Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op maandag 28-03-2005 om 14:22:49
5 April

Is er weer een liveonthelow.

Wat me leuk lijkt is als we een meeting plannen om te chillen en freestylen en na afloop naar liveonthelow gaan.

De entree van LOTL is 7 euro

Lijkt me handig om rond 8 uur af te spreken op Amsterdam CS, zodat we daarvoor nog kunnen freestylen.

Wie lijkt dit leuk en heeft er zin om te komen?
JF project
blurr
Gepost door JF project op maandag 28-03-2005 om 14:36:50
ik zal jf2 ff informeren of hij gaat


maar anders kom ik wel, wij waren toch al van plan een keertje te gaan
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-03-2005 @ 14:37:19 ]

----------------------------------------
www.boomr.nl/ferry
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op maandag 28-03-2005 om 14:39:46
juistem, dan zal ik ook maar komen he,en hoe wil je elkaar herkennen trouwens
----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op maandag 28-03-2005 om 14:42:53
Dat regel ik wel, maar wil eerst een indicatie hoeveel mensen bereid zijn om te komen. Ik heb zon boomblaster, dus voor lotl neem ik cd's mee met instrumentals waar we op kunnen flowen. Maar hoe we elkaar herkennen tjah we spreken wel naast AH in cs af of zoiets en dan draag ik wel helemaal Zwart hooded met A M S T E R D A M me trui ofzo.
JF project
blurr
Gepost door JF project op maandag 28-03-2005 om 14:45:32
ja uh iki herken je dan zoiezo wel

en anders moet je ff telefoon nummers uitwisselen
dat is verder niet zon probleem

maar eerst kijken hoeveel er komen
----------------------------------------
www.boomr.nl/ferry
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 28-03-2005 om 14:46:00
Ik wil wel komen, t enige probleem is dat ik iedere dindsdag avond moet werken

Mischien kan ik vrij krijgen ff informeren morge
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op maandag 28-03-2005 om 14:46:37
Para komt er zoiezo 70% van de keren en ik nodig nog mensen uit die ik ken. Maja maken we ff een lijstje wie van nlhiphop komen.
Verantwoord Gepost door Verantwoord op maandag 28-03-2005 om 14:46:54
Ik ben niet zo kei goed in freestylen, maar ik kan wel wat van m'n beats meenemen.
Bos ik hier en daar een rijmpje mee.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 28-03-2005 om 14:47:36
Kwil zowieso binnekort naar lotl toe, maar of dat dan 5 april word.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
SpooK!
Gepost door SpooK! op maandag 28-03-2005 om 14:47:43
niet onaardig bedoeld, maar is de minimum leeftijd niet 18 jaar ofzo? Zou het maar ff checken, het is lullig als je helemaal naar A'dam komt en je mag er niet in...
SpooK!
Gepost door SpooK! op maandag 28-03-2005 om 14:49:09
PS: ik moet mijn kop ook maar eens wat vaker vertonen daar... maar goed, eerst maar ff kijken hoe het loopt bij Wanted op 8 april
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 28-03-2005 om 14:59:11
Beter gaat iemand het opnemen als ik niet kom
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op maandag 28-03-2005 om 17:22:08
Wie heeft er nog meer zin om mee te gaan?
JFproject 2 Gepost door JFproject 2 op maandag 28-03-2005 om 22:49:11
Ja, wij wilden ook een keer gaan maar op 5 april lukt mij niet (De JF-mobiel kan de rit niet aan voordat ie naar de garage gaat, tentamens school)
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op dinsdag 29-03-2005 om 10:35:49
ja ik kom ook wel, wel leuk idee
(tenzij ik een tentamen die dag heb, maar denk et niet)
----------------------------------------
www.mcsurya.nl
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op dinsdag 29-03-2005 om 10:38:33
lijkt me wel vet maar om daarvoor nou 2 uur in de trein te gaan zitten...tenzij er gratis drank is
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
Vent
Gepost door Vent op dinsdag 29-03-2005 om 18:49:31
Maar goed dat niemand naar je luistert dan.

Ik zou best willen komen.. maar dan gewoon om te chillen. Helaas is het een soort van.. dinsdag, dus dat gaat niet door als ik vanuit zeeland moet.
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op maandag 04-04-2005 om 14:06:17
ja leuk dat jullie allemaal niet komen, maar wie komen er wel?

naja je ziet maar, als mensen naar lotl willen komen dan moeten ze dat doen, saizen en ik zijn er sowieso wel

en voor de mensen die niet meteen de stage op willen: dat hoeft niet, maar is wel leuk

maar KOM ACHTER DIE COMPUTER VANDAAN, en laat jezelf es zien
----------------------------------------
www.mcsurya.nl
SpooK!
Gepost door SpooK! op maandag 04-04-2005 om 14:07:51
Hee Veelpleger, welke van de 3 ben jij?
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op maandag 04-04-2005 om 14:17:17
de middelste

succes volgende week trouwens (maar niet teveel!)


edit: het is trouwens welke van de 2, de veelplegers zijn ik en de beatmaker, die ook live shit zou doen, maar we hoorden 2uur voor de soundcheck dat daar geen ruimte voor was op het podium, waardoor we met een mixdown cdtje hebben moeten aankomen (48khz, die dus ruk klonk op de discman(!!) die ze daar hadden) en er allemaal timing problemen waren, oftewel: fuk grap
zo die frustratie is er uit
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-04-2005 @ 14:22:03 ]

----------------------------------------
www.mcsurya.nl
SpooK!
Gepost door SpooK! op maandag 04-04-2005 om 14:24:54
geen ruimte voor een DJ? Da's wel klote. ik vond jullie shit best wel dope, maar als ik je 1 tip mag geven: De nummers waren vrij lang en het leek echt op "luistermuziek". ik zou de nummers live iets inkorten en op die manier wat meer afwisseling brengen on stage.

maar cool ik zie je vrijdag wel, ik ben heel benieuwd naar de reacties van het publiek op onze shit!
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op maandag 04-04-2005 om 14:38:19
ja klopt
we hebben heel veel geleerd van die avond, ging veel fout, maar publiek reageerde heel positief, en nivo was hoger dan eerste avond
ik ben er in bitterzoet ook weer bij
----------------------------------------
www.mcsurya.nl
Hyreme
Gepost door Hyreme op maandag 04-04-2005 om 15:39:28
hoe oud moet je zijn om daar te zijn misschien kank uit huis sneake en zegk datk bij vriende slaap.. misschien kom ik dan wel... als je als 15jarige binnekomt..
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Safire
Gepost door Safire op maandag 04-04-2005 om 16:14:39
Ik kom liever niet in de Winston. Wat een kut tent is dat. Werkelijk iedere keer dat ik daar ben is t niet uit te houden met die hitte..

En fok Grap ? Ik vind Grap vrij goed in t organiseren van hun dingen. En qua Dj troubles.. Je kan ook beter van te voren tjekken of t wil met dj, er is niet overal ruimte voor..

Ik vond jullie show trouwens niet zo geweldig. Ik vond het een beetje langdradig en niet echt afwisselend qua delivery en flow. Niveau over t algemeen was wel hoger dan bij de Volta. En ben benieuwd naar shizzle in de Bitterzoet.
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op maandag 04-04-2005 om 16:17:58
Ik weet het niet, bij live on the low zijn ze nooit heel strict over dat soort shit ze laten meestal iedereen binnen. En vorige keer was er ook een 15 jarige binnen, maar weet niet zeker de leeftijd, dat staat ook nergens vermeld. en als het zo is is het 16 ofzo, want ik zie zoveel gasten onder 18...
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op maandag 04-04-2005 om 16:20:31
Quote:
Safire schreef op 04-04-2005 @ 16:14:39
Ik kom liever niet in de Winston. Wat een kut tent is dat. Werkelijk iedere keer dat ik daar ben is t niet uit te houden met die hitte..


nooit last van gehad. Ik vind het meestal juist luchtiger dan andere tenten, maar wanted is ook drukker dan normaal. Maja als je dit heet vind NOOIT naar powerzone gaan.
Safire
Gepost door Safire op maandag 04-04-2005 om 16:23:04
Ik ben ook wel eens met LOTL daar geweest en met GDMW en alle keren dat ik er was vond ik t te heet.. Vrijdag ook eerder weggegaan omdat ik telkens bijna flauwviel..
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op maandag 04-04-2005 om 16:27:54
@safire: ja het is daar gewoon vet druk
en @safire: we hadden al een maand van te voren duidelijk aangegeven dat we met een dj zouden werken, elke keer zeiden ze van dat kan wel en toen wij die middag (voor de 3e keer) ZELF opbelden om zeker te weten dat het kon, zeiden ze ineens, nee sorry geen ruimte voor..
dat vind ik vrij onproffesioneel
en een discman is al helemaal belachelijk
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-04-2005 @ 16:37:18 ]

----------------------------------------
www.mcsurya.nl
Safire
Gepost door Safire op maandag 04-04-2005 om 16:32:27
Aight, dan kan ik er inkomen.. Maar ik heb zelf [naja zelf.. mn vriend, dus dichtbij genoeg] alleen positieve ervaringen met Grap. Kom je vrijdag ook tjekken in Bitterzoet ? Met spook en hadrie
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op maandag 04-04-2005 om 16:35:56
ja ik vind het verder heel goed wat grap doet hoor, was alleen beetje gefrustreerd :p
ik kom zeker naar de bitterzoet ja
----------------------------------------
www.mcsurya.nl
Safire
Gepost door Safire op maandag 04-04-2005 om 16:37:14
Kan ik me voorstellen

Aight ill. Ik vind Bitterzoet iig chiller om te zijn dan Winston
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op maandag 04-04-2005 om 16:37:43
ruimer podium ook

edit:
ok ik ga ervan uit dat er dus niemand van hier gaat komen van te voren
dus mochten mensen zich toch geroepen voelen, dan zie ik jullie bij live on the low
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-04-2005 @ 11:28:47 ]

----------------------------------------
www.mcsurya.nl
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op vrijdag 08-04-2005 om 11:01:05
Hoe was de freestylesessie?
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0093 sec.