Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op vrijdag 04-03-2005 om 13:26:04
Vreemdgaan een mannenbezigheid? Niet volgens de Nederlandse psycholoog Henk Noort. Uit een onderzoek dat hij onder 1700 mannen en vrouwen hield blijkt dat namelijk dat van beiden seksen ongeveer een kwart weleens een slippertje heeft gemaakt.

Noort enquêteerde via het internet anoniem 1700 mannen en vrouwen. De helft van de 900 ondervraagde mannen zei nooit vreemd te zullen gaan. 63 Procent van de vrouwen deelde deze opvatting. Daarnaast zei een kwart van de mannen en 27 procent van de vrouwen tussen de 20 en 45 jaar ooit wel eens vreemgegaan te zijn.

Ook het aantal bedpartners was voor beide seksen nagenoeg gelijk. Zowel tachtig procent van de mannen als van de vrouwen gaf aan met minder dan tien verschillende personen seks te hebben gehad. Noort noemt dit "bijzonder netjes als je kijkt naar cijfers uit de jaren '60 en '70". Volgens hem lijkt dit op "de nieuwe preutsheid".

!!het gemiddelde wordt sterk verhoogd door breezer sletten!!
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
Ummer
Je hebt geen idee
Gepost door Ummer op vrijdag 04-03-2005 om 13:46:28
Quote:


!!het gemiddelde wordt sterk verhoogd door breezer sletten!!


Uhmm, ja, dat denk ik ook, ik help ze daarbij
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-03-2005 @ 13:46:37 ]
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op vrijdag 04-03-2005 om 13:46:34
kon ik je ook wel vertellen
ik ken zoveel meisjes die vreemd gaan
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
TiM-Ow
uhuh..
Gepost door TiM-Ow op vrijdag 04-03-2005 om 14:29:08
maargoed wat was de bron?


----------------------------------------
fuck yu
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op vrijdag 04-03-2005 om 15:27:05
nu.nl en fok.nl en mijn intuitie. na zware analyses en de 3 dames dat ik heb mogen ontvangen verdeeld over een half jaar waarvan 2 een vriend hadden heb ik kunnen concluderen dat er iets mis was met het image ten behoeve van het vreemdgaan en de loyaliteit.

damn wat ben ik sgoed met woorden
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-03-2005 @ 15:29:17 ]

----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 04-03-2005 om 15:31:45
het zijn niet alleen de vrouwen die er voor zorgen dat dat percentage hoger is als die bij de mannen.... er zijn er nog altijd 2 voor nodig...

ik bedoel.. als een meisje naar je toekomt en je begint te verleiden... en je weet dat ze bezet is.. dan duw je d'r toch weg? hoe mooi ze ook is... heeft ook te maken met een beetje eigenwaarden
FlowJob Gepost door FlowJob op vrijdag 04-03-2005 om 15:34:35
Quote:
mc De Beul schreef op 04-03-2005 @ 15:31:45
ik bedoel.. als een meisje naar je toekomt en je begint te verleiden... en je weet dat ze bezet is.. dan duw je d'r toch weg? hoe mooi ze ook is... heeft ook te maken met een beetje eigenwaarden


neej dat heeft volgens mij mee te maken dat mooie wijfen vaak klerenkasten van vriendjes hebben en die zo lichtgeraakt zijn dat ze je al inelkaar slaan als je ook maar naar hun meisje kijkt
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op vrijdag 04-03-2005 om 15:34:52
ja dat zou ik wel doen als ik een VASTE vriendin zou hebben. maar alles wat er nu aan me hangt is nog loss en i will try to keep it that way for the moment.

maar kijk als zij naar mij toekomt en begint te spelen is het niet mijn probleem. dan is het de probleem van de vriend van dat meisje.. ik grijp all me kansen (behalve bij lelijkerts)
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
Verantwoord Gepost door Verantwoord op vrijdag 04-03-2005 om 16:23:50
Quote:
mc De Beul schreef op 04-03-2005 @ 15:31:45
het zijn niet alleen de vrouwen die er voor zorgen dat dat percentage hoger is als die bij de mannen.... er zijn er nog altijd 2 voor nodig...

ik bedoel.. als een meisje naar je toekomt en je begint te verleiden... en je weet dat ze bezet is.. dan duw je d'r toch weg? hoe mooi ze ook is... heeft ook te maken met een beetje eigenwaarden


Mwa, ligt eraan. Soms is het voor mij wel ff uitkijken geweest, omdat ze een vriend hadden die erachter kwam etc.
DHDG
Oja Joh?
Gepost door DHDG op vrijdag 04-03-2005 om 16:25:12
wat stoer zeg
----------------------------------------
Dat is grappig, je ma zei gister precies hetzelfde ..
Verantwoord Gepost door Verantwoord op vrijdag 04-03-2005 om 16:39:19
oh ja joh?
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 04-03-2005 om 17:44:18
Quote:
mc De Beul schreef op 04-03-2005 @ 15:31:45
het zijn niet alleen de vrouwen die er voor zorgen dat dat percentage hoger is als die bij de mannen.... er zijn er nog altijd 2 voor nodig...

ik bedoel.. als een meisje naar je toekomt en je begint te verleiden... en je weet dat ze bezet is.. dan duw je d'r toch weg? hoe mooi ze ook is... heeft ook te maken met een beetje eigenwaarden


word
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 06-03-2005 om 11:30:57
wat een tjappentopic.

vreemdgaan is niet koel. net zomin als medeplichtig daaraan zijn koel is.

enne capone, "breezersletten" zijn niet in de leeftijdscategorie 20-45. dude.... ga jij lekker verder met je kansen grijpen, behalfe de lelijkerts...



juan d
<respect is everything>
Gepost door juan d op zondag 06-03-2005 om 11:47:04
Quote:
mc De Beul schreef op 04-03-2005 @ 15:31:45
het zijn niet alleen de vrouwen die er voor zorgen dat dat percentage hoger is als die bij de mannen.... er zijn er nog altijd 2 voor nodig...

ik bedoel.. als een meisje naar je toekomt en je begint te verleiden... en je weet dat ze bezet is.. dan duw je d'r toch weg? hoe mooi ze ook is... heeft ook te maken met een beetje eigenwaarden
hele dikke WORD!!
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op zondag 06-03-2005 om 12:12:40
Quote:
livio schreef op 06-03-2005 @ 11:30:57
wat een tjappentopic.

vreemdgaan is niet koel. net zomin als medeplichtig daaraan zijn koel is.

enne capone, "breezersletten" zijn niet in de leeftijdscategorie 20-45. dude.... ga jij lekker verder met je kansen grijpen, behalfe de lelijkerts...

yep deze 'man is gefrustreerd!!!



----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op zondag 06-03-2005 om 14:18:15
of het is zo ..?
Safire
Gepost door Safire op maandag 07-03-2005 om 13:08:25
Logisch dat er net zoveel vrouwen zijn. Er zijn 2 mensen voor nodig [er even vanuit gaande dat t percentage hetero/homo/lesbi wel evenredig is..]

Maar vreemdgaan is echt not done.. Medeplichtig zijn idem dito..
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 07-03-2005 om 13:21:48
Quote:
ik bedoel.. als een meisje naar je toekomt en je begint te verleiden... en je weet dat ze bezet is.. dan duw je d'r toch weg?


Mwah.. wegduwen..
Meer zoiets van: Dump dat vriendje van je eerst maar, en kom dan maar ns terug.

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op maandag 07-03-2005 om 13:51:24
No cant do sir!!. als ik zo melig als de tering ben ga ik niet meneertje heiligman spelen.

kijk ik ben erg tegen zinloos geweld en shit(en dat je het geld dat je aan bier enz uitgeeft beter eten kan kopen voor afrika en shit) maar ik heb zo ook mijn zwakke momenten
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
MC Dushi
Space
Gepost door MC Dushi op woensdag 16-03-2005 om 21:05:22
jij bent inderdaad zwak als je een bezet meisje neukt ja...

Wat is het probleem erachter? Bang om een bitchslap te krijgen?

----------------------------------------
Drie Keer Draaien
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op woensdag 16-03-2005 om 21:11:18
maar als je nu eens niet weet dat ze bezet is schaduw
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 16-03-2005 om 21:12:36
ja dan is 't wat anders natuurlijk
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op woensdag 16-03-2005 om 21:18:58
anders is het wel zielig,tenzij je strontzat zijt

----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
juan d
<respect is everything>
Gepost door juan d op woensdag 16-03-2005 om 21:35:52
Vrouwen gaan vaker vreemd als mannen....

al die breezers de laatste tijd
Merelle
Brabantse BOERUUHH!!!!
Gepost door Merelle op woensdag 16-03-2005 om 21:37:36
tssss.. ik ben nog nooit vreemdgegaan!!
als je zoiets doet ben je egt zielig..
----------------------------------------
De Wit Ginne Mens
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op woensdag 16-03-2005 om 21:38:26
of zat
en trouwens in the 70's waar zo gewoon de sex jaren
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-03-2005 @ 21:43:47 ]

----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
Safire
Gepost door Safire op woensdag 16-03-2005 om 23:13:59
Jongen, ik weet niet hoe jij dronken bent.. Maar als ik dronken ben weet ik alsnog heel goed dat ik van andere jongens af moet blijven..
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Verantwoord Gepost door Verantwoord op woensdag 16-03-2005 om 23:43:13
Het niet weten is vaak ja. Maar het is toch erger als het meisje een vriend heeft vreemdgaat? Ik vind het dan van haar erger. Want in principe doe jij niks verkeerd, maar is zij de gene die iets verkeerd doet.
Ik bedoel, ik weet... het is lullig als je met een meid die bezet is, wat flik flooit.

Maar, als je die meid echt leuk vind en zij jou ook... En er gebeurd het 1 en ander, tja...
Safire
Gepost door Safire op woensdag 16-03-2005 om 23:47:59
Als zij jou zo leuk vindt, dan maakt ze t maar eerst uit met dr vriend. Ik heb ook in die situatie gezeten (smoorverliefd zijn op iemand -para dus- en een relatie hebben met iemand anders..) en heb t ook eerst netjes uitgemaakt voordat ik met para ging zoenen enzo.. Vreemdgaan is gewoon nooit goed te praten.. En persoonlijk vind ik ook dat je t niet kunt maken om met iemand te rotzooien die een vriend(in) heeft..
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Verantwoord Gepost door Verantwoord op woensdag 16-03-2005 om 23:51:12
Ja, ik begrijp het wel...

Maar ja, zulke situaties ontstaan. Maar ik heb ook tegen die meid gezegt (hoewel we al wel wat dingen hadden gedaan); dat ze een beslissing moet nemen. Het is hem, of mij. En blijft ze vaag doen en zeggen 'ik moet erover nadenken', dan is het ajuu.
Safire
Gepost door Safire op woensdag 16-03-2005 om 23:52:26
Maar als zij jou zo geweldig vindt, waarom is t dan nog niet uit ?
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op donderdag 17-03-2005 om 10:02:27
dit komt me bekent voor...ow wacht...daar komt het.....Goede tijdennn slechte tijdennn lalala la la la laa la la laa lala lalalaa la laaa komt verdrieeet..
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
Verantwoord Gepost door Verantwoord op donderdag 17-03-2005 om 10:10:07
Weet ik niet, ze heeft al behoorlijk lang met die vriend.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.011 sec.