Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Bliss Gepost door Bliss op woensdag 16-01-2002 om 12:19:09
Ik heb er zwaar last van !
Ik kom echt verdomd slecht uit m`n woorden aan de telefoon, ik moet me over een enorme drempel heen zetten om hem op te nemen, en iemand bellen stel ik zo lang mogelijk uit, om het dan vervolgens superzenuwachtig en met bonzend hart maar te gaan doen. Man wat HAAT ik telefoons ! Up yours Graham Bell.

Wie heeft dit gevoel ook vaak ?

P.S Dit is heel erg kut als je je helemaal de tyfus zoekt naar een stage en constant moet BELLEN. "Wen der maar aan" zegt m`n vriendje. fuck it...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-01-2002 @ 12:20:06 ]
araphor Gepost door araphor op woensdag 16-01-2002 om 12:44:37
Ik vind het wel even wennen als op werk veel gebeld moet worden met het buitenland, dat had ik in het bedrijf waar ik vorig jaar werkte. Constant Amerikanen aan de telefoon. Dat was wel moeilijk in het begin. Maar het is wel zo: Het went.
Hoe meer telefoontjes je behandeld, des te beter het zal gaan.
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op woensdag 16-01-2002 om 14:23:54
tjah, ik heb een jaar bij een internationaal bedrijf gewerkt, en toen werd je continu gebeld door duitsers, fransen etc...
dat is pas erg,
vooral die engelsen met een zwaar locaal accent, na een tijdje hield ik zoveel mogelijk email contact met ze, maar bij spoedjes belden ze altijd.........
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 16-01-2002 om 22:38:27
Dat vriendje van je is een wijs man...

Ik weet vrij goed hoe jij er mee zit. In het verleden heb ik welis gemerkt dat je zelfs wanneer je met mij aan de foon hing, er toch wel is moeite mee had. Toch kan ik niks anders zeggen als 'wen' er aan om te moeten telefoneren, het zal hopelijk dan na enige tijd toch minder erg worden.

Gelukkig is e-mail wel een goeie optie om de telefoon te ontwijken. Veel bedrijven instellingen zien e-mail tegenwoordig als een gelijkwaardige vorm van communicatie als telefoneren. Het duurt alleen vaak wat langer. Dus bij haast is of een persoonlijk bezoek of telefoneren de enige optie

Overigens verhuis ik dit topic naar Algemeen en Actueel.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Fizzgig
Conjunction
Gepost door Fizzgig op zaterdag 19-01-2002 om 11:52:05
Vaak ligt et er ook maar net aan met wie je belt. Ik had et vroeger ook, en zelfs nu sms ik liever dan dat ik bel. Je moet maar zo denken, het zijn maar gewoon mensen aan de andere kant van de lijn net als jij. Ff die knop omdraaien in je hoofd. (en rustig blijven ademhalen)
Yormaster
Vice-God
Gepost door Yormaster op maandag 21-01-2002 om 03:06:02
[admin]doe niet zo irritant[/admin]
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-01-2002 @ 10:16:02 ]

----------------------------------------
#$%
spam
do not enter
Gepost door spam op maandag 21-01-2002 om 23:33:23
Hoorde van shelter wat er stond. Fuck cencuur, laat het gewoon staan en zeg gewoon op een andere manier dat je het kinderachtig en lomp vind!

[edit]Laten we het een beetje on-topic houden plz. Reacties op edit's kunnen in feedback geplaats worden. En niet in het betreffende topic. Dit om te voorkomen dat een topic omzeep word geholpen.[/edit]
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-01-2002 @ 00:00:14 ]

----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 22-01-2002 om 07:27:19
fuck censuur? Censuur heeft hier niks mee te maken. Zie mun edit. Hij is IRRITANT.
McBouncer Gepost door McBouncer op dinsdag 22-01-2002 om 16:49:24
    Quote

    Spam schreef
    Hoorde van shelter wat er stond. Fuck cencuur, laat het gewoon staan en zeg gewoon op een andere manier dat je het kinderachtig en lomp vind!


Dan krijg je dus nog veel erger wat nu ook al aan het gebeuren is, dat er alleen nog maar over dat kinderachtige, lompe gedrag geouwehoerd wordt in plaats van dat er serieuze reacties op een serieus bedoeld onderwerp komen.
Maar om even on-topic verder te gaan

    Quote

    Bliss schreef
    ik moet me over een enorme drempel heen zetten om hem op te nemen

Ik weet niet hoe je nu vooral belt, mobiel of vast, maar hiervoor lijkt een mobieltje me al een stuk fijner, omdat je dan (behalve bij mensen die anoniem bellen, maar die zullen wel iets te verbergen hebben ofzo) meteen ziet wie er belt voordat je op hoeft te nemen.

[edit] oeps, /quote vergeten [/edit]
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-01-2002 @ 16:50:53 ]

----------------------------------------
Is it coz I is black?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 22-01-2002 om 18:07:03
McBouncer, jij vergeet voor het gemak maar dat het ook vaak zat voorkomt dat je ergens voor moet bellen? Wat jij zegt gaat dus alleen op wanneer je zelf gebeld word op je mobiel. Helaas is dit lang niet altijd het geval.

[edit]Negeer dit maar, ik zal voortaan beter lezen Je zei zelf ook al dat het alleen om opnemen van de mobiel ging.[/edit]
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-01-2002 @ 18:08:38 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op woensdag 23-01-2002 om 00:34:31
heeft dit niet een beetje met verlegenheid te maken ? ik bedoel.. ik bel zelf ook niet zomaar ergens heen of pak ook nie graag een telefoon op behalve als ik hem dan direct aan een ander door kan geven as het een onbekende is. Maar dat heb ik dus hetzelfde met mensen die ik niet ken of nog niet in het echie ken, dan gaat het (en dat weet je wel bliss en anderen:)). Najah.. tis gewoon iets wat ook met zelfvertrouwen/onzekerheid te maken heeft denk ik.. Of het ligt gewoon aan je karakter, dat je sowieso niet lekker van je af lult ofzo, bij onbekenden dan bedoel ik, ik ken namelijk mensen die zeuren alles aan elkaar bij mensen die ze nog nooit eerder hebben gezien/gesproken..

Wish i could be like them
----------------------------------------
Signature
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0069 sec.