Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Cap'N Anus
Don Smoke 2005
Gepost door Cap'N Anus op zondag 13-02-2005 om 12:04:03
Voor degene die Cap'N Anus vs.V.I.P volgen:
Ik had daar geroepen dat ik een audio zou opnemen van de batlle maar ik weet niet of het aan mij ligt maar het lukt gewoon niet op de een of andere manier
Ik probeer op de beat te spitten maar dan luister ik het resultaat en is de rhyme weer te zacht dus ik zoeken voor een standaard voor de mic en na wat hulp van me ma die zogenaamd alles van muziek weet(zal wel denk ik)is het toch goed
Dus ik neem hem opnieuw op
Maar na de derde line stopte ik omdat ik de verse niet meer uit me hoofd wist(menselijk foutje)
Dus ik pak me blocnote en zoeken naar die verse
Oke ik vind hem,en weer opnemen
Nou de helft opgenomen begint die beat ineens harder te gaan
Dus overnieuw begonnen en weer het resultaat geluisterd lijkt het net alsof in de mic schreeuw wat ik helemaal niet dee trouwens
Dat is echt fokop
P.S.:flowen kan ik hem wel mensen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-02-2005 @ 12:06:22 ]

----------------------------------------
nice
DopeR
Gepost door DopeR op zondag 13-02-2005 om 12:31:24
Uhm wat is nou precies je probleem??

Als het te zacht staat moet je ff rechtsonderin op die Luidspreker klikken en dan Opties, Eigenschappen, Opnemen, Microphone sowieso aanvinken, Microphone harder zetten en Selecteren aanvinken en dan op Geavanceerd klikken en Mic Boost aanvinken en dan op Sluiten klikken.
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0108 sec.