Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
FlowJob Gepost door FlowJob op donderdag 21-04-2005 om 17:04:54
'Hof kan niet anders dan Eric O. vrijspreken'

Uitgegeven: 21 april 2005 16:10

ARNHEM - Het gerechtshof in Arnhem kan niet anders doen dan marinier Eric O. vrijspreken. Tot deze conclusie kwam advocaat G.J. Knoops donderdag na een uitvoerig pleidooi. In tegenstelling tot wat het Openbaar Ministerie (OM) woensdag beweerde, heeft de rechtbank in Arnhem O. vorig jaar oktober wel degelijk op basis van de juiste gronden vrijgesproken, stelt Knoops.

De 44-jarige sergeant-majoor hoorde woendag, net als eerder voor de rechtbank, zes maanden voorwaardelijke militaire detentie en 240 uur taakstraf tegen zich eisen. Volgens het OM heeft O. zich schuldig gemaakt aan het overtreden van de geweldsinstructies voor Nederlandse militiairen in Irak, waardoor een Irakees onnodig werd gedood.

Dus Eric O is voor de tweede keer vrijgesproken...

Maar vinden jullie dat dit terecht is of moet hij de cel in?


----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op donderdag 21-04-2005 om 18:17:40
ik vind het terecht.
want als je daaro al bent zit je echt steeds onder spanning enzo..
en als je je dan bedrijgt voeld vind ik dat je ( in dit geval mag gaan schieten) om onderandere de rust te bewaren.. en je zef veiliger te voelen..
en dat dee hij niet anders had hij heus NIET geschoten lijkt mij
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-04-2005 @ 18:19:53 ]

----------------------------------------
..maak je haar los en maak me gek..
FlowJob Gepost door FlowJob op donderdag 21-04-2005 om 18:20:29

en daarbij denk ik dat hij dondersgoed wist wat de consequenties waren als hij zomaar schoot, ik vind het zowiezo dom, ben je militar word je uitgezonden, loopt met een geweer rond, maar mag hem niet gebruiken, wat is dat voor doms, alsof die militairen zomaar zouden schieten.
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
Huussuh Gepost door Huussuh op donderdag 21-04-2005 om 18:24:21
Als ze niet willen dat militairen schieten moeten ze maar bouwvakkers daarheen sturen ofzo.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
FlowJob Gepost door FlowJob op donderdag 21-04-2005 om 18:25:13
Quote:
Huussuh schreef op 21-04-2005 @ 18:24:21
Als ze niet willen dat militairen schieten moeten ze maar bouwvakkers daarheen sturen ofzo.


w0rd....die 2 mogen inweze eigelijk hetzelfde
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 21-04-2005 om 19:11:37
Ik vind dat een OM niet eens na zou mogen denken over wel of geen vrijspraak. Een militair behoord door een militaire rechtbank berecht te worden als het gaat om iets wat tijdens het uitoefenen van zijn beroep is gebeurd. En dan dus ook door een militaire rechter en aanklager die zelf ook op uitzending zijn geweest.

Achter af is lekker makkelijk lullen, zeker als je je hele leventje lekker veilig thuis of op je kantoortje hebt gezeten. Hoe kan je nou over geweld(sinstructies) oordelen als je er zelf geen ervaring me hebt?!?!

Heb het zelf redelijk gevolgt, aantal bekenden van me zitten nu op verschillende plaatsen op uitzending.

Een aantal zijn na eerste gevolgen van de actie van O. lange tijd banger geweest voor wat er gebeurde als ze iets fout deden, dan dat er wat met hun zou gebeuren waarbij ze gewond konden raken. Fijn voor het moreel wat heel erg belangrijk is tijdens een uitzending.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Huussuh Gepost door Huussuh op donderdag 21-04-2005 om 19:14:24
En het is natuurlijk ZO VERSCHRIKKELIJK opgehyped. Daar kan ik me echt aan ergeren.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0098 sec.