Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
pacslim Gepost door pacslim op donderdag 03-03-2005 om 12:29:07
Wel dit zou zomaar kunnen gebeuren als jullie ons mee kunnen helpen!

Allereerst voor wie niet weet wie Mopreme Shakur is, hier een kleine uitleg hij is al jaren in de rap game van Amerika en tevens de broer van de beste Tupac Amaru Shakur (RIP) (ja als je hem niet kent wat noem je jezelf dan een hiphopper?!) hij heeft in de groep Thug Life samen met 2pac gezeten en zit nu al een tijdje op het label Moblife records, recente tracks van hem zijn op verschillende moblife records mixtapes verschenen zoals Moblife Records presents on the grind mixtape,

maar om het niet al te lang te maken hij komt dit jaar met zijn eerste solo project uit op moblife records , en dit nog vrij onbekende maar wel vet goede (is mijn mening dan) label zoekt een plek om op te kunnen trede in nederland, dus weten jullie nederlandse hiphop clubs die geschikt zoude kunnen zijn voor dit label met oa Mopreme Shakur als artiest dus in hun stal, en je wilt hun wel zien in nederland optreden, dan neem contact met me op (pacslim@home.nl,

ook zoeken hun naast clubeigenaren ook nederlandse hiphop: promoters, media (zoals bladen en of tv/radio) en dj's, Kun hun helpen en heb je adressen of url's voor me waar hun wat mee kunnen dan stuur deze ook naar dit email adres (pacslim@hotmail.com of reply hier op deze post !

De website van moblife records is http://www.mobliferecords.net hier kun je ook een bio lezen en discography van mopreme shakur en hun andere artiesten en nog meer pay a visit !

Tevens hebben jullie vragen of dergelijk stel ze ook hier of met een mailtje
Alvast bedankt en ik hoop dat er meer mopreme shakur en moblife records fans zijn dan mij in nederland want ik werd door hun benadert omdat ik een tupac webmaster ben (eigenaar van een website) en ik wil ze wel graag in nederland zien optreden dus alle echte hip hop heads help moblife records naar nederland komen om op te trede !!!! ALVAST BEDANKT van Pacslim aka Simon webmaster van oa. www.makaveliliveson.tk
rana Gepost door rana op donderdag 03-03-2005 om 12:31:02
lijkt me niks
----------------------------------------
Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn
Kalifornia_Kid
The Fifth Element...
Gepost door Kalifornia_Kid op donderdag 03-03-2005 om 12:38:47
haha droog, weet niet. upload anders ff wat shit van die gast ofso...maareh hoe kan het nou dat de broer van tupac, aan zen bekendheid in nl moet komen via een forum, is ie wel een beetje bekend in US?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-03-2005 @ 12:40:40 ]

----------------------------------------
So what's the difference between us? We can start at the penis
Or we can scream, "I Just Don't Give a Fuck," and see who means it!

SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 03-03-2005 om 13:30:17
1 keer had genoeg geweest...

deze gaat dicht.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0074 sec.