Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Frank Mulder Gepost door Frank Mulder op donderdag 07-04-2005 om 11:36:02
Ik ben journalist en ben op zoek naar jongeren EN artiesten die Europese festivals afreizen. Ik wil weten wat dat doet met je Europa-gevoel. Niet voor een lang interview, maar ik zoek gewoon wat reacties! Voel je je meer Europeaan als je in en of ander vaag Oost-Europees festival naast een stonede Spanjaard wakker wordt? Of ga je gewoon voor de muziek en sla je thuis nog steeds de nieuwsberichten over die over de EU gaan?
dap
038
Gepost door dap op donderdag 07-04-2005 om 11:42:56
nlhiphop crew gaat naar Splash festival duitsland al 2 jaar... dus.
Ixion
Gek
Gepost door Ixion op donderdag 07-04-2005 om 11:57:54

Ik wil weten wat dat doet met je Europa-gevoel - Laat het lekker los.

Voel je je meer Europeaan als je in en of ander vaag Oost-Europees festival naast een stonede Spaanse vrouw wakker wordt? - Nee, voel me dan nog steeds Nederlander die die avond met een Spaanse vrouw heeft wezen krikken voor een blow.

Of ga je gewoon voor de muziek - Als je naar een festival toe gaat, ga je toch meestal voor de muziek toch?

Of sla je thuis nog steeds de nieuwsberichten over die over de EU gaan - Bijf het wel volgen.(zo nu en dan).

----------------------------------------
I Don't Know A Jezus Who Walks Over Water.
I Know A Jézus Who Brings Coke Across The Border.
Huussuh Gepost door Huussuh op donderdag 07-04-2005 om 12:05:48
Europees nieuws volg ik wel, maar om nu voor een Europa-gevoel naar een festival te gaan.. Neuh, ik denk er ook niet echt bij na, net zoals als ik in Nederland ben me geen Nederlander voel.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0083 sec.