Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
NLhiphop.nl
NLhiphop
Gepost door NLhiphop.nl op maandag 21-01-2002 om 22:57:18
Per vandaag heeft de user 'Yormaster' een ban waarvan de duur nog niet bepaald is ontvangen. Deze ban is uitgeschreven wegens meerdere keren over de schreef gaan.

Yormaster heeft vandaag minstens 6 edit's met commentaar mogen ontvangen van meerder moderators. Hierna is besloten overtegaan op een ban van onbekende duur.
spam
do not enter
Gepost door spam op maandag 21-01-2002 om 23:19:31
Damn wat een over serieus gezeik allemaal zeg... pfff
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
NLhiphop.nl
NLhiphop
Gepost door NLhiphop.nl op maandag 21-01-2002 om 23:53:36
Neu, maar beledigingen aan users en opmerkingen die de grens tussen racisme en vrijheid van menig uiting te dicht naderen hoef ik hier niet.

Verder heeft Yormaster een tijd terug al is een mail ontvagen dat ie wat serieuser mag doen op het forum ipv. overal onzin uit te kramen.

Er zijn mensen die hun best doen om dit boeltje draaiend te houden en geld neerleggen voor deze site. Het enige wat wij daarvoor vragen is normaal en een beetje serieus gedrag. Als dat niet kan. Kom hier dan niet.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-01-2002 @ 23:58:18 ]
spam
do not enter
Gepost door spam op dinsdag 22-01-2002 om 00:00:47
Racisme? Die gast is zelf geen 100% nederlander, dus komop man, dat kan je dan toch niet serieus nemen??
En dan nog, laat het gewoon staan en laat dan je ongenoegen op een andere manier blijken, niet door het gewoon weg te halen, want dat is zo fake, zo zwak. Het lijkt jerry springer wel man, djeez.
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 22-01-2002 om 00:12:56
spam schreef:
> Racisme? Die gast is zelf geen 100% nederlander, dus komop man, dat kan je dan toch niet serieus nemen??

Gelukkig weet ik niet van iedereen of die wel of geen buitenlander is. Nog sterker dat wil ik niet eens weten. Er zijn uit spraken gedaan die kennelijk niet door de beugel konden.

(En nee ik heb niet alles gezien, heb slechts 1 edit zelf gedaan, en bij een andere post een opmerking geplaats dat het wel wat rustiger aan mocht.)

> En dan nog, laat het gewoon staan en laat dan je ongenoegen op een andere manier blijken, niet door het gewoon weg te halen, want dat is zo fake, zo zwak. Het lijkt jerry springer wel man, djeez.

Verder ga ik mij niet verantwoorden voor de moderators die de complete post verwijderd hebben, daar zal naar hun mening vast wel een reden voor zijn geweest.

'T is gebeurd. Jammer dan. Er staat in Admin al een aardig threadje betreffende mensen die zich ergeren aan Yormaster z'n 'leuke' gedrag op 't forum, bestaande uit; Onzin reactie's in een serieus topic, Off-Topic blijven gaan, Topic's omzeep helpen, Uitspraken doen die of beledigend (kunnen) zijn, of op een andere manier niet helemaal door de beugel kunnen.

De ban staat, de duur is onbekend. Wat mij betreft tot hij zelf aangeeft, als een normaal mens te kunnen forummen hier, en zich aan de forum regels kan houden.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
spam
do not enter
Gepost door spam op dinsdag 22-01-2002 om 00:19:27
Spadeace zei:
Verder ga ik mij niet verantwoorden voor de moderators die de complete post verwijderd hebben, daar zal naar hun mening vast wel een reden voor zijn geweest.

Laat ze die mening er dan bij zetten, hier heeft niemand toch iets aan? Al helemaal niet als er met twee maten gemeten word, dan kan je dus nooit weten wat wel en niet door de beugel kan.

En wat er in het admin forum staat, ook zoiets, iets geheims wat alleen admins mogen lezen, stel je voor dat wij gewone users, zoiets lezen poehee wat een ramp.
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 22-01-2002 om 00:28:33
spam schreef:
> > Spadeace zei:
> > [knip]
>
> Laat ze die mening er dan bij zetten, hier heeft niemand toch iets aan? Al helemaal niet als er met twee maten gemeten word, dan kan je dus nooit weten wat wel en niet door de beugel kan.

Gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde, en hebben alle moderators hier andere normen, waarden en meningen. Dit heeft dus als gevolg dat verschillende moderators, op verschillende manieren zullen reageren.

Wat wel opvallend is dat op een forum waar nooit tot zelden geedit word, er op 1 middag meer dan 6 edit's gedaan zijn door 4 verschillende moderators voor 1 user. Dat zegt denk ik toch wel iets over de posts van de users.

> En wat er in het admin forum staat, ook zoiets, iets geheims wat alleen admins mogen lezen, stel je voor dat wij gewone users, zoiets lezen poehee wat een ramp.

Het is gewoon makkelijker als er een plek is waar centraal overleg gepleegt kan worden zonder commentaar van users er tussen door. Daarom is er een admin forum.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
McBouncer Gepost door McBouncer op dinsdag 22-01-2002 om 00:30:41
Doordat er zoiets als een adminforum is heeft er eerst overleg plaats kunnen vinden tussen de crew voor er tot aktie overgegaan werd. Het lijkt mij niet nodig dat hier iedereen bij betrokken is, dat leidt over het algemeen alleen maar tot oeverloos gezwam en komt snelle algemene besluitvorming niet ten goede.
----------------------------------------
Is it coz I is black?
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 22-01-2002 om 07:23:09
spam, t gaat er gewoon over dat hij hier alleen maar loopt te fokken en allemaal onzin ging reageren. Als jij op elke post 'BLA BLA je bent een tering mongool' als antwoord krijgt dan kan ie gewoon opzouten omdat ie het alleen maar verziekt, en dat heeft niks met eigen mening of wat dan ook te maken. Hij _wil_ hier niet eens komen.
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 22-01-2002 om 09:04:46
spam schreef:
> Racisme? Die gast is zelf geen 100% nederlander, dus komop man, dat kan je dan toch niet serieus nemen??

Dit is wel de meest idiote argument tegen rasicme die ik ook ooit heb gehoord. (Sorry dat ik het zo hard zeg). Dus als je een beetje buitenlands bent kan je niet aan rasicme doen? Volgens mij is de grootste rasict aller tijden ene Duitser, te weten A.Hitler. Inderdaad, een buitenlander. Het gaat erom of je een ras of andere bevolkingsgroep boven een ander ras/ groep stelt.

Ik weet niet op welke post jij doelde, maar gebruik dan niet dit argument.

> En dan nog, laat het gewoon staan en laat dan je ongenoegen op een andere manier blijken, niet door het gewoon weg te halen, want dat is zo fake, zo zwak. Het lijkt jerry springer wel man, djeez.

Wij als forum moderators moeten zorgen dat het forum een beetje zinvol blijft en dat je met de opmerkingen van anderen soms ook wat kan. Als er dingen worden gepost die als flame bedoeld zijn en/of zeer beledigend worden verwijderd. Zo heb ik gisteren een post van hem verwijderd waarin hij het volgende zei:

"Ga toch op het spoor liggen"

Dit is dus geen serieus argument, belediging en hij wenst iemand de dood toe. Reden genoeg om dat gedeelte te wijzigen. Als het in de onzin hoek wordt geplaatst kan je er nog over praten. Anders is het punt uit.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
spam
do not enter
Gepost door spam op dinsdag 22-01-2002 om 20:48:44

Als iemand buitenlander is zegt dat wel wat over de serieusheid van die opmerking, ik zeg helemaal niet dat ze niet kunnen discrimineren, je interpreteert me verkeerd.

Wist btw niet dat dit zo'n serieuze bedoening was zeg.
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op woensdag 23-01-2002 om 00:28:03
spam, is er dan voor niets een onzin forum ?
wat is het nut van het onzin forum anders.. daar kan je je onzin droppen, voor de rest moet je gewoon normaal reageren en af en toe een geintje.. duh dat dat kan, maar als je 6 "geintjes" achter elkaar maakt op 1 middag wat door de meeste niet als geintje wordt opgevat hoor je hier niet thuis
----------------------------------------
Signature
McBouncer Gepost door McBouncer op woensdag 23-01-2002 om 00:35:30
Ik weet niet in welke tijdzone Vroomshoop ligt maar ik noem 3 uur 's nachts niet echt 's middags
----------------------------------------
Is it coz I is black?
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 23-01-2002 om 14:06:19
    Quote

    maar als je 6 "geintjes" achter elkaar maakt op 1 middag wat door de meeste niet als geintje wordt opgevat hoor je hier niet thuis



tssss discriminatie, wie ben jij om te bepalen dat hij hier niet thuishoort.
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op woensdag 23-01-2002 om 15:21:06
ja leuk, smiddag's / snachts, boeie, jezus weer zon tering KUT ONZIN reactie in een serieuze thread.. en livio: "dan hoor je hier niet thuis" is geen discriminatie, omdat ie gewoon irri is. Als ik irri ben gooien jullie me ook van #osdorp dus blabla.
----------------------------------------
Signature
dap
038
Gepost door dap op woensdag 23-01-2002 om 18:46:04
ook als je niet irritant bent
GrieP Gepost door GrieP op donderdag 24-01-2002 om 00:21:20
Anders blijf je on-topic...
Nietyormaster
Ik
Gepost door Nietyormaster op donderdag 24-01-2002 om 03:10:14
hmm even voor de duidelijkheid ik ben niet yormaster
Ik vind de ban zwaar overdreven... ik ben teleurgesteld in de emotionele gesteldheid van de meesten hier.
Volgens mij ben ik behoorlijk on topic...dus dit mag geplaatsd worden neem ik aan.
----------------------------------------
Ik
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 24-01-2002 om 18:34:17
Nietyormaster schreef:
> hmm even voor de duidelijkheid ik ben niet yormaster
> Ik vind de ban zwaar overdreven... ik ben teleurgesteld in de emotionele gesteldheid van de meesten hier.
> Volgens mij ben ik behoorlijk on topic...dus dit mag geplaatsd worden neem ik aan.


Doei shelter-!
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0079 sec.