Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
SpoPo
Nederlands Ondertiteld
Gepost door SpoPo op woensdag 09-01-2002 om 10:57:53
ik ben natuurlijk zelf lekker bezig met knopjes draaien indrukken en meer van dat soort dingen. Ik ben zelf elke keer weer bezig met nieuwe dingen proberen die eigenlijk niet mogen volgens de regels van de muziek. nu kocht ik gisteren de nieuwe CD van Aphex Twin en hoorde een sound waar ik me heel erg ik kan vinden verder heb ik me ook laten inspireren door een groep genaamd echorausch als hier iemnad die nog meer van heeft kwa platen cd's hoor ik dit graag.

de vraag is:
Wie vind dt mijn muziek overeenkomt met die van echorausch en druqs van Aphex Twin?
er was zelfs iemand die zei dat ik nummers maakte die verdacht veel lijken op atari teenage riot... welk nummer???? ik wil dit echt horen
----------------------------------------
you don´t smell funny...
you ain´t shit!
araphor Gepost door araphor op woensdag 09-01-2002 om 11:06:04
Jouw muziek is inderdaad erg vergelijkbaar met Aphex Twins. Rare muziek, dat soms nog aan te horen is, ook!
teigetje Gepost door teigetje op woensdag 09-01-2002 om 16:05:11
    Quote

    Jouw muziek is inderdaad erg vergelijkbaar met Aphex Twins. Rare muziek, dat soms nog aan te horen is, ook!



Gelukkig zitten er bij SpoPo niet zulke lelijke vrouwen in de videoclips (het gebrek aan baard is denk wel het grootste voordeel).
----------------------------------------
Code #404: User not found
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.