Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 01-02-2005 om 17:42:54
Jackson appears confident as jury selection begins
Pop star greeted by crowd of about 100 fans

SANTA MARIA, California (CNN) -- Pop star Michael Jackson appeared confident as jury selection began in his child molestation trial Monday, smiling and laughing in court while prospective jurors craned their necks to catch a glimpse of him.

Cheered by a crowd of about 100 fans, Jackson strutted into the Santa Barbara County courthouse wearing a white suit with a jewel-encrusted vest and a gold-link charm belt.

He seemed to be in an upbeat mood for most of the morning session, even walking over to shake hands with the court clerk.

"How you doing, buddy?" one of his attorneys said.

"I'm fine, I'm fine," Jackson responded.

A day earlier, Jackson released a court-approved message over his Web site saying he would be "acquitted and vindicated" of all charges against him.

Jackson, 46, is accused of multiple counts of child molestation against a cancer-stricken boy who Jackson once befriended. Jackson has pleaded not guilty in the case.

The proceedings on Monday began more than an hour later than expected because of the time-consuming task of sending dozens of potential panelists through a thorough security screening.

But once that was taken care of, more than 150 prospective jurors filed into the courtroom for the first part of jury selection.

Another 150 people were brought in for the afternoon session, and jury selection will resume Tuesday morning with more prospects.

Jackson stood between his lawyers as soon as the first prospective jurors entered court, eyeing those who walked in. Many of the prospective panelists likewise watched him.

When all of the candidates were seated, it seemed all eyes were on Jackson. Many of the prospective jurors craned their necks to look at him, while those in the front of the room just stared.

More than half of the potential jurors said they felt they could serve on the panel for the duration of the trial, which is expected to last six months. But 138 asked to be let go, citing financial hardships and other concerns.

One person said he was under house arrest and pointed out the ankle bracelet strapped to his leg.

...

we zullen zien wat er van gaat komen.
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 01-02-2005 om 17:45:48
vraag me af hoe groot de rel gaat zijn als ie veroordeeld wordt
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 01-02-2005 om 17:48:07
hehe hij heeft huisarrest, mag die nu z'n eigen terrein niet meer verlaten? Kan die nog dagelijks heel wat kilometertjes joggen zonder rondjes te lopen...

Mag hopen dat het een straal van 30 meter is ofzo waar die niet buiten mag komen, en dan hopen dat de WC op 31 meter afstand zit
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 01-02-2005 om 17:54:20
ik denk dat ze met dat laatste wel rekening houden...helaas
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op dinsdag 01-02-2005 om 18:00:19
mj is wel vet.. maar minder vet als ie ventjes van 13 ofzo playt
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 01-02-2005 om 18:02:16
nee sven.. er zat 1 wannabee jury member daar, die zelf onder house arrest was ...

ze zijn nu de jury aan het kiezen, dat duurt nog wel even.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 01-02-2005 om 18:52:19
oh... zet er dan ook een samenvatting bij
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op dinsdag 01-02-2005 om 19:38:54
ja zo allemaal jacksons fanetje's als jury
moet grappig zijn spade

----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 01-02-2005 om 20:40:25
ik geloof niet dat ie schuldig is. Hij is apart, maar dat zijn er wel meer in deze wereld
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 01-02-2005 om 20:51:06
ik zou 't echt niet weten, ben benieuwd wat er gaat gebeuren
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
SchizoMania Gepost door SchizoMania op dinsdag 01-02-2005 om 23:50:23
gast is sowieso te dom..

dat je een keer word aangeklaagd voor child molesting is 1 ding, maar dat je dan nog kleine kinderen bij je in bed laat slapen terwijl je bekend staat als pedo bij de rest v/d wereld?? naja zeg maar nix
----------------------------------------
chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben//
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 01-02-2005 om 23:51:20
skitz:

of.... dat mensen hun kinderen nog bij hem in bed laten slapen ?
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op woensdag 02-02-2005 om 00:42:49
mensen doen dat, zoals je merkt met die rechtzake, om geld er uit te slaan.

maar ik gun het michael jackson niet, volgens mij heeft hij het beste voor met die kinderen en heeftie niks gedaan, kvind et wel zielug voor em als die et niet heeft gedaan
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op woensdag 02-02-2005 om 17:26:03
jep.. en hij maakt(e) best vette muziek.. ik heb best respect voor hem en denk dat het allemaal geld klopperij is van die ouders.. bij 1 zon ventje hadden die ouders al een keer eerder een rechtzaak aangespannen tegen iemand anders, voor hetzelfde.. zag ik tv geloof ik
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op woensdag 02-02-2005 om 18:50:56
heeft goeje muziek gemaakt wel maar stom dat ie blank wilde zijn
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op donderdag 03-02-2005 om 11:12:02
Quote:
AsbezT schreef op 02-02-2005 @ 18:50:56
heeft goeje muziek gemaakt wel maar stom dat ie blank wilde zijn


ligt dat niet aan die ziekte ??
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op donderdag 03-02-2005 om 19:08:54
Quote:
die Lange schreef op 03-02-2005 @ 11:12:02
[...]

ligt dat niet aan die ziekte ??


beide....(van die ziekte word je niet zo blank als hij is op dit moment)

het lijkt mij heel sterk als die het gedaan heeft..hij zegt niet voor niks dat die met die kinderen in bed slaapt(omdat HIJ er niks bij verzint)..
en hij kon heel goed met die kinderen opschieten en die kinderen vonden het helemaal geweldig bij hem thuis...
kheb het namelijk zelf gezien en het lijkt me ook weer raar als die kinderen dat allemaal(spelen)
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op zaterdag 05-02-2005 om 16:46:52
heeft ie dan een ziekte?

----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 05-02-2005 om 17:10:43

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op zaterdag 05-02-2005 om 18:33:43
Quote:
AsbezT schreef op 05-02-2005 @ 16:46:52
heeft ie dan een ziekte?


ja dat zeggen ze wel..maar ik kan het niet met 100% bevestigen..ik heb alleen weleens gezien dat doctoren erover gingen praten en toen zeiden ze dat het een heel zeldzame ziekte was en dat ze nog nooit iemand hebben gezien die er zo blank van werd en dat dat bijna onmogelijk was.

maar ik geloof in zn onschuld
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
TiM-Ow
uhuh..
Gepost door TiM-Ow op zaterdag 05-02-2005 om 19:22:44
Quote:
die Lange schreef op 03-02-2005 @ 11:12:02
[...]

ligt dat niet aan die ziekte ??


is geen ziekte,

ze pa was ook al kinderpedo en neukt ehem dus plat, vandaar dattiej witte vlekken kreeg..
teon hebbiej het maar helemaal wit gedaan, en nu geeft iej het door aan de andere kinderen..
ik bedoel wie wil er nou niet blank zijn
----------------------------------------
fuck yu
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 05-02-2005 om 20:42:43
Ja houd het straat
OfNee hou het rustig, het kan iets netter TiM-Ow bedankt
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 19-02-2005 om 14:05:15
Rechtbankverslag Michael Jackson online uitgelekt

Zaterdag, 19 februari 2005 - The Smoking Gun heeft weer voor oproer gezorgd. De site heeft de verslagen van de rechtszaak tegen Michael Jackson online gezet.

http://www.thesmokinggun.com/archive/021505mjgrandjury.html
Schaduw Gepost door Schaduw op zaterdag 19-02-2005 om 14:19:35
oeps
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zaterdag 19-02-2005 om 15:29:12
volgens mij ziet ie er stiekem gewoon zo uit omdat ie op een manga figuurtje wil lijken..check die clip screem..waarom komt daat ook een manga figuurtje in voor??? t is helemaal niet nodig in die clip maar goed..

verder is..t is zo makkelijk om iemand als MJ te beschuldigen..
hij heeft veel geld hij is nogal verknipt en al eerder beschuldigd..

Hopa waarom laten we niet weer gaan verzinnen dat ie aan kinderen heeft gezeten...mij iets te simpel!!
je bent echt wel heel erg dom als je MJ bent en dan nog is met kinderen gaat zitten klooien na al een eerdere beschuldiging..
dat wil je toch niet 2 keer meemaken?

die gast is zelf nog een kind man..ik geloof er nog steeds geen drol van!

ik vraag me ook af of die rechtzaak eerlijk gaat verlopen..denk van niet eigenlijk.


[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-02-2005 @ 15:30:50 ]

----------------------------------------
www.serife.nl
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0118 sec.