Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 09-02-2005 om 00:38:07
Jo0wzz Peepz,

Ik Ben weer terug was een half jaartje out off NLHH want ik heb me paswoord een aantal keren aangevraagd maar kreeg nooit een mail echt klote.. dus kon ik alleen nog berichten lezen en laatste tijd zie ik wel wat leipe dingen langs komen waar ik ook wel mee wil lullen dus heb ik een nieuw addres gemaakt (ja speciaal voor NLHH ) dus nu kan ik weer lullen hehe.Hopelijk hebben jullie wat aan me .

Greetz,
TivoBizzy

PS: Mods verplaats hem ff naar de plek waar die heen moet
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op woensdag 09-02-2005 om 00:43:42
Wie ben/was je dan?
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 09-02-2005 om 00:57:23
TivoB ik represent G-Stylo uit utrecht.. toen vonden mensen ons wack hiero maar we zijn nu wat ouder en wijzer en hebben vrijdag een afspraak met een manager uit hilversum en zijn nu bezig met het opnemen van ons album : De Flowende Waarheid.
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op woensdag 09-02-2005 om 00:59:36
Oh ja die nick ken ik wel.
Maar dat je je paswoord niet krijgt is wel gek.
Kan dat dat niet werkt dat weet spade wel.
Maar misschien heb je toen wel een kominmijn@kut.com adres opgegeven.
Dan krijg je ook niks.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-02-2005 @ 01:00:31 ]
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 09-02-2005 om 01:00:45
haha..
Hotmail adress denk ik maar misschien is dat email verlopen ofzo en heb ik het op een email gedaan die ik niet meer weet want was best lang geleden maar ben er weer hehe..


EDIT : Ik represent nu ook breakdance .. , Blastin Crew ( Inficted Crew) We trainen samen met Fixation in utrecht ( overvecht) Buurthuis Transit..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-02-2005 @ 01:03:47 ]

----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 09-02-2005 om 08:42:04
tis ook niet slim om een adres speciaal voor te gebruiken, als je het adres nergens anders voor gebruikt raakt ie op een gegevenmoment inactief ja, dan kunnen wij er geen passwd's heen sturen nee, logisch...

Beste kan je je gewone e-mail adres in je profiel zetten, en dan deze op niet weergeven zetten. Niemand kan je e-mail adres dan zien, maar we kunnen je wel je pass toe mailen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 09-02-2005 om 10:27:11
Oh nee , maar die vorige was niet alleen voor passwords dat was gewoon desmondjenoord@hotmail.commaar , hij stuurde het gewoon niet... heel vaag. Maar verder dit email tivola_bizzy_bussiness@hotmail.comis niet in-actief daar zit ik nu elke dag op ook op desmondjenoord@hotmail.comheb gewoon 2 msn vensters.
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 09-02-2005 om 10:47:08
je hebt 3 accounts (dwz 3 met lijkende naam)
en die e-mail adressen komen niet bij de oude accounts voor
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 09-02-2005 om 10:56:44
omFg.. zou jij misschien de emails in PM ofzo kunnen vertellen die erbij horen.. ik flip em nu zelf :S
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 09-02-2005 om 11:19:52
check je PM
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 09-02-2005 om 11:34:49
Zoo.. , het zit inderdaad erg vaag in elkaar..maarjah nu ben ik van plan om niet meer mijn PASSWORD kwijt te raken want ik heb nu ook veranderd en heb niet meer dat toegezonden wachtwoord want dat had ik bij de eerste accounts wel en dat was de fout want die kan ik niet onthouden.
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 09-02-2005 om 11:38:28
ach passwd toestuur functie werkt altijd goed hoor, als je nog maar bij je e-mail adres kan. En anders kan je altijd naar forum@nlhiphop.nlmailen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 09-02-2005 om 11:50:22
ok tnx , verder zie ik geen problemen ik hoop dat we het leuk krijgen samen whahaha...
En verder over mij ik ben nu 15 heb een zwaardere stem gekregen denk nu beter na waar ik over schrijf dus geen nutteloze teksten meer , over G-Stylo de G staat niet meer voor gansta en zijn er een goede oplossing voor aan het zoeken.wel doen we weer mee met de Topical in De schouwburg van Utrecht op Kunstbende onderwerp Droom.Wij zijn al druk bezig met oefenen en hebben onze show al klaar.
Verder breakdance ik nog op dinsdag woensdag en donderdag en zijn we bezig met het opnemen van het album : De Flowende Waarheid die deze maand af moet zijn.En die ene track die ik hier een jaartje geleden dropte hoop dat jullie hem zijn vergeten want , het verschil van toen tot nu qua tekst is wel duidelijk te merken flow weet ik niet en delivery weet ik ook niet.Maar ik ben wel duidelijk betere teksten gaan schrijven.Bij ons ligt het eigenlijk zo TivoB = Heeft gwn de goede teksten , D-Bullet = heeft de stem en goede flow , G-Ice = De delivery... stop het samen.. en je hebt een perfect stel alleen van al dat andere hebben we ook wel een beetje maar moet nog geperfectioneerd worden.
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 09-02-2005 om 13:18:30
en waar kan ik wat luisteren van jullie dan?
en ik moet eerlijk zeggen dat ik jullie namen niet echt dope vind... TivoB, D-Bullet, G-Ice
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op woensdag 09-02-2005 om 13:26:46
neeh de namen beloven niet veel goeds, dus bewijs maar is
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 09-02-2005 om 13:41:27
het heeft betekenis...

TivoB = Tivola's BussinesS
G-Ice = Gasius Ice
D-Bullet = Dwight Bullet

----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 09-02-2005 om 13:42:56
hmmm, vind ze nu helemaal neit meer dope
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 09-02-2005 om 13:49:45
En heb jij misschien een reden daarvoor...dat jij ze niet dope vind...of ben ik weer terug bij af dat er alleen maar gezeken word hiero...
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 09-02-2005 om 13:52:10
reden... hmm, ja. Ik vind ze nogal wigger uitzien. Ik vind die losse letters niks... zoiets als Ali B vind ik ook 3x niks.. ik vind het gewoon geen dope namen.
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 09-02-2005 om 13:55:35
Ten eerste Tivola's BussineSs is een nederlander dat staat voor Tivola's Zaken (gewoon simpel weg omdat ik een beetje 2e manager ben ) Gasius Ice Surinamer( staat voor gasachtig Ijs dit is een tegenstelling want die gene kan soms Keihard zijn en soms heel zachtaardig)
Dwight Bullet dit is het broertje van Gasius ( Heeft deze naam gekozen Dwight is zijn 2e naam + Bullet heeftie gekozen omdat een kogel snel uit een pistool komt zo komt zijn flow ook onwijs snel uit zijn mond)
Dus het is opzich niet de losse letters maar dat is gewoon om het af te korten zodat je in lange spitts niet zulke lange namen hoeft te noemen....
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 09-02-2005 om 13:59:33
Ja, dat snapt m'n neus ook wel dat het is zodat de namen niet te lang worden. Het is wel leuk dat die G-Ice een betekenis heeft die dieper gaat dan de meeste weten.

Maar ik wist dus niet dat het een gas enz. was. Ik zal heust niet de enige zijn die het niet weet. Maar goed, ik blijf het wigger namen vinden
creative
Fresh
Gepost door creative op woensdag 09-02-2005 om 14:00:27
Dat maakt helemaal niet uit, waar het allemaal op neer komt TivoB, maar schaduw vind het er gewoon wack uit zien en ik trouwens ook. Dan boeid het helemaal geen fuck hoe je die namen ook uit wilt leggen, het is gewoon dom. Nee, ik ben niet zo down met die namen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-02-2005 @ 14:01:04 ]
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 09-02-2005 om 14:04:09
Quote:
mc De Beul schreef op 09-02-2005 @ 13:59:33
Ja, dat snapt m'n neus ook wel dat het is zodat de namen niet te lang worden. Het is wel leuk dat die G-Ice een betekenis heeft die dieper gaat dan de meeste weten.

Maar ik wist dus niet dat het een gas enz. was. Ik zal heust niet de enige zijn die het niet weet. Maar goed, ik blijf het wigger namen vinden


Nogmaals.. ik ben de enigste nederlander in het groepje hoe kunnen hun dan wigger namen hebben.. maar oké je bent niet down met die namen meestal gaat het ook niet om namen... schaduw is ook onorginieel maar daar zeg ik niks van anders krijg ik gelijk "Jij vind zijn naam dom , omdat hij jou naam dom vind" maar het gaat meestal om de songs en niet om de namen lijkt mij dan... majah ieder zijn eigen ding

----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 09-02-2005 om 14:06:46
voor wigger kan je ook wannabee lezen.. maar vertel is dan waarom schaduw onorgineel is. Ik heb het nog nergens gezien (behalve dan DJ Shadow) en die letters afgekort zie je wel meer..
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 09-02-2005 om 14:09:47
Ik vind de naam schaduw nergens op slaan..en dan net zo goed MC de Beul ik vind ze niet zo dope.. ken genoeg mensen met de nickname schaduw daarom vind ik ook zo onorginieel ik zie niemand met Tivo , Tivola , TivoBizzy, Tivola's BussinesS...
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 09-02-2005 om 14:11:35
ken jij meer mensen dan ik
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 09-02-2005 om 14:13:08
Ja tuurlijk , er zijn toch ook mensen hier in UTC met de naam Schaduw ik ken er genoeg..maarjah blijf ontopic..deze discussie heeft al genoeg reacties gehad...
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 09-02-2005 om 14:14:14
ok,

ontopic: Hoi!
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 09-02-2005 om 14:16:50
lol..

Hallo Mc De Beul wij gaan een hele leuke tijd te gemoet toch ook al mag je me naam niet ...
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op woensdag 09-02-2005 om 14:18:44
schaduw is doper dan tivobizzy.
mijn blijft natuurlijk t vets.

maar wb dan heh
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 09-02-2005 om 14:20:08
tsss, je behoort ontopic te blijven!
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 09-02-2005 om 14:36:59
Ja Angelix is wel dope opzich.. zie hem nergens...
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op woensdag 09-02-2005 om 14:41:20
kvatte em ff verkeerd op sorry
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-02-2005 @ 14:43:00 ]

----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 09-02-2005 om 14:43:35
Edit:
mensen kunnen we nu normaal ontopic doen??
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-02-2005 @ 14:44:53 ]

----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op woensdag 09-02-2005 om 14:44:50
kappen nu! en blijf ontopic
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-02-2005 @ 14:45:58 ]

----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 09-02-2005 om 14:47:45
ga nou niet door...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-02-2005 @ 15:09:20 ]

----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 09-02-2005 om 15:12:42
topic is op slot wegens het vele gehaat hier... ik heb meerdere keren om ontopic gevraagd. Dat werd niet gedaan... slotje dus.
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.