Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Alternative Gepost door Alternative op vrijdag 28-12-2001 om 09:36:08
Heeft iemand enig idee wat def p zegt in het begin van turbotaal? Als je goed luisterd hoor je em wat zegge in het begin maar ik kom er maar niet uit wat hij zegt
----------------------------------------
NEDERHOP!!!
creech
Limited Edition
Gepost door creech op vrijdag 28-12-2001 om 11:45:21
http://www.xs4all.nl/~osdorp/lyr/ong.htm#turbotaal

Kijk daar eens
't Kostte me wel ontzettend veel tijd om dat te zoeken. Vooral het idee dat het misschien op de Osdorp Posse pagina bij de teksten was een moeilijke stap. (Waarom staan hier niet alle teksten dapozza / SpadeAce?)

Verder geeft zoeken in een zoekmachine met als search string "turbotaal" + "osdorp" ook een pagina of wat aan hits waarvan het merendeel nog goed is ook.

shirt

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 28-12-2001 om 14:16:52
Daar staan nog niet alle teksten omdat ik nog niet alles in de database heb gecopy paste. Als bekend moet er nog het eea. afgemaakt worden aan de site
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Alternative Gepost door Alternative op vrijdag 28-12-2001 om 20:06:36
jah inderdaad, ook nog niet alle albums staan er
thanx voor de hulp
----------------------------------------
NEDERHOP!!!
moordgasten
Moordgasten Rules
Gepost door moordgasten op zaterdag 06-04-2002 om 12:09:09
Def P zegt helemaal aan het begin van Turbotaal:

Dus jij denkt dat je in Nederland geen skills kan bewijzen? Je hebt gelijk , dat kan ik ook.

Greetzzz de Moordgast.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0083 sec.