Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Internet en computer /
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 01-03-2005 om 17:46:05
members.home.nl/mcaavandevenn/helicopter%20films%20UFO.mpg

haha lekker fake, of toch niet? ...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-03-2005 @ 18:14:53 ]

----------------------------------------
beng!
opgezwolledevolle
jatog?
Gepost door opgezwolledevolle op dinsdag 01-03-2005 om 18:42:46
Sick, zal wel fake zijn ja..

waarschijnlijk wijst ze naar een vogel..
----------------------------------------
maar in de winter heb ik nix aan mn slippers
Jappie
De louter rijm
Gepost door Jappie op dinsdag 01-03-2005 om 18:47:10
vage shit he
----------------------------------------
De louter rijm
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 01-03-2005 om 19:17:04
ja is zeker weten wel nep, maar dan nog... het ziet er opzich wel gaaf uit
----------------------------------------
beng!
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op dinsdag 01-03-2005 om 20:29:31
volgens mij is het echt..heb zelf ook wel es ufo's gezien...gingen ook heel snel enz...zijn er meer die ze zagen..heel me straat stond met open mond te kijken naar allemaal kleurige balletjes in de lucht die ineens wegspoten enz....vage shit.....maar t kan echt zijn hoor...is dit filmpje nog niet onderzocht ?
FlowJob Gepost door FlowJob op dinsdag 01-03-2005 om 20:34:39
ik denk dat het een model vliegtuigje is....er bestaan namelijk van die hele kleine toestelletjes met een kleine straalmotor..dus lijkt mij dat een goede verklaring,

ik sta heel nuchter tegenover buitenaards leven, maar sluit het niet uit, t is maar ff dat je het alvast weet
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 01-03-2005 om 21:41:56
Quote:
Mx Fortune schreef op 01-03-2005 @ 20:29:31
volgens mij is het echt..heb zelf ook wel es ufo's gezien...gingen ook heel snel enz...zijn er meer die ze zagen..heel me straat stond met open mond te kijken naar allemaal kleurige balletjes in de lucht die ineens wegspoten enz....vage shit.....maar t kan echt zijn hoor...is dit filmpje nog niet onderzocht ?


ik weet niet of dit filmpje al is onderzocht, maar is in ieder geval al wel redelijk oud, er is daar nog geen Ground Zero

Quote:
ik denk dat het een model vliegtuigje is....er bestaan namelijk van die hele kleine toestelletjes met een kleine straalmotor..dus lijkt mij dat een goede verklaring,
ik sta heel nuchter tegenover buitenaards leven, maar sluit het niet uit, t is maar ff dat je het alvast weet


is inderdaad een goeie verklaring, maar over 'buitenaards leven', ik denk dat er wel degelijk buitenaarde wezens zijn want de Aarde is maar zo'n klein gedeelte van wat er ook nog maar is, kan je je echt niet voorstellen hoe groot het allemaal nog is en we hebben nog lang niet alles ontdekt.


----------------------------------------
beng!
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op woensdag 02-03-2005 om 16:49:06
ze bestaan
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op woensdag 02-03-2005 om 17:50:10
zeker weten
FlowJob Gepost door FlowJob op woensdag 02-03-2005 om 18:18:45
maar als wij mensen al jaren het helaal aan het afspeuren zijn ernaar....waarom vinden wij ze niet of laten ze niks van zich horen
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op woensdag 02-03-2005 om 18:20:34
omdat het heelal nog ik weet niet hoeveel groter is als dat wij nu nog maar weten...
----------------------------------------
beng!
FlowJob Gepost door FlowJob op woensdag 02-03-2005 om 18:24:10
jah das waar, maar als zij ( buitenaardsen ) de technologie hebben om hier te komen met een snelheid vele malen sneller als het licht anders zouden ze er nog tientallen jaren over doen,anders zouden wij ze opmerken met onze radiotelescopen, hebben ze dan niet te technologie om met ons te communiceren?
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op woensdag 02-03-2005 om 18:27:16
Quote:
FlowJob schreef op 02-03-2005 @ 18:24:10
jah das waar, maar als zij ( buitenaardsen ) de technologie hebben om hier te komen met een snelheid vele malen sneller als het licht anders zouden ze er nog tientallen jaren over doen,anders zouden wij ze opmerken met onze radiotelescopen, hebben ze dan niet te technologie om met ons te communiceren?


misschien zijn het beschavingen net zoalsl wij en hebben ze dezelfde mogelijkheden of misschien nog wel primitiever. En als ze dan heeeeeel ver weg zitten zul je elkaar nooit opmerken
----------------------------------------
beng!
FlowJob Gepost door FlowJob op woensdag 02-03-2005 om 18:29:45
dat kan ook.... maar ooit zullen we ze moeten vinden of zij ons, want ooit zullen wij ( mensen ) de aarde moeten verlaten omdat over een x- aantal jaren zal de zon uitgroeien tot een supernova en zichzelf opblazen en de aarde daarbij, dus moeten opzoek naar een nieuwe planeet in een ander sterrenstelsen

we zullen ze ooit wel vinden........
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op woensdag 02-03-2005 om 18:30:46
They are out there, somewhere...
----------------------------------------
beng!
FlowJob Gepost door FlowJob op woensdag 02-03-2005 om 18:33:05
misschien zijn ze dichterbij als je denkt want op mars zou water te vinden zijn, en waar water is... , en er is een hoge concentratie aan een of ander gas dat gemaakt word door een soort bacterie, dus misschien zijn onze buren wel bacterien

----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
 Index / Internet en computer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0089 sec.