al warm)

Tis de bedoeling om op 1 van de zij kanten een eoa. logo oid te spuiten. Maar ik weet nog niet wat. Als men orginele (niet OP/OIP gerelateerde logo's weet)



1. Airflow van de 2 HDD Cooler bays
2. 'Gat' tussen de bovenkant en onderkant van de kast, welke ik waarschijnlijk ga afsluiten met een stuk karton.
3. Rear fans, voor afvoer warme lucht.
4. 3,5" bracket. Deze gaat weg. De HDD verhuist naar de 2e Cooler Bay. in plaats hiervan komt er een koeler die warme lucht aanzuigt aan de voorkant en door blaast, over het geeugen, langs de videokaart en over de proc.


5. Hier komt een paars/blauw achtige verlichting achter.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-12-2001 @ 23:24:52 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op dinsdag 11-12-2001 om 23:25:53
maaaaaaaaaaaahn je gaat mijn oude kast verkrachten

    Quote

    logo oid te spuiten. Maar ik weet nog niet wat. Als men orginele (niet OP/OIP gerelateerde logo's weet)



grote foto van blissje airbrushen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-12-2001 @ 23:27:45 ]

----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 12-12-2001 om 15:37:03
Stuk metaal uit de zijkant van je kast zagen en daar een of andere doorzichtige plaat voor in de plaats zetten.

shirt

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 12-12-2001 om 19:30:29
    Quote

    Deathlock schreef:
    maaaaaaaaaaaahn je gaat mijn oude kast verkrachten


Nee dat is geen verkrachten, dat is op leuken. iig gaat ie wel koel worden

    Quote

    creech schreef:
    Stuk metaal uit de zijkant van je kast zagen en daar een of andere doorzichtige plaat voor in de plaats zetten.


Kijk dat zou dus wel verkrachten zijn. En ik hoef niet zo nodig de binnenkant van me kast te zien.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
teigetje Gepost door teigetje op donderdag 13-12-2001 om 07:33:35
Zwart spuiten? Betere luchtdoorvoer? Werk gewoon een paar uurtjes meer door en koop een Antec of Chieftec kast uit de Dragon series... zie oa Chieftec NL

/edit
gare rechte haak-url-rechte haak
/edit
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-12-2001 @ 07:34:48 ]

----------------------------------------
Code #404: User not found
Bliss Gepost door Bliss op donderdag 13-12-2001 om 09:31:11
waauw Spade,het uitzicht van je kast is straks helemaal origineel gejat van een plaatje op het fok forum, knap hoor
dap
038
Gepost door dap op donderdag 13-12-2001 om 12:49:05
hear hear
[]InTeR[]
wie?
Gepost door []InTeR[] op donderdag 13-12-2001 om 21:29:07
Jah ik ken dat, ik heb ook een PC staan die nog gemod moet worden.

Helaas zijn de plaatjes hier en daar op z'n kant



Kast


Radiator


Coolblok


Pomp
----------------------------------------
shit doesn't happen by it self, it's made by a asshole.
K03K Gepost door K03K op donderdag 27-12-2001 om 10:20:30
Ik heb mijn case ook gemod raampie , Lampie , Case metallic blau gespoten, Fanbus Lcd , en nu ben ik bezig met een heel eigen case te ontwerpen met watercooling maar die is nog in de "tekening fase"
----------------------------------------
Geen alcohol just thetra-hydrocanabinol :P ....
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0141 sec.