Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 08-01-2002 om 20:06:09
Reality TV vind ik zo misselijk makend. 20 Cameramensen om hulpverleners heen om ongelukken en slachtoffers in beeld te brengen. Dat is toch ziek? Wat is er nou leuk aan om te zien hoe iemand met een bebloed hoofd uit een autowrak wordt gehaald en op een brancard de ambulance in wordt geduwd??? En dan als commentaar erbij: de verwondingen zijn dit en dit en de politie stelt een onderzoek in naar de toedracht van het ongeluk.

KOTS

Het zou verboden moeten worden!
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 08-01-2002 om 23:14:05
Je ziet die mensen practisch nooit echt in beeld, je ziet nooit bloed. Het enige wat je hoort is wat er gebeurd was en dat ze dr bij zijn. Tis ook nooit zo dat ze dr zijn en dat er geen hulpverlening is en dat ze zo maar staan te kijken en te filmen dus ach....

maar zelf vind ik dr ook weinig aan.
araphor Gepost door araphor op woensdag 09-01-2002 om 11:11:02
Ze zeggen dan ook:
"06-11 weekend reist met het ambulancepersoneel mee."

Volgens mij moet dat zijn:
"06-11 weekend reist achter het ambulancepersoneel aan."

nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op zondag 20-01-2002 om 02:06:42
Ik geef er ook niet om, maar hoe dan ook.. Als ik moest kiezen, koos ik liever voor zo'n 112 serie dan voor zo'n zinloze Operatie film waarin je de ingewangen over het scherm ziet vliegen. Want daaaaar snap ik het doel nou helemaaal niet meer van. Maar dat zal wel aan mij liggen.. denk ik
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
Yormaster
Vice-God
Gepost door Yormaster op maandag 21-01-2002 om 03:19:45
Ga ergens anders irritant doen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-01-2002 @ 10:57:39 ]

----------------------------------------
#$%
Fizzgig
Conjunction
Gepost door Fizzgig op maandag 21-01-2002 om 15:08:51
Ik doe meestal zap naar andere chan. Reality tv doet me niks, ik heb mijn eigen reality en hoef niet naar die van anderen te kijken...

*klik*
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0094 sec.