Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 02-01-2002 om 19:51:06
Lieve Donald. Op een dag gingen mijn ouders een auto voor mijn moeder kopen. Maar ze kon niet kiezen tussen twee modellen. En bij een auto kreeg je een grote Donald Duck-pop cadeau, bij de andere niks. Wat denk je, mama koos voor de auto zonder pop! Dat vond ik natuurlijk helemaal niet leuk. Maar als troost kreeg ik een abonnement op jouw blad. Lief he?
araphor Gepost door araphor op woensdag 02-01-2002 om 21:24:52
Nou livio, het was een moeilijke keuze deze week, maar jouw brief hebben we uitgekozen tot brief van de week!
Je krijgt hierom dit fantastische Donald Duck horloge thuisgestuurd!

Alternative Gepost door Alternative op donderdag 03-01-2002 om 12:10:57
Ik wil ook zo'n horloge
----------------------------------------
NEDERHOP!!!
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 03-01-2002 om 16:12:32
Lieve Donald. Laatst was ik met een vriendin gaan zwemmen in het buitenzwembad. Daar is een hoge duikplank en daar durfde ik niet vanaf. Een badmeester vertelde hoe hoog die plank was (2.50 meter). Ik stond ongeveer een half uur te denken of ik er wel af moest gaan. Uiteindelijk ben ik toch gegaan. Het was hardstikke gaaf!
araphor Gepost door araphor op donderdag 03-01-2002 om 17:16:52
Livio, weet je dan niet dat voorzichtigheid is geboden bij dat soort acties?
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 05-01-2002 om 19:10:08
Beste Donald. Ik droom soms heel raar. laatst droomde ik dat ik je wilde vangen. Ik liep heel hard achter je aan, maar ik kreeg je niet te pakken. Volgens mij dacht je dat ik je wilde opeten, want je gilde heel hard. Het was dus voor mij een droom, maar voor u een nachtmerrie. Toen ik u bijna te pakken had, werd ik wakker.
araphor Gepost door araphor op dinsdag 08-01-2002 om 12:52:52
Ja Livio, ik weet hoe lekker gebakken eend is..
Flagg
Your nothing like me...
Gepost door Flagg op dinsdag 08-01-2002 om 18:43:15
Ik vind donald duck maar een rare eend!

altijd zonder broek rond lopen en als ie gaat zwemmen een zwembroek aantrekken
----------------------------------------
The bottom line is money nobody gives a fuck
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 10-01-2002 om 10:54:35
Ey, niet fokken met donald ! Donald roeleert dus wel eventjes net ietsie 9999999999 keer harder dan jij doet, en dan jij in je hele leven zult doen!
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 14-01-2002 om 01:12:51
Coole duck. Laatst ging ik naar een voetbalwedstrijd van mijn zussen kijken. Maar ze winnen (bijna) nooit. Soms zegt u wel eens "...als dit of dat, dan eet ik mijn pet op". Dus ik zei tegen mijn zussen: "Als jullie winnen eet ik mijn pet op." En wat denk je, ze wonnen met 5-0. Gelukkig heb ik genoeg petten.

groetjes livio
araphor Gepost door araphor op maandag 14-01-2002 om 15:52:31
Livio, dit mooie shirt komt naar je toe:

creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 15-01-2002 om 14:14:19
Lieve Donald,
ik wil ook heel erg graag een t-shirt winnen. maar ik weet niet hoe je brieven schrijft heeft jij miischien tips

shirt

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
araphor Gepost door araphor op dinsdag 15-01-2002 om 18:17:04
Ja hallo, wij, van de redactie hebben het al druk genoeg met het lezen van alle brieven die we elke dag weer toegestuurd krijgen. We hebben natuurlijk geen tijd over om ook nog eens dingen voor te gaan zitten kauwen. Kom op, CreecH, je kan het vast wel zonder Donald!
teigetje Gepost door teigetje op woensdag 16-01-2002 om 21:10:00
Niemand kan zonder Donald.
----------------------------------------
Code #404: User not found
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 16-01-2002 om 22:14:39
Donald Duck uber alles, beter als de playboy of de penthouse
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0123 sec.