Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
SpooK!
Gepost door SpooK! op donderdag 14-04-2005 om 19:24:09
en wel hoogstpersoonlijk bij mij in studentenradio


Ik had afgelopen dinsdag zowel de directeur van stichting BREIN als een medewerkster van Bits of freedom aan de lijn naar aanleiding van de 32 rechtszaken die BREIN heeft lopen tegen illegale uploaders

check
ff doorspoelen naar 22 minuten
dap
038
Gepost door dap op donderdag 14-04-2005 om 19:44:20
en alles over anticonceptie..dat pik (haha) je dan ook ff mooi mee!
SpooK!
Gepost door SpooK! op donderdag 14-04-2005 om 19:52:28
dat heb je zonder doorspoelknop
dap
038
Gepost door dap op donderdag 14-04-2005 om 20:01:53
'illegale uploaders je bent gewaarschuwd' oh oh oh 'jullie zijn.... '

DAT WAS EEN FOUT !

die meid van BOF was wat lang aan t woord, voor de rest vond ik het beetje erg oppervlakkig dat wat pipo Kuik van Brein had uit te leggen. Ik had persoonlijk niet zo dom gespeeld 'wat is uploaden', dat weet iedereen. Ik zou doorvragen over de methode ...
SpooK!
Gepost door SpooK! op donderdag 14-04-2005 om 21:52:55
ik had nog wat vragen bedacht die ik achteraf vergeten ben te stellen. Want ze pakken nu alleen p2p aan, maar als je slim bent kan je je identiteit wel verhullen via bijv. tunnellen enzo. En nu jan en alleman een draadloos netwerk heeft kan het ook makkelijk. Maar goed, het was heel erg stressen tegen de deadline, maar dat weet je als luisteraar natuurlijk niet
SpooK!
Gepost door SpooK! op donderdag 14-04-2005 om 21:53:18
en laten we niet mijn versprekingen gaan tellen, dat kan nog pijnlijk confronterend worden
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.008 sec.